sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Tak dostal jsem do rukou po delší době žensky auto lidičky tj v....... Přišla s rim že ji to scipa nekdy .Me poznatky jel jsem na rampu a zjistil že je od kastle zvrchu praskly katalyzator tj zavarit jej fouka z nej vic pri sešlapnuti plynu, ted jsi nejsem jist když jsem to projiždel jestly prokluzuje spojka i u autoticke prevodovky ?, je to nejaky divny jestly to vše není tim katalyzatorem zpusobeno.Nevite nekdo poradit hlavně nevim jak to funguje u automaticke prevodovky ty rozjezdy se mi zdá že to prostě to auto nejed jelo predtim co vim lepe
- Reklama
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
chudak cestina...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Míň pít a lépe psát
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
katalizartoreje vipaleni amuset vymněnmit ryhle neš autosedojebéééé rihlemněnit boaninejedeeeeeeeeee spojkinemněnjit u autotmatickeje převodoveg, newm more ja smee to něgdy nák nesporozozval nějk jak mmu no asy mona
hjundaj no more nevim ne
sapmougyk dyk
hjundaj no more nevim ne
sapmougyk dyk
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Toš dik nakonec to nebyl katalyzátor ale tlumič přední a je vyměněn - nahrazen. A dnes jela ženská 100 km po dalnici rychlosti 60 km v hodině vic že ji to nechtělo jet. to auto prostě netahne pedal na podlaze a nejede . Přemýšlím či to muže být uvažuji a palivovém fitru zasranem . Nemate nekdo zkušenost . .
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Tag estli nebit v dupě autometrická prevodofka a neradí vyšý převod, těžgo řect. Nejbší bude zaject něgde , kde to na dijaknoštiku napíchnout a tam by se moglo i eco ukázat, než měnit díly a hledat čím to je.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Ase jo ja jen tak sa zéptal no prevodovka fonguje normal )))Bolo píše:Tag estli nebit v dupě autometrická prevodofka a neradí vyšý převod, těžgo řect. Nejbší bude zaject něgde , kde to na dijaknoštiku napíchnout a tam by se moglo i eco ukázat, než měnit díly a hledat čím to je.
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
U Thora začněte psát normálně, nebo se z vás jebnu
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Jako pokud neporadíte tak to tu psát že se to nedá přečíst neni vtipný... trochu inteligence at to tu je přehledé .. si budou myslet že to je romakforum.cz
napiš co ti to dělá.. motor řve otáčky jdou nahoru ale rychlost se nemění??
motor je přidušen a nejede?
automaticke převodovky jsou více druhu a mají více druhu spojek
Spojka:
Hydrodynamický měnič TM: - může prokluzovat - netěsnost(většinou na hřídelygufero),špatné "turbinové" kola-polamane (to asi ne)
, málo nebo spšatný olej (nejčastěji)
Třecí lamelová suchá: (sem zařadím jedno i vicelamelove,jedno i dvouhmotové setrvaky.) špatné obložení lamely - sjeté , ovladaní - většinou výtlačná objímka spojky (japonci) - nemajá spojkovou páku..objimka teče zamastí suchou spojku a jeto.
třecí mokre spojky - sjeté lamely,meziplechy (pokud sou hliníkove) olej,ovladaní
a pak ovládání spojek třecích elektronické,hydraulické mechanické ...atd tam může byt cokoliv od řj až po cokoliv...
pak samostatný automat na principu planetových převodu ( brzdy planet - vadné )
třecí lamelova převodovka - defakto celý třecí segment spojkovy komplet převodovka spojky fungují jako ryhclosti - první část lamel sjetá . olej . atd ..
pak máš něco jako variator jen bez řemenu ale s řemenem - od vW např multitronic. to asi sonata mýt nebude ten je po 200tisicich na sračky a opravit se neoplatí...
Tiptronic je třeba automat ale má vlastní suchou spojku (některé verze) takže při přidani plynu auto řve a nejede jako manual takže sjetá spojka... nebudu to všechno vypisovat - zjisti prvně co máš za převodovku a potom trochu popiš co ti to dělá jinak ti nikdo neporadí ... dneska je těch automatu a spojek k nim tolik a tolik kombinací že je z tomu člověku až špatně
tvuj vůz bude zřejme složen z mokrých vícelamelových spojek takže koukni prvně na olej a pokud nepomuže pak to vidim na sjeté lamely...
napiš co ti to dělá.. motor řve otáčky jdou nahoru ale rychlost se nemění??
motor je přidušen a nejede?
automaticke převodovky jsou více druhu a mají více druhu spojek
Spojka:
Hydrodynamický měnič TM: - může prokluzovat - netěsnost(většinou na hřídelygufero),špatné "turbinové" kola-polamane (to asi ne)
, málo nebo spšatný olej (nejčastěji)
Třecí lamelová suchá: (sem zařadím jedno i vicelamelove,jedno i dvouhmotové setrvaky.) špatné obložení lamely - sjeté , ovladaní - většinou výtlačná objímka spojky (japonci) - nemajá spojkovou páku..objimka teče zamastí suchou spojku a jeto.
třecí mokre spojky - sjeté lamely,meziplechy (pokud sou hliníkove) olej,ovladaní
a pak ovládání spojek třecích elektronické,hydraulické mechanické ...atd tam může byt cokoliv od řj až po cokoliv...
pak samostatný automat na principu planetových převodu ( brzdy planet - vadné )
třecí lamelova převodovka - defakto celý třecí segment spojkovy komplet převodovka spojky fungují jako ryhclosti - první část lamel sjetá . olej . atd ..
pak máš něco jako variator jen bez řemenu ale s řemenem - od vW např multitronic. to asi sonata mýt nebude ten je po 200tisicich na sračky a opravit se neoplatí...
Tiptronic je třeba automat ale má vlastní suchou spojku (některé verze) takže při přidani plynu auto řve a nejede jako manual takže sjetá spojka... nebudu to všechno vypisovat - zjisti prvně co máš za převodovku a potom trochu popiš co ti to dělá jinak ti nikdo neporadí ... dneska je těch automatu a spojek k nim tolik a tolik kombinací že je z tomu člověku až špatně
tvuj vůz bude zřejme složen z mokrých vícelamelových spojek takže koukni prvně na olej a pokud nepomuže pak to vidim na sjeté lamely...
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Díky za to. Byl jsem s tim na PC v servisu a tam řekli že je vadný čidlo klikovky, to auto někdy uplně scipne což je nepřijemné třeba ve městě a vykon se zdá být přidušený , prokluz mezi motorem a převodovkou se mi nejeví,nědy se mi zdá jen že při dojiždění např. do křižovatky to samo zastaví nahle najednou musim opatrně dojizdet a přibrždovat,ještě jsem zjistil praskly svody na straně od narazniku , Opravim svody , pak čidlo a uvidimeKony5 píše:Jako pokud neporadíte tak to tu psát že se to nedá přečíst neni vtipný... trochu inteligence at to tu je přehledé .. si budou myslet že to je romakforum.cz
napiš co ti to dělá.. motor řve otáčky jdou nahoru ale rychlost se nemění??
motor je přidušen a nejede?
automaticke převodovky jsou více druhu a mají více druhu spojek
Spojka:
Hydrodynamický měnič TM: - může prokluzovat - netěsnost(většinou na hřídelygufero),špatné "turbinové" kola-polamane (to asi ne)
, málo nebo spšatný olej (nejčastěji)
Třecí lamelová suchá: (sem zařadím jedno i vicelamelove,jedno i dvouhmotové setrvaky.) špatné obložení lamely - sjeté , ovladaní - většinou výtlačná objímka spojky (japonci) - nemajá spojkovou páku..objimka teče zamastí suchou spojku a jeto.
třecí mokre spojky - sjeté lamely,meziplechy (pokud sou hliníkove) olej,ovladaní
a pak ovládání spojek třecích elektronické,hydraulické mechanické ...atd tam může byt cokoliv od řj až po cokoliv...
pak samostatný automat na principu planetových převodu ( brzdy planet - vadné )
třecí lamelova převodovka - defakto celý třecí segment spojkovy komplet převodovka spojky fungují jako ryhclosti - první část lamel sjetá . olej . atd ..
pak máš něco jako variator jen bez řemenu ale s řemenem - od vW např multitronic. to asi sonata mýt nebude ten je po 200tisicich na sračky a opravit se neoplatí...
Tiptronic je třeba automat ale má vlastní suchou spojku (některé verze) takže při přidani plynu auto řve a nejede jako manual takže sjetá spojka... nebudu to všechno vypisovat - zjisti prvně co máš za převodovku a potom trochu popiš co ti to dělá jinak ti nikdo neporadí ... dneska je těch automatu a spojek k nim tolik a tolik kombinací že je z tomu člověku až špatně
tvuj vůz bude zřejme složen z mokrých vícelamelových spojek takže koukni prvně na olej a pokud nepomuže pak to vidim na sjeté lamely...
Re: sonata 2,5 118 Kw automat porucha netahne a chcipá
Určitě nejdřív vyměň čidlo, pak řeš svody. Lepší jezdit s prasklými svody než s blbnoucím čidlem klikovky, díky kterému auto chcípá.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi