závady na i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 11:10
závady na i30
Milí majitelé i30. Jediné řešení, jak se zbavit závad na i30 je pořídit si auto jiné značky. Mám korejce 1.4, comfort, zakoupeno květen 2008. Od té doby žiju v servisech a doprošuji se HMCZ, aby mně opravili auto. Mám tolik závad, že mně to nebude nikdo věřit. V servisní knížce mám zapsáno: výměna posilovače řízení, výměna hřebenové převodovky, výměna kloubu řízení, opět výměna posilovače řízení, výměna stabilizátoru. A to všechno prosím v záruce!!! Odhaduji, že opravy mého schmeydu, jinak ho nenazvu, již přišly HMCZ tak na 200tisíc. A to nemluvím o dalších závadách. Bude mně někdo věřit, že moje brzdové kotouče jsou samá rýha? Objevil jsem to po 13tis km. Bude mně někdo věřit, že na litých kolech mám 26ks závaží po 5g? Bude mně někdo věřit, že displey rádia rapidně ztrácí na kontrastu, takže za slunečného počasí je písmo rozplizlé? Bude mně někdo věřit, že mně někdy nejde vypnout automatické klima? Ale největší problém je to řízení. Oslovil jsem HMMC, oslovil jsem HMCZ, ale to nejsou lidi, to je humus. Vše co zde tvrdím mám podloženo korespondencí. Tak např pan Fořt z HMCZ mně odepsal, že na mém autě není potřeba nic opravovat, protože v něm nic neklepe. Přitom má záznem ze servisu, kde se píše, že při otáčení volantu klepe v posilovači řízení. Napsal jsem samotnému Mr, Kennymu Lee, presidentovi HMCZ. Absolutní nezájem, že by třeba odpověděl alespoň přes sekretářku. Tak si kupte auto, když vám ho potom nikdo neopraví.
Svoje zkušenosti jsem zde popisoval již dříve, ale nemohl jsem se na tyto stránky přihlásit. Tak jsem se znovu zaregistroval. Kdo chcete fotky brzdového kotouče, video jak klepe v řízení a další info o jednání HMCZ a HMMC, tak se ozvěte na adrese pavvlc@seznam.cz.
Všechny majitele i30 zdraví Pavel.
Svoje zkušenosti jsem zde popisoval již dříve, ale nemohl jsem se na tyto stránky přihlásit. Tak jsem se znovu zaregistroval. Kdo chcete fotky brzdového kotouče, video jak klepe v řízení a další info o jednání HMCZ a HMMC, tak se ozvěte na adrese pavvlc@seznam.cz.
Všechny majitele i30 zdraví Pavel.
- Reklama
Re: závady na i30
Hm, tak uvidíme, my máme Patriot cca 10 měsíců již 12.000km a vše ok i brzdové kotouče hladké bez rýh. Je to ale zatim krátká doba uvime po 3 letech, ale zatím na mne stále nepůsobí, že by se měl rozpadat. Na litých kolech je pár závažíček ale kolik to nevím.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: závady na i30
A proc zase dalsi tema, kdyz uz jsi to jednou psal? Tohle mi menili taky, ale ja jsem s autem nadmiru spokojenej...stabilizatory uz mam treti
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: závady na i30
Tak to raději smažte nebo zase budu neštastný z koupi auta.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: závady na i30
No co k tomu dodat. Kde teda udělali soudruzi z Koreje chybu? Asi to byl 1. pondělní výrobek na lince po rozcvičce. Máme i30 3. rok a OK. Možná s tím jezdím tak nějak normálně. Musel jsem si na něj taky těžce vydělat.....Procházím-li diskuze jiných značek,taky se občas i u nich zadaří.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: závady na i30
Hele, Pavle, tomu říkám smůla..
U tebe je to teď I 30, ve Škodovce znám lidi, co měli takhle podělanou Octavii u Peugeota zase jiný typ.
Prostě každá automobilka má takovéhle kusy, nebude výjimka.
Ale máš v ruce černého Petra ty a tak rozpoložení chápu. A propos: všichni tu korejce chválili, já mám NOŠO
a zatím po 8.000 Km dávám 1s* Tak se v tom trochu nevyznám..
U tebe je to teď I 30, ve Škodovce znám lidi, co měli takhle podělanou Octavii u Peugeota zase jiný typ.
Prostě každá automobilka má takovéhle kusy, nebude výjimka.
Ale máš v ruce černého Petra ty a tak rozpoložení chápu. A propos: všichni tu korejce chválili, já mám NOŠO
a zatím po 8.000 Km dávám 1s* Tak se v tom trochu nevyznám..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: závady na i30
Nechci se "vytahovat", ale zavad na aute jsem mel a mam mozna jeste vic. Problem, je v laxnim pristupu importera. Servisy maji ocividne omezene moznosti, jak na nej tlacit. Z toho plyne neochota neco resit. A jednani s importerem primo se u me ukazalo jako neucinne a byl jsem odkazan opet na servis. Mozna je v tom porad trocha asijske mentality. Auta funguji, jezdi. Problemy maji ve vecech, ktere jsou otravne a snizuji komfort uzivani. Jsou to veci mozna pod jejich rozlisovaci schopnost.
Re: závady na i30
Bude mně někdo věřit, že moje brzdové kotouče jsou samá rýha? Objevil jsem to po 13tis km.
Čo sa týka tých rýh tak po dovoch rokoch som mal na novom mercedese A také ryhy že si tam strčil aj celý prst. Bolo mi povedané že je to nezaťažovaním zadnej časti vozidla a nepravidelnosťou jázd. Nemenili a ja som menil za vlástné. Inak čudujem sa že nejdeš do zrušenia zmluvy a vrátenia peňazí. Náš občianský zákonník to rieši a poznám aj ľudí,ktorí išli cez súd a vyhrali. Ja sa v poslednej dobe stretávam s ľudmi ktorí mi opisujú ako počuli od tých a oných, že hyundai je najlepšia značka a pod. Zaujímavé je že to hovoria iba ľudia, ktorí to auto nevlastnia. Ja neviem či sú ľudia slepí ale za tie peniaze je každé auto na trhu lepšie. A to nehovorím len tak. V každom inom aute v ktorom sa preveziem mi moje srdce plače a ja len ticho porovnávam moj krám s inými. Vo všetkom, ale takmer vo všetkom je hyundai I30 horší akohociktorá konkurencia. A cena, ta už zďaleka nie je najlepšia.
Čo sa týka tých rýh tak po dovoch rokoch som mal na novom mercedese A také ryhy že si tam strčil aj celý prst. Bolo mi povedané že je to nezaťažovaním zadnej časti vozidla a nepravidelnosťou jázd. Nemenili a ja som menil za vlástné. Inak čudujem sa že nejdeš do zrušenia zmluvy a vrátenia peňazí. Náš občianský zákonník to rieši a poznám aj ľudí,ktorí išli cez súd a vyhrali. Ja sa v poslednej dobe stretávam s ľudmi ktorí mi opisujú ako počuli od tých a oných, že hyundai je najlepšia značka a pod. Zaujímavé je že to hovoria iba ľudia, ktorí to auto nevlastnia. Ja neviem či sú ľudia slepí ale za tie peniaze je každé auto na trhu lepšie. A to nehovorím len tak. V každom inom aute v ktorom sa preveziem mi moje srdce plače a ja len ticho porovnávam moj krám s inými. Vo všetkom, ale takmer vo všetkom je hyundai I30 horší akohociktorá konkurencia. A cena, ta už zďaleka nie je najlepšia.
Re: závady na i30
Auto je poplatné době vzniku, takže lze porovnát jen porovnatelným třeba nová C4 bude pocitově lepší ale je novější a ta stará je určitě horší než I30, Megane? Bravo? Auris uvnitř divnej a jen s motorem 1,33 a i tak dražší a s 1,6 nemluve, Astra III?. Já když kupoval koncem roku 2010 I30 tak byla cena dost slušná.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: závady na i30
Musím oponovat. Moje auto bylo za 275.000,-. Co srovnatelného bych v únoru 2011 dostal? A nemám pocit, že když sednu do jiného auta, že je ve všem i30 horší. Snad jen v tlumení nerovností. Já tedy se svým autem i přes jeho mouchy spokojen jsem.xxenak píše:Bude mně někdo věřit, že moje brzdové kotouče jsou samá rýha? Objevil jsem to po 13tis km.
Čo sa týka tých rýh tak po dovoch rokoch som mal na novom mercedese A také ryhy že si tam strčil aj celý prst. Bolo mi povedané že je to nezaťažovaním zadnej časti vozidla a nepravidelnosťou jázd. Nemenili a ja som menil za vlástné. Inak čudujem sa že nejdeš do zrušenia zmluvy a vrátenia peňazí. Náš občianský zákonník to rieši a poznám aj ľudí,ktorí išli cez súd a vyhrali. Ja sa v poslednej dobe stretávam s ľudmi ktorí mi opisujú ako počuli od tých a oných, že hyundai je najlepšia značka a pod. Zaujímavé je že to hovoria iba ľudia, ktorí to auto nevlastnia. Ja neviem či sú ľudia slepí ale za tie peniaze je každé auto na trhu lepšie. A to nehovorím len tak. V každom inom aute v ktorom sa preveziem mi moje srdce plače a ja len ticho porovnávam moj krám s inými. Vo všetkom, ale takmer vo všetkom je hyundai I30 horší akohociktorá konkurencia. A cena, ta už zďaleka nie je najlepšia.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: závady na i30
Vtomto celkově se připojuji k lubovy dál s kotouči mají problém dnes všechny auta ale i toto lze vyřešit jinými kotouči nežli origynáli já to právě sonduju které vybrat Brembo nebo textar, Ebc ale ůplně jiná cenovka anebo amerika.Hodně lidí tady v čr dává bremba i na ochcáfky. Ato mám najeto přes 40 tkm.Luboshak píše:Musím oponovat. Moje auto bylo za 275.000,-. Co srovnatelného bych v únoru 2011 dostal? A nemám pocit, že když sednu do jiného auta, že je ve všem i30 horší. Snad jen v tlumení nerovností. Já tedy se svým autem i přes jeho mouchy spokojen jsem.xxenak píše:Bude mně někdo věřit, že moje brzdové kotouče jsou samá rýha? Objevil jsem to po 13tis km.
Čo sa týka tých rýh tak po dovoch rokoch som mal na novom mercedese A také ryhy že si tam strčil aj celý prst. Bolo mi povedané že je to nezaťažovaním zadnej časti vozidla a nepravidelnosťou jázd. Nemenili a ja som menil za vlástné. Inak čudujem sa že nejdeš do zrušenia zmluvy a vrátenia peňazí. Náš občianský zákonník to rieši a poznám aj ľudí,ktorí išli cez súd a vyhrali. Ja sa v poslednej dobe stretávam s ľudmi ktorí mi opisujú ako počuli od tých a oných, že hyundai je najlepšia značka a pod. Zaujímavé je že to hovoria iba ľudia, ktorí to auto nevlastnia. Ja neviem či sú ľudia slepí ale za tie peniaze je každé auto na trhu lepšie. A to nehovorím len tak. V každom inom aute v ktorom sa preveziem mi moje srdce plače a ja len ticho porovnávam moj krám s inými. Vo všetkom, ale takmer vo všetkom je hyundai I30 horší akohociktorá konkurencia. A cena, ta už zďaleka nie je najlepšia.
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 11:10
Re: závady na i30
K tématu klepání v řízení. Jaká je česká mentalita? V minulosti to bylo tak, že všichni majitelé trabantů, tvrdili, že mají menší spotřebu než Škoda 1000MB a že je to nejlepší auto, majitelé žigulíků ti měli absolutně nejlepší auto a všichni dohromady si chválili právě ty své stroje. A tak se nedivím, že i dnes jsou motoristé, kteří si chválí své i30. Jsou mezi nimi techničtí antitalenti, kteří žádnou závadu nerozpoznají a také spousty lidí, kterým ty závady zkrátka nevadí. Někdo tady psal, že má již třikrát vyměněný stabilizátor v přední nápravě. A pořád je veselý. Tak z tohoto pohledu je i30 výborný stroj. Každou chvíli si zajedu do servisu, nechám si opravit co je třeba, zaplatím twžké money a jezdím vesele dál. Moje požadavky jsou jiné. Já jsem si koupil nové auto proto, abych právě do těch servisů nemusel jezdit. A protože nejsem milionář, tak nemám na to, abych si každých 8tis. km kupoval za 74tis nový posilovač řízení. Snadno se hovoří pisatelům, kteří o daném problému nic nevědí a přesto tvrdí že to není konstrukční závada. Ne však já. Já jsem viděl ten posilovač v rozebraném stavu a vím kde je závada. Alespoň tak mně to vysvětlili v servisu a závadu mně také objasnil hlavní servisní technik HMCZ (jinak seriozní člověk). To není závada na jednom kusu. V rámci oprav mně bylo možno usednout do předváděcího vozu s najetými 7tis km. A tam to klepako stejně. Tím chtěli dokázat, že to není jenom moje individuální závada, ale že to je vlastnost, cituji: "..projevuje se všech vozů s tímto posilovačem řízení, ale na jízdní vlastnosti to nemá vliv...". Při další opravě asi za rok, kterou prováděl hlavní servisní technik HMCZ mně byl předveden jiný předváděcí vůz a tam to také klepalo. Úplně stejně. Několik čtenářů tohoto fóra mně oslovilo na mé mejlové adrese pavvlc@seznam.cz, že mají úplně stejný problém. Jestli některý z čtenářů tvrdí, že je to individuální závada, tak buď má štěstí a já mu to přeji a nebo neví, co všechno neví. A to zde popisuji jenom posilovač řízení. To auto má tolik dalších vad, že to nemůže být tak, že některý dělník se na pondělí špatně vyspal a že v Po po ránu vyrobili zmetek. Kdepak. To auto může být dobré v případě, že se vyveze do Indie, Barmy, Laosu, Severní Koreje, Indonésie a pod. Ale tady v Evropě jsou přece jenom jiné požadavky. Oslovil jsem také výrobce v Nošovicích. Pan ing. Vaněk se kterým jsem komunikoval byl tak zděšen když jsem hovořil o zápisu ze servisu, že se jedná o konstrukční vadu, že mně odepsal cituji: "...rozhodně popírám že se jedná o konstrukční závadu. Již jsme vyrobili 400tis ks této značky a žádné masové závady hlášeny nemáme...". Problém je v tom slově masové. To totiž znamená, že určitá hlašení o závadě v řízení jsou jenom je pan ing. Vaněk nepovažuje za masové. Ale co je nejhorší, nikdo to neumí opravit. Proč? Protože to nejde. Musela by se změnit konstrukce v posilovači. Jedná se o drobnou součástku za dvacku, říkají tomu "sluníčko". A to by se muselo udělat masivnější. Proč však provádět změnu, když českému motoristovi to nevadí či na to vůbec nepřijde. Schválně. Zkuste si, milí majitelé i30 nastartovat, a na místě vytočit volant doleva na max. a potom trochu zpět a zase doleva a zpět, jako když cvičíte na parkovišti při výjezdu z místa. Také otáčíte volantem skoro na místě. Mnozí zblednete. Mám to na videu i s tím klepáním. A opravdu to není náhoda, protože jezdím již na třetím posilovači. Ale samozřejmě přeji těm sťastnějším, kterým to neklepe mnoho spokojenosti s tímto vozem. Já jsem nešťasten, protože za 416tis Kč mám schmeyd, který možná za půl roku neprojde STK. Měl jsem peníze a mohl jsem si koupit Golfa. Nechal jsem se nalákat na pěkný vzhled a dobrou výbavu, kterou bych si u Golfa musel připlatit. Teď má totálního schmeyda. Každé ráno sedám do auta s obavami, co zase začne kde klepat. To je nějaký radostný život motoristy? Končím svůj dnešní příspěvek. Nebylo to moc dlouhé? Ono by to bylo na román. Všechy zdraví nešťastný majitel i30 Pavel.
Re: závady na i30
Proc bych za to proboha mel platit? Auto mam v petilety zaruce a proto kdyz se neco vyskytne, tak to jedu resit, od toho jsem kupoval novy auto. Ja si z toho vrasky delat nebudu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady na i30
taky by mě sr*lo furt jezdit do servisu. Správně bych tam měl jezdit jenom a pouze jednou za rok... K tomu posilovači, máte odkaz na youtube, docela mě to děsí a zajímá... díky
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: závady na i30
Vlna davoveho silenstvi je za rohem.
FISHkaa: proc se dobrovolne stresujes? Bud rad, ze ti to jezdi a uzivej si to.
FISHkaa: proc se dobrovolne stresujes? Bud rad, ze ti to jezdi a uzivej si to.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT