Obrácené zapojení autobaterie
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Obrácené zapojení autobaterie
Zdravím,
podařila se mi nepříjemná věc, když jsem šel dát baterii do auta položil jsem si ji tam obráceně a bohužel se mi dotkly obráceně kontakty + - a celé auto to vyzkratovalo. Teď mi blbne elektronika v autě a vůbec ani nestartuje. Doufám, že to neodpálilo řídící jednotku
podařila se mi nepříjemná věc, když jsem šel dát baterii do auta položil jsem si ji tam obráceně a bohužel se mi dotkly obráceně kontakty + - a celé auto to vyzkratovalo. Teď mi blbne elektronika v autě a vůbec ani nestartuje. Doufám, že to neodpálilo řídící jednotku
- Reklama
- LiberaleMiguel
- **
- Příspěvky: 485
- Registrován: 04 úno 2011, 17:17
- Bydliště: Havířov
Re: Obrácené zapojení autobaterie
doufal bych, ze budou jenom vypalene pojistky
Hyundai Coupe FX 2,0 DOHC 102kW, Black&Silver
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Obrácené zapojení autobaterie
tak to vůbec netuším co se mohlo stát.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Obrácené zapojení autobaterie
A zrovna před sezónou
Re: Obrácené zapojení autobaterie
některe maj na + konektoru velkou pojstku myslím že na 150A nebo 180A tak to zkontroluj v takovem připadě by ji to mělo odpalit jako první,jinač líp to definuj to tvoje blbne,nejde vubec elektřina? nestartuje?netočí a nechytne nebo netočí vubec bla bla bla
Prodej levných autodílů.
Re: Obrácené zapojení autobaterie
Ahoj all,
no když to o sobe škrtlo, zajiskřilo to, zatroubilo a hned jsem to odtrhl. Pak jsem tam dal baterii správně a konektory vubec nejiskřili, jako by to bylo neprůchozí a nefungoval centrál. Tak jsem šel otočit klíčkem a normálně to točí, ale nenastartuje . Teď mě tak napadá, že by to mohl být odpálený imobilizér nebo na jednotce dávkování paliva. Dále budík co ukazuje dobíjení, tak ukazuje, ikdyž auto není nastartovaný. Světla když rozsvítím, tak palubka svítí, ale světla ne. Rádio taky nefunguje a ani přední mlhovka, centál.
na silovém kabelu je velká pojistka 100A si myslím, ale ta kdyby byla odčouzená, tak nefunguje vůbec nic ne?
no když to o sobe škrtlo, zajiskřilo to, zatroubilo a hned jsem to odtrhl. Pak jsem tam dal baterii správně a konektory vubec nejiskřili, jako by to bylo neprůchozí a nefungoval centrál. Tak jsem šel otočit klíčkem a normálně to točí, ale nenastartuje . Teď mě tak napadá, že by to mohl být odpálený imobilizér nebo na jednotce dávkování paliva. Dále budík co ukazuje dobíjení, tak ukazuje, ikdyž auto není nastartovaný. Světla když rozsvítím, tak palubka svítí, ale světla ne. Rádio taky nefunguje a ani přední mlhovka, centál.
na silovém kabelu je velká pojistka 100A si myslím, ale ta kdyby byla odčouzená, tak nefunguje vůbec nic ne?
Naposledy upravil(a) majky.dyk dne 13 úno 2012, 12:51, celkem upraveno 1 x.
- Lantra Luke
- Moderátor
- Příspěvky: 507
- Registrován: 24 srp 2008, 09:59
- Bydliště: Zlínský kraj-Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obrácené zapojení autobaterie
v první řadě bych prošel všechny pojistky. Jak v motorovém prostoru tak u řidiče
Bylo :Lantra J2 ,1.8, 1996 R.I.P 2016
Je : i20 1.2, 2016
Je : i20 1.2, 2016
- LiberaleMiguel
- **
- Příspěvky: 485
- Registrován: 04 úno 2011, 17:17
- Bydliště: Havířov
Re: Obrácené zapojení autobaterie
asi tak , projel bych vsechny pojistky. A startovat to nechce mozna kvuli toho, ze jsi tim skratem baterku trochu vybil a proste nema dost stavy. Nebo je odvarena nejaka pojistka ktera je k tomu potrebna
Hyundai Coupe FX 2,0 DOHC 102kW, Black&Silver
Re: Obrácené zapojení autobaterie
Konečně doma, jdu omrknout ty pojistky a jestli se rozsvítí imobilizér vůbec
Re: Obrácené zapojení autobaterie
Docela by mě zajímalo, jak to tehdy dopadlo a kde byl zakopanej pes?
Dík za odpověď
Dík za odpověď
Re: Obrácené zapojení autobaterie
Prostě chce to skontrolovat všechny pojistky.
Autoradia mají pojistku i na rádiu u konektorů.
Některé věci mají ochranu proti přepolování, a ty by měly být OK akorát by měly vyrazit pojistku.
Jinak koukni i na tu velkou, nevím jakou tam máš pokud je to multipojistka má víc vývodů může být nějaký přerušen.
Taky pokud ti ukazuje dobíjení při zapnutí klíčku tak asi je spálen regulátor nebo proražená dioda v alternátoru.
Autoradia mají pojistku i na rádiu u konektorů.
Některé věci mají ochranu proti přepolování, a ty by měly být OK akorát by měly vyrazit pojistku.
Jinak koukni i na tu velkou, nevím jakou tam máš pokud je to multipojistka má víc vývodů může být nějaký přerušen.
Taky pokud ti ukazuje dobíjení při zapnutí klíčku tak asi je spálen regulátor nebo proražená dioda v alternátoru.
Re: Obrácené zapojení autobaterie
Je to alternátor. Proražené diody.soban píše:Prostě chce to skontrolovat všechny pojistky.
Autoradia mají pojistku i na rádiu u konektorů.
Některé věci mají ochranu proti přepolování, a ty by měly být OK akorát by měly vyrazit pojistku.
Jinak koukni i na tu velkou, nevím jakou tam máš pokud je to multipojistka má víc vývodů může být nějaký přerušen.
Taky pokud ti ukazuje dobíjení při zapnutí klíčku tak asi je spálen regulátor nebo proražená dioda v alternátoru.
Odpoj ho a uvidíš co bude špatné dál.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: Obrácené zapojení autobaterie
Tak by me zajimalo, jak to dopadlo /
Hyundai Coupe GK 2.7 V6 (2003)
Hyundai Sonata 2.7 V6 GLS (2001)
Hyundai Sonata 2.7 V6 GLS (2001)