Relé a palivové čerpadlo

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
petrfilip
*
Příspěvky: 61
Registrován: 18 črc 2011, 14:54
Bydliště: Brno

Relé a palivové čerpadlo

Příspěvek od petrfilip »

Kluci,je mi schopnej nekdo rict k cemu je tento konektor v prostoru motoru,ve skrince s rele a pojistkama.A dale kde najdu servisni konektor palivoveho cerpadla?Nenasel jsem,ma mit jen jeden kontakt ale takovej tam neni :( A nakonec,jakej muze byt duvod prehrivani palivoveho cerpadla?Pridrene?Jde mi totiz do nej elektrika z rele ale cerpadlo se chytne jen za studeneho motoru nebo u zahrateho jen sem tam ale spis vubec,budu ho menit ale zajimalo by me proc to dela?
A jen bokem dotaz,nemate nekdo vsechny ctyri kliky,vnitrni na moje auti,uz jsem z toho zoufalej ](*,)
Přílohy
1 by melo bejt rele ABS,3 nevim,ze by servisni konektor palivoveho cerpadla? a co je ta 2? Vypada to jako dlouha pojistka ale neni,ma to packy ktere jsou v konektorech ale k cemu to je?
1 by melo bejt rele ABS,3 nevim,ze by servisni konektor palivoveho cerpadla? a co je ta 2? Vypada to jako dlouha pojistka ale neni,ma to packy ktere jsou v konektorech ale k cemu to je?
Motor1.JPG (30.38 KiB) Zobrazeno 7355 x
Hyundai Lantra kombi 1.6 16V 84kW G4GR
Reklama
 

Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Relé a palivové čerpadlo

Příspěvek od Lhoty »

podle mě servisní konektor čerpadla visí na kabeláži někde mezi cívkama a baterií
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Relé a palivové čerpadlo

Příspěvek od Rybář »

Vnitřní kliky tady http://aukro.cz/vnitrni-klika-pred-l-p- ... 06961.html a nebo je údajně mají přímo v :hyu: servisu a překvapivě docela levně. Někdo to tady kdysi psal..
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Relé a palivové čerpadlo

Příspěvek od Lhoty »

to jsem psal já:) byly tuším kolem 250kč / ks
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
petrfilip
*
Příspěvky: 61
Registrován: 18 črc 2011, 14:54
Bydliště: Brno

Re: Relé a palivové čerpadlo

Příspěvek od petrfilip »

Ahoj chlape,tak dneska vymenene nove cerpadlo,nove kabely zapalovani,nove svicky ty co jsi tu na foru radil,novej palivovej filtr,novej olejovej filtr + olej polosyntetika,nove cidlo klikovky,nove teplotni cidlo,novej vlnovec a posledni dil vyfuku.Auto se jizdne o hrozne moc zlepsilo,skvelej tah a reakce na seslapnuti plynu,tichoucke,nadhera.Ale :( vyjedu ze servisu ze to pojedu projet a po par kilometrech najednou motor stichl.Zkousel jsem startovat a v rele to cvaklo ale cerpadlo nic,tak jsem rele rozebral a zkousel otacet klickem,jen cvakalo,ten kontakt priskocil k civce co je uvnitr ale hned zase odskocil.Dal jsem cigarko a zkusil to znovu,otocim klickem,rele cvaklo a zustalo seple,cerpadlo natlakovalo a rele se rozeplo,otocil jsem klickem a rele seplo a motor hezky bezel,vzal jsem kus dratku zaizolovaneho a ten kontakt seplej v rele jsem stahl dratkem aby neodskocil.Zajel jsem zpet do servisu a koupil rele.Vypada skoro stejne ale jsou na nem jine cisla u tech kontaktu.Dal jsem ho tam a udelalo to zase.A jeste jsem vypozoroval,ze kdyz jsem nechal rele bez toho dratku co ho drzelo seple tak pri nastartovanem motoru to melo snahu se rozpojit,motor na vonobeh kolisal.Porad co s tim?Zatim jsem udelal to,ze jsem rele objednal v hyundai,musel jsem tam dvakrat protoze poprve to pan objednal podle microcatu ale to co mi potom daval vypadalo uplne jinak nez co tam mam ja.Tak jsem ho vyndal on na to koukal ale nakonec to nasel,bude v pondeli za 350,-.Vim na tuty ze to dela to rele,napadlo me jeste jesli s tim treba nema neco spolecneho alternator,vis jestli neodchazi a dava blbe elektriku do palubni site a proto to blbne.Proste zavada,rele nesepne pokazde nebo se rozpoji behem jizdy.Pokud mu pomuzu po nastartovani stazenim dratkem muzu jezdit treba celej den,jen pri zastaveni musim ten dratek sundat aby nejelo cerpadlo.Co s tim?Pokud by to nicemu nevadilo a nepomohlo original rele udelal bych tam spinac ale nevim s cim vsim je to rele propojeno a co by to mohlo mit za nasledek.Co myslis?Jeste me napadlo jestli to rele nespina za jizdy nejak podle nejakeho regulatoru tlaku paliva,jakoze pokud je tlak ok rozepne se pokud tlak klesne sepne?Takze to by znamenalo ze by byl v haji ten regulator?Poradis?Dekuju Petr

Bylo psano jako SZ ale davam to i sem,treba poradite nekdo,je to zajimavej problem,tady jsem ho nikde nenasel
Přílohy
DSCN2546.JPG
DSCN2546.JPG (191.7 KiB) Zobrazeno 7317 x
DSCN2542.JPG
DSCN2542.JPG (113.82 KiB) Zobrazeno 7317 x
DSCN2541.JPG
DSCN2541.JPG (193.29 KiB) Zobrazeno 7317 x
Hyundai Lantra kombi 1.6 16V 84kW G4GR
Odpovědět

Zpět na „Benzín“