K&N sanie
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
K&N sanie
Ahojte,
tak dnes rano mi namontovali K&N kit. Musim povedat, ze zvuk motora je uplne nadherny Ma hlbsi a taky sportovjesi prejav Co sa tyka vykonu,tak som sa vracal cez prepchatu rannu bratislavu do roboty a nemal som cas to odsledovat nejak v tych zapchach, ale verim, ze sa nezmenil len zvukovy prejav motora. Cele to stalo 132eur aj s montazou. Objednaval som to z www.automotoshop.sk a objednaval som tuto cast: http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0683
Neskor prihodim fotky a este nejake subjektivne pocity. Ked som sa bavil s technikmi o spotrebe, ze ma odradzuje najma to, ze spotreba pojde hore, tak to mi vraveli,ze nic take by sa nemalo stat. ze mozno cloveka uchvati zvuk alebo isty narast vykonu a potom jazdi sportovejsie a ze vtedy ide spotreba hore, ale ze samotnou vymenou by spotreba urcite hore nemala ist. Tak uvidim teda...
tak dnes rano mi namontovali K&N kit. Musim povedat, ze zvuk motora je uplne nadherny Ma hlbsi a taky sportovjesi prejav Co sa tyka vykonu,tak som sa vracal cez prepchatu rannu bratislavu do roboty a nemal som cas to odsledovat nejak v tych zapchach, ale verim, ze sa nezmenil len zvukovy prejav motora. Cele to stalo 132eur aj s montazou. Objednaval som to z www.automotoshop.sk a objednaval som tuto cast: http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-0683
Neskor prihodim fotky a este nejake subjektivne pocity. Ked som sa bavil s technikmi o spotrebe, ze ma odradzuje najma to, ze spotreba pojde hore, tak to mi vraveli,ze nic take by sa nemalo stat. ze mozno cloveka uchvati zvuk alebo isty narast vykonu a potom jazdi sportovejsie a ze vtedy ide spotreba hore, ale ze samotnou vymenou by spotreba urcite hore nemala ist. Tak uvidim teda...
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: K&N sanie
Som velmi zvedavy na tie fotky. Ja osobne by som za K&N 130 euro nedal. Ale to je vec nazoru, podla mna sa daju kupit lepsie filtre za tu cenu.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: K&N sanie
Volil bych vlozku do sani, ucinne, elegantni a rychle reseni. A v servisu nemuzou rict ani pip.
Zajimalo by me, jak je to u filtru Simota. Nekdo s i30 psal, ze ho cisti po 5000km (to je docela brzo), ale nikde se nmeuzu docist, zda je dozivotni. Tim se treba K&N chlubi na kazde strane 5x. Pokud by byl dozivotni, pak by se naklad na porizeni filtru Simota (kolem 8 stovek) vratil uz pri koupi druheho originalniho filtru. To v pripade K&N je cca 5 filtru.
Zajimalo by me, jak je to u filtru Simota. Nekdo s i30 psal, ze ho cisti po 5000km (to je docela brzo), ale nikde se nmeuzu docist, zda je dozivotni. Tim se treba K&N chlubi na kazde strane 5x. Pokud by byl dozivotni, pak by se naklad na porizeni filtru Simota (kolem 8 stovek) vratil uz pri koupi druheho originalniho filtru. To v pripade K&N je cca 5 filtru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: K&N sanie
Hardcam: no asi záleží servis od servisu, ale už i jednomu i30tkaři v servisu vytkli "sportovní" vložku. Jinak simota dává záruku na výdrž filtru 100 000km, volil bych radši green, aspoň na TDI fungoval 50 000km v poho.
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: K&N sanie
Také jsem zvědavý na fotky. Mohlo by býl i nějáké video se zvukem po instalaci sání??
Re: K&N sanie
Ta úvaha nad úsporou je zajímavá. Odhadem by se mělo ušetřit cca 4000 za papírové filtry při odečtení 1900,. za investici KN na 240 tisíc km. Je to jen odhad záleží kam až spadnou ceny papíru . Hledal jsem všude možně reakce na ostatních forech a dočetl jsem se většinou že OK, ale i něco o přefouknuté váze vzduchu. Netuším co tím pánové mysleli ??? Mě zajímá na tom KN filtru to, že si ho můžu vyprat častěji což je u provozu na LPG výhoda, třeba po 10-15 ti tisících. Jak je to s praním a tím origo čističem a růžovoučkým olejíčkem??? Lze to vyprat v Jaru a nastříkat Konkorem řekl bych tak nějak po vojensku ??? Aby ta čistící sada nepokazila ekonomiku celé akce???.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: K&N sanie
Tak budú tie fotky alebo nie?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: K&N sanie
mne jednou ''nadavali'' ve Zline. ale spis me chtel ten strejda presvedcit, at si koupim od nich vzduchovej filtr
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: K&N sanie
17Eur (400Kc) za sadu ktora urcite vydrzi na cca tych 60t km, resp. 3-4 cistenia je zanedbatelny naklad... Po vojensku by som to neriskovalairwaves píše: Jak je to s praním a tím origo čističem a růžovoučkým olejíčkem??? Lze to vyprat v Jaru a nastříkat Konkorem řekl bych tak nějak po vojensku ??? Aby ta čistící sada nepokazila ekonomiku celé akce???.
Re: K&N sanie
No s tím umytím bych to klidně v kvalitním čističi na bavlnu riskl. Ale ten růžovoučkej olejíček bude asi dobré koupit. Jinak jen info, zpovídal jsem kolegu co ten filtr má v escortu v origo boxu a velká spokojenost doporučuje!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: K&N sanie
a má to taky oměřené? Já jo - tedy placatou vložku od Simoty - a rozdíl je jasný = kladná nula! Pokud neuděláš náporový přívod, tepelně izolovaný, tak na tom budeš "vždycky stejně". Teplota nasávaného vzduchu je při rychlé jízdě s prohřátým motorem cca +15st. nad teplotu prostředí. Jakmile na chvilku zastavíš, box a potrubí se prohřeje tak, že teplota nasávaného vzduchu je klině více než 25st. nad teplotu okolí. (ta čísla mám vyčtená za jízdy z OBD přes Garmina..)airwaves píše:, zpovídal jsem kolegu co ten filtr má v escortu v origo boxu a velká spokojenost doporučuje!
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: K&N sanie
Nasadit na motor hříbek je vo hovně.Jedině náporové sání,přímo z venku. Né sát horko z pod kapoty
Re: K&N sanie
Takze dlho slubene fotky:
Spodna cast povodneho boxu ostala, prave preto, aby sa nesal az tak horuci vzduch spod kapoty, ale prave aby vzduch zpredu prudil viac na filter a nerozfukol sa volne pod kapotou.
Musim povedat, ze nejak som si nevsimol objektivny narast vykonu, subjektivne sa ale soferuje lepsie Motor je hlucnejsi a jeho hlasovy prejav je ovela hrubsi, bublavejsi a sportovejsi. Problem je akurat na dialnici ked clovek chce zrychlovat do kopca...tak vtedy je naozaj hlasny, staci ubrat nohu z plynu a je to v pohode a zas nie kazdy sa predbieha do kopca
Spodna cast povodneho boxu ostala, prave preto, aby sa nesal az tak horuci vzduch spod kapoty, ale prave aby vzduch zpredu prudil viac na filter a nerozfukol sa volne pod kapotou.
Musim povedat, ze nejak som si nevsimol objektivny narast vykonu, subjektivne sa ale soferuje lepsie Motor je hlucnejsi a jeho hlasovy prejav je ovela hrubsi, bublavejsi a sportovejsi. Problem je akurat na dialnici ked clovek chce zrychlovat do kopca...tak vtedy je naozaj hlasny, staci ubrat nohu z plynu a je to v pohode a zas nie kazdy sa predbieha do kopca
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: K&N sanie
no nevím, mě by toto řešení neuspokojilo, nasávaný vzduch bude určitě teplejší než u seriového řešení a navíc ti tam letí více bordelu do motorového prostoru.
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24