Veloster
Moderátor: Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 led 2013, 16:56
Veloster
Všechny srdečně zdravíme a hlásíme se mezi Vás do rodinky , náš nový kamarád je doma po předchozí 1er, prozatím spokojenost, jen si zvykáme na tvrdost a malou lenivost, taky krapet neohrabanost, ale mé drahé, náročnost na nějaké extra-sportovní svezení není nijak velká, tak se snad doma nějaký čas udrži
- Reklama
Re: Veloster
Vítej, nějaký kolega se občas najde.
Můžu se jen zeptat na hlavní důvody pro nákup?
Můžu se jen zeptat na hlavní důvody pro nákup?
Honda Civic Type-R (2008) + kompresor Rotrex (222kW/302hp)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 led 2013, 16:56
Re: Veloster
Á, zdravím
hlavní důvod proč Veloster byla určitě individualita. Tím, že s tím jezdí přítelkyně mělo "plus především ostatním" to jak to auto vypadá, takže design.
Určitě dalším byla cena vs výbava.
5let záruka bez omezení..
Co u tebe spokojenost, postřehy - poznatky?
hlavní důvod proč Veloster byla určitě individualita. Tím, že s tím jezdí přítelkyně mělo "plus především ostatním" to jak to auto vypadá, takže design.
Určitě dalším byla cena vs výbava.
5let záruka bez omezení..
Co u tebe spokojenost, postřehy - poznatky?
Naposledy upravil(a) Rob Hyundai dne 10 úno 2013, 21:43, celkem upraveno 1 x.
Re: Veloster
Rob Hyundai: tak to jsme na tom s důvody nákupu stejně, na prvním místě viděla manželka design, a na druhém místě jsem viděl já poměr cena/výkon.
Co se týká poznatků a zkušeností, tak si říkám, že asi napíšu nějakou krátkou recenzi, když už máme najeto 13tis. km.
Ve zkratce, design, výbava a praktičnost (máme malou dceru) je fajn, ale řidičské potěšení, jízdní vlastnosti a celkově technická část je na tom hodně slabě.
Motor by ještě celkem ušel (i když bych si dokázal představit rychlejší reakci na plyn), ale totálně ho zabíjí dlouhá převodovka (4-5-6 jsou v podstatě k ničemu) no a navrch to dodělává podvozek, jednak je příliš tvrdý, ale hlavně na našich rozbitých silnicích je ve vyšších rychlostech naprosto nevyzpytatelný. Tam kde jedu s Hondou rychle a čistě tak mi Veloster odskakuje o půl metru sem, o půl metru tam.
Ale pro manželku je to dobrá volba, jen by to chtělo o něco měkčí podvozek a byla by naprosto spokojená.
Jinak z pohledu spolehlivosti nedokážu zatím posoudit, žádná závada nás za půl roku nepotkala, takže asi v pohodě.
Co se týká poznatků a zkušeností, tak si říkám, že asi napíšu nějakou krátkou recenzi, když už máme najeto 13tis. km.
Ve zkratce, design, výbava a praktičnost (máme malou dceru) je fajn, ale řidičské potěšení, jízdní vlastnosti a celkově technická část je na tom hodně slabě.
Motor by ještě celkem ušel (i když bych si dokázal představit rychlejší reakci na plyn), ale totálně ho zabíjí dlouhá převodovka (4-5-6 jsou v podstatě k ničemu) no a navrch to dodělává podvozek, jednak je příliš tvrdý, ale hlavně na našich rozbitých silnicích je ve vyšších rychlostech naprosto nevyzpytatelný. Tam kde jedu s Hondou rychle a čistě tak mi Veloster odskakuje o půl metru sem, o půl metru tam.
Ale pro manželku je to dobrá volba, jen by to chtělo o něco měkčí podvozek a byla by naprosto spokojená.
Jinak z pohledu spolehlivosti nedokážu zatím posoudit, žádná závada nás za půl roku nepotkala, takže asi v pohodě.
Honda Civic Type-R (2008) + kompresor Rotrex (222kW/302hp)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 led 2013, 16:56
Re: Veloster
JJ, tak prozatím poznatky stejné ..
souhlas, je to extra trvdé a být by nemuselo, 18" jsou na ten podvozek moc.
Dřív jsme doma měli 1čku sp.paket, ta byla oproti Velostru měkčí, před, mini cooper S a ten se mi zdál tvdrý stejně, jen ty rázy od podvozku šly slyšet mnohem méně. Už teď se mi zdá jako by ty nápravy a čepy byly na výměnu .
Stejně tak je to s podběhama, zrovna dnes jsme si říkali, že je velká chyba, že namá v podbězích takový ten plyš, posyp na cestě se dost ozývál do interiéru.
Motoricky, no, když jsme pořizovali bmw zkoušeli jsme 116i, Veloster je musím říct o dost svižnější.
Ale žáden zázrak to taky není, papírových 103kw vypadalo celkem slibně, zkušební jízda pak zklamání.
Fak je ten, že to prostě nějaké technické a praktické mouchy má.
Na druhou stranu další fakt, ta radost když jsem jej přivelz domů ...
souhlas, je to extra trvdé a být by nemuselo, 18" jsou na ten podvozek moc.
Dřív jsme doma měli 1čku sp.paket, ta byla oproti Velostru měkčí, před, mini cooper S a ten se mi zdál tvdrý stejně, jen ty rázy od podvozku šly slyšet mnohem méně. Už teď se mi zdá jako by ty nápravy a čepy byly na výměnu .
Stejně tak je to s podběhama, zrovna dnes jsme si říkali, že je velká chyba, že namá v podbězích takový ten plyš, posyp na cestě se dost ozývál do interiéru.
Motoricky, no, když jsme pořizovali bmw zkoušeli jsme 116i, Veloster je musím říct o dost svižnější.
Ale žáden zázrak to taky není, papírových 103kw vypadalo celkem slibně, zkušební jízda pak zklamání.
Fak je ten, že to prostě nějaké technické a praktické mouchy má.
Na druhou stranu další fakt, ta radost když jsem jej přivelz domů ...
Re: Veloster
Co se týká odhlučnění podběhů a celkově podvozku, tak je fakt, že by to chtělo poladit, ale Hyundai není jediná automobilka která na podobných detailech šetří, v nižší třídě mají méně odhlučněný podvozek skoro všechna auta.
Na druhou stranu to pak dává prostor šikovným lidem, kteří se živý tlumením interiéru pro účely instalace lepšího audia, můžou aspoň dostávat zakázky i od lidi, kteří s audiem nic dělat nehodlají, jen chtějí mít v autě ticho.
Na druhou stranu to pak dává prostor šikovným lidem, kteří se živý tlumením interiéru pro účely instalace lepšího audia, můžou aspoň dostávat zakázky i od lidi, kteří s audiem nic dělat nehodlají, jen chtějí mít v autě ticho.
Honda Civic Type-R (2008) + kompresor Rotrex (222kW/302hp)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Re: Veloster
[quote="Rob Hyundai"]JJ, tak prozatím poznatky stejné ..
souhlas, je to extra trvdé a být by nemuselo, 18" jsou na ten podvozek moc.
Zkus 17" kola, situace se podstatně zlepší.
souhlas, je to extra trvdé a být by nemuselo, 18" jsou na ten podvozek moc.
Zkus 17" kola, situace se podstatně zlepší.
Re: Veloster
No to fakt nevim, kdo ty převodovky v Hyu konstruuje - mně v i30 zase přijde převodovka zbytečně krátká. Kdepak asi soudruzi v NDR udělali chybu. Třeba nám ty šalcboxy vyměnilipadam píše:Motor by ještě celkem ušel (i když bych si dokázal představit rychlejší reakci na plyn), ale totálně ho zabíjí dlouhá převodovka (4-5-6 jsou v podstatě k ničemu) ...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20283
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Veloster
to Chasnik: souhlasím, převodovka by mohla být o trochu delší
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Veloster
Chasnik: v 1.6 jsem v i30 nejel, ale převodovka u 1.4 mi přišla tak akorát, jestli je shodná s 1.6 tak dokážu pochopit proč se zdá krátká - i když já s tím problém nemám, mě se kratší převodovky líbí.
Honda Civic Type-R (2008) + kompresor Rotrex (222kW/302hp)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Re: Veloster
ked sa nemylim, prevodovky su rovnake, co je teda na skodu, pri 1,6-ke by to chcelo minimalne posledny stupen dlhsi
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 led 2013, 16:56
Re: Veloster
retsolev píše:Rob Hyundai píše:JJ, tak prozatím poznatky stejné ..
souhlas, je to extra trvdé a být by nemuselo, 18" jsou na ten podvozek moc.
Zkus 17" kola, situace se podstatně zlepší.
To asi bude.
Chtělo to propracovat lépe ten podvozek.., jinak nemyslím, že by auto jako takové bylo na 18" ráfky malé, 18cky dávaj i na menší...
Navíc ty originály vyměnit za jiné by mi přišla škoda, tak nějak k tomu autu sedí.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veloster
Chlapi,kdo máte Velostera se střešním oknem-máte se stavit v pro deštníky a čepice.
http://www.auto.cz/hyundai-svolava-velo ... knem-73153
http://www.auto.cz/hyundai-svolava-velo ... knem-73153
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20 led 2013, 16:56
Re: Veloster
může být hůř :Borek píše:Chlapi,kdo máte Velostera se střešním oknem-máte se stavit v pro deštníky a čepice.
http://www.auto.cz/hyundai-svolava-velo ... knem-73153
http://www.firstclass.cz/auto-moto/mcla ... vaci-akce/