benzín
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: benzín
Desatiny sedia, len litre nie. Ale iba o 1l, to sa ešte dá. (8,8) Teraz vážne, toto sa stáva aj na iných autách. Prečo je to tak, to neviem...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: benzín
U i30 zatim jen prvni pomereni, rozdil mezi palubakem a spotrebou na nadrz z ujetych km 7.0 vs 7.28, coz je tak skoro v norme. U Accenta byval rozdil tak 0,1 az 0.3. Tam se mi zdalo, ze palubak mel tendenci protezovat prumernou spotrebu z prvni casti jezdeni po vynulovani palubaku. Cekal bych, ze sumuje spotrebu a km a tudiz spotreba/km by mela byt nezavisla od toho, zda zpocatku jezdim za vic a pak za min nebo naopak. Abych to uvedl na hypotetickem prikladu - prvnich 250km za 7l/100km a druhych 5l/100km by melo dat 6/100. Namisto toho ukazoval rekneme 6,3. Kdyz to bylo naopak prvnich 250 za 5l/100km a druhych za 7l/100km, tak zustal na 5,7. Samozrejme je to jen pocitove, nemam to zmerene.
Druhy velky rozdil mezi "skutecnou" a palubni spotrebou byl v dusledku ruzneho natankovani na ruznych pumpach. Kdyz jsem bral nekolikrat na jedne, z najezdu pocitana spotreba rekneme 6, pak jsem prejel na druhou a z prvniho tankovani najednou 5,7 (do nadrze slo min benzinu). Nekolikrat brano na te druhe, spotreba 6. Prechod na prvni a prvni tankovani tam se spotrebou 6,3 (nalil jsem tam toho vic). Dalsi tam uz zase za 6. Pritom jsem vzdycky tankoval do vypnuti pistole a potom jeste zkousel "dolit", co to slo.
Druhy velky rozdil mezi "skutecnou" a palubni spotrebou byl v dusledku ruzneho natankovani na ruznych pumpach. Kdyz jsem bral nekolikrat na jedne, z najezdu pocitana spotreba rekneme 6, pak jsem prejel na druhou a z prvniho tankovani najednou 5,7 (do nadrze slo min benzinu). Nekolikrat brano na te druhe, spotreba 6. Prechod na prvni a prvni tankovani tam se spotrebou 6,3 (nalil jsem tam toho vic). Dalsi tam uz zase za 6. Pritom jsem vzdycky tankoval do vypnuti pistole a potom jeste zkousel "dolit", co to slo.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: benzín
Jo jasně, to taky dělám, povytahuju, až do několikerého zacvakání. Tenhle problém jsem měl i na Fabii, myslel jsem, že to u nového auta nebude a ejhle. No uvidíme, jak to bude dál pokračovat. Díky.
Re: benzín
ak je to už u druhého auta, tak chyba nebude v aute. Určite je zlá "pištol" na pumpe.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: benzín
No to si taky někdy říkám, jestli tam nemají nastaveno místo 1 litr - 0,8 litru. Je fakt, že u TANK ONO to takhle pozoruji. Přijet s 20litrovým kanystrem a ono by se to ukázalo.
Re: benzín
Na Tank Ono tankujem často. Nemám s touto pumpou problém. Vlastne zo žiadnou. Treba skúsiť s tým kanistrom.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: benzín
Do 20-ti litrového kanystru natankuješ víc, jak 20 litrů. Nemusí to být jen chyba PC, záleží, jak ten benzín pění, jak která pistole vypíná. Ono je taky rozdíl, když člověk dotankuje jen třeba 20 litrů, nebo 50 litrů. Tý pěny v nádrži je pak daleko více a pistole samozřejmě vypne dříve, protože v hrdle je jen pěna.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: benzín
Natankuje viac, to je fakt. Ale keď mu stojan ukáže 20, tak tam isto nebudude 21. Skor 19. A o to mu ide.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: benzín
Výdejní stojany jsou pravidelně kalibrovány,těžko mohou dávat méně. Jiná věc je "pěnění nafty" tankuji do náklaďáku několikrát týdně,a vidím do nádrže! Mám zkušenost čím kvalitnější nafta,tím méně pěny a bublin Většinou u levných benzínek ,musím počkat až "pěna " sedne . Proto tam netankuji! Do i30 tankuji benzín u ÖMV MaxxMotion 95!
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Měření objemu kanystrem?
Tak možná plechovým u moderních plastových se připrav na to, že:
1. do nového 5 l kanystru narveš 6,5 l jako nic
2. necháš-li ten kanystr půl léta (ve stínu!) ležet plný, nafoukne se a dostaneš do něj (po hrdlo) skoro 8 litrů.
Pokud jsem v ČR, tankuju do motorek i do auta výhradně na ONO a nikdy nebyl problém. Ani s kvalitou paliva, ani s tankovaným objemem.
Je mi upřímně líto všech těch, kdo cítí potřebu tankovat to samé palivo na dražších pumpách, a těch, jejichž auta hlučí a vibrují, autorizovaný servis jim řekl, že to je benzínem a oni cítí potřebu mu na to skočit.
ČOI už zveřejnila seznam pump s nekvalitním palivem, ergo kladívko pokud na něm moje pumpa není a motor by mi hlučel, jdu to omlátit o hlavu Hyundai a neustoupím.
Všechny ty problémy motorů i30 s hlukem, sesunutím axiálního ložiska z klikovky atd. zcela jistě NEJSOU způsobeny benzínem.
1. do nového 5 l kanystru narveš 6,5 l jako nic
2. necháš-li ten kanystr půl léta (ve stínu!) ležet plný, nafoukne se a dostaneš do něj (po hrdlo) skoro 8 litrů.
Pokud jsem v ČR, tankuju do motorek i do auta výhradně na ONO a nikdy nebyl problém. Ani s kvalitou paliva, ani s tankovaným objemem.
Je mi upřímně líto všech těch, kdo cítí potřebu tankovat to samé palivo na dražších pumpách, a těch, jejichž auta hlučí a vibrují, autorizovaný servis jim řekl, že to je benzínem a oni cítí potřebu mu na to skočit.
ČOI už zveřejnila seznam pump s nekvalitním palivem, ergo kladívko pokud na něm moje pumpa není a motor by mi hlučel, jdu to omlátit o hlavu Hyundai a neustoupím.
Všechny ty problémy motorů i30 s hlukem, sesunutím axiálního ložiska z klikovky atd. zcela jistě NEJSOU způsobeny benzínem.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: benzín
Vůbec ti nemusí být líto těch co jezdí na kvalitní palivo Klidně si jezdi dál na pančovaná paliva,nebo zbytky z výplachu cisteren . Moderní motory potřebují kvalitní paliva,na rozdíl třeba od Škody 120,která zblafne i technický benzín . Nedávno jsem četl jak v Německu testují rok stará vozidla. Kompletně je rozeberou,a součástkách je poznat,na jaké palivo jezdily! Testy paliv natankovaných třeba u Shell v Čr a o pár km dál vNěmecku ,hovoří též o jiné kvalitě,hádej kde je lepší Každý strůjcem svého Štětí,jezdi třeba na brzdovou kapalinu,ono to také chvíli pojede
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: benzín
tvoje teorie je hezká, ale realita je taková, že ne vždy je vše levné nekvalitní Konkrétně ONO je opakovaně pod drobnohledem ČOI a Finančáku... Hodit špínu na efektivnější konkurenci je pro "nadnárodní" konkurenci strašně snadné BTW: snad nevěříš že želví power ti sníží spotřebu
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: benzín
Je mi úplně jedno,co si kdo za kolik natankuje. Rozbory paliv a testy kvality hovoři jasně ve prospěch určitých paliv! Neodiskutovatelný je fakt,že na západ od nás prodávají kvalitnějši paliva! Tak jako nenakupuji šunty v "lidových" řetězcích ve slevách,nebudu kupovat "levný"benzin u pump vlastněných veksláky
Další věc je kvalita nádrži na pohoné hmoty! Nadzemní kondezují,a hádejte kam jde kondenzát ,staré nádrže jsou také už za zenitem atd
Další věc je kvalita nádrži na pohoné hmoty! Nadzemní kondezují,a hádejte kam jde kondenzát ,staré nádrže jsou také už za zenitem atd
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: benzín
Dříve jsem často tankoval např. u Shellu. Po přečtení testu benzinů (vyšlo někdy v létě ve Světě motorů), tankuji u pump typu Lukoil, Makro apod. obyčejný natural 95 a přidávám Super benzin aditiv od VIFu. Přídavek aditiva vychází do 0,50Kč/litr paliva a vím, že tam to aditivum ve správném množství skutečně je. Cenová úspora oproti značkovým aditivovaným benzinůn 95 okt. je značná - i kolem 3 Kč za litr. Spotřeba mi trošku klesla, ale zdali to je aditivem netuším.
I30 combi, 1,4Tgdi,