Benzin 2.0 4x4 LPG automat
Moderátor: Moderátoři
Benzin 2.0 4x4 LPG automat
Ahoj,
potrebuji poradit od nekoho kdo ma zkusenosti s LPG nebo muze prosta napsat fundovany nazor. V autech se nevyznam a doufam, ze s koupi auta nebudu muset .
Popis Auta:
Koupili jsme si auto 4x4 s predelanim na LPG okamzite od novoty.
Mame to v Automatu 6 stupnu rychlosti.
jezdime na zimnich 17" originalni kola, pneu to co dali v servise Nokiany.
Problem:
vychazi mi spotreba po serizeni 15l LPG (BRC system) na 100km, nezda se mi to, v servise rekli dnes po telefonu, ze se spotreba upravi mezi 10-20 tis najetych km, az nebude snih a v zavislosti na charakteristice rizeni.
Natankoval jsem do cca prazdne nadrze 40l a ujel jsem priblizne 270 km.
100km 0-120km/h obcas nejaky rozjezd
170km po dalnici v prumeru asi 145km/h, vyjimecne jsem podrazoval na petku.
Charakteristika rizeni:
Auto ridi vice ridicu vyse popsany problem lze trochu privodit tomu, ze muj styl jizdy neodpovida zadnemu loudalovi.
Pokud ridil auto tatka, ktery slapl za cestu asi 3x na brzdu tak mel spotrebu +- stejnou, nelze rict by byla mensi, ale ridil jeste pred serizenim plynu po predelani. Temer celou cestu ridil sekvencne protoze nema pochopeni pro automat.
Kdyz jezdim malokdy jdou otacky motoru nad 4tis, po dalnici pri 145km/h toci na sestku neco malo pres 3tis otacek.
Druhy problem:
pokud se divam na palubni pocitac, tak mi pri me jizde popsaneho problemu c.1 ukazuje od natankovani spotrebu 8,4l. V servise rekli, ze pokud jezdim na plyn uvadi se plyn touto hodnotou. Pokud to tedy odpovida spotrebe LPG, pak musi nekde plyn utikat ale zadny smrad jsem nikdy necitil . Takze spise by me zajimalo, proc to meri spatne.
V tuto chvili se da rict, ze mam auto s kterym tankuji (prihlizim) jak ocas 10 minut na benzince s dojezdem ani ne 300km. Nadrz na plyn ma kapacitu 69l, pokud bych uvazoval uzitecnych 80%, tak 55l a nejvice se nam podarilo natankovat 44l, Kdyz jsme prekrocili i tu zvukovou cast.
Za jakekoliv postrehy budu rad, auto uz bylo i na serizeni (po ujetych 2tis). Ale protoze na forech se vsude pise o tom, ze kde kdo ma 10l plynu nebo mene a ze na plyn je spotreba o cca 10% vyssi nez u benzinu, tak se radeji chci zeptat.
diky pavel
potrebuji poradit od nekoho kdo ma zkusenosti s LPG nebo muze prosta napsat fundovany nazor. V autech se nevyznam a doufam, ze s koupi auta nebudu muset .
Popis Auta:
Koupili jsme si auto 4x4 s predelanim na LPG okamzite od novoty.
Mame to v Automatu 6 stupnu rychlosti.
jezdime na zimnich 17" originalni kola, pneu to co dali v servise Nokiany.
Problem:
vychazi mi spotreba po serizeni 15l LPG (BRC system) na 100km, nezda se mi to, v servise rekli dnes po telefonu, ze se spotreba upravi mezi 10-20 tis najetych km, az nebude snih a v zavislosti na charakteristice rizeni.
Natankoval jsem do cca prazdne nadrze 40l a ujel jsem priblizne 270 km.
100km 0-120km/h obcas nejaky rozjezd
170km po dalnici v prumeru asi 145km/h, vyjimecne jsem podrazoval na petku.
Charakteristika rizeni:
Auto ridi vice ridicu vyse popsany problem lze trochu privodit tomu, ze muj styl jizdy neodpovida zadnemu loudalovi.
Pokud ridil auto tatka, ktery slapl za cestu asi 3x na brzdu tak mel spotrebu +- stejnou, nelze rict by byla mensi, ale ridil jeste pred serizenim plynu po predelani. Temer celou cestu ridil sekvencne protoze nema pochopeni pro automat.
Kdyz jezdim malokdy jdou otacky motoru nad 4tis, po dalnici pri 145km/h toci na sestku neco malo pres 3tis otacek.
Druhy problem:
pokud se divam na palubni pocitac, tak mi pri me jizde popsaneho problemu c.1 ukazuje od natankovani spotrebu 8,4l. V servise rekli, ze pokud jezdim na plyn uvadi se plyn touto hodnotou. Pokud to tedy odpovida spotrebe LPG, pak musi nekde plyn utikat ale zadny smrad jsem nikdy necitil . Takze spise by me zajimalo, proc to meri spatne.
V tuto chvili se da rict, ze mam auto s kterym tankuji (prihlizim) jak ocas 10 minut na benzince s dojezdem ani ne 300km. Nadrz na plyn ma kapacitu 69l, pokud bych uvazoval uzitecnych 80%, tak 55l a nejvice se nam podarilo natankovat 44l, Kdyz jsme prekrocili i tu zvukovou cast.
Za jakekoliv postrehy budu rad, auto uz bylo i na serizeni (po ujetych 2tis). Ale protoze na forech se vsude pise o tom, ze kde kdo ma 10l plynu nebo mene a ze na plyn je spotreba o cca 10% vyssi nez u benzinu, tak se radeji chci zeptat.
diky pavel
- Reklama
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
urcite ti odpovie Fishkaa on je Plynar ale kym ti odpovie precitaj si jeho skusentosti https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... pg#p379241
BMW 325 Coupe
Honda Accord 2.0
VW Golf
"why is your fear my problem?"
Honda Accord 2.0
VW Golf
"why is your fear my problem?"
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
Hola
najdi si v okolí někoho, kdo dělá zástavby a podle jiných majitelů je odborník. Nech si u něho prověřit zařízení a pak se rozhodni co s tím. Můj názor je, že to máte špatně nastavené.
Důraz bych kladl na změření bohatosti smesi při vyžších otáčkách. Díky tomuto u mě, poklesla spotřeba skoro o dva litry. PP a skutečnost je +-stejná, nějaké to deci navíc.
Rade622
najdi si v okolí někoho, kdo dělá zástavby a podle jiných majitelů je odborník. Nech si u něho prověřit zařízení a pak se rozhodni co s tím. Můj názor je, že to máte špatně nastavené.
Důraz bych kladl na změření bohatosti smesi při vyžších otáčkách. Díky tomuto u mě, poklesla spotřeba skoro o dva litry. PP a skutečnost je +-stejná, nějaké to deci navíc.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
Ahoj,
už sem zpět z dovolené (Rakousko na LPG).
Moje dlouhodobá zkušenost - spotřeba LPG = spotřeba N95, tj +/- 10l LPG/100km (viz tady http://www.spritmonitor.de/en/detail/417104.html ). K tomu je třeba připočítat studené starty a přívstřik N95 - mě to dělá 2-2,5l N95 / 100km.
Automat má obecně vyšší spotřebu, tj můj odhad by byl tak 12l LPG + 3l N95 na 100km...
Jinak opravdu spotřeba o trošku klesne během prvních desítek tisíc km viz moje záznamy ze spritmonitoru - jezdím prakticky stejný poměr jízd (město/dálnice/mimo město)...
Za mě : těch 15 LPG je akorát, pokud nemáš přívstřik (což by bylo divné). Pokud máš, tak je to moc. Ještě se zeptám jak počítáš průměr? Je to jedno čerpání nebo víc? Tankuješ vždy u stejné čerpačky? Různé pumpy, různá kvalita plynu a hlavně jiný maximální plnící tlak!!
BTW: na dovolené sem tankoval kdesi v řiti na Německo Rakouských hranicích - spotřeba mi vyskočila díky nekvalitě! Tohle se mi v ČR ještě nestalo (nejezdím na no name čerpačky)...
Pokud to chceš řešit mimo dealera a zachovat si záruku, tak se obrať na kontrolu přímo na dovozce, který to dodává Hyu. Tuším, že jsou to tyto - najdeš to v tipovém listu LPG: http://www.lpg-autogascentrum.cz
hodně štěstí
už sem zpět z dovolené (Rakousko na LPG).
Moje dlouhodobá zkušenost - spotřeba LPG = spotřeba N95, tj +/- 10l LPG/100km (viz tady http://www.spritmonitor.de/en/detail/417104.html ). K tomu je třeba připočítat studené starty a přívstřik N95 - mě to dělá 2-2,5l N95 / 100km.
Automat má obecně vyšší spotřebu, tj můj odhad by byl tak 12l LPG + 3l N95 na 100km...
Jinak opravdu spotřeba o trošku klesne během prvních desítek tisíc km viz moje záznamy ze spritmonitoru - jezdím prakticky stejný poměr jízd (město/dálnice/mimo město)...
Za mě : těch 15 LPG je akorát, pokud nemáš přívstřik (což by bylo divné). Pokud máš, tak je to moc. Ještě se zeptám jak počítáš průměr? Je to jedno čerpání nebo víc? Tankuješ vždy u stejné čerpačky? Různé pumpy, různá kvalita plynu a hlavně jiný maximální plnící tlak!!
BTW: na dovolené sem tankoval kdesi v řiti na Německo Rakouských hranicích - spotřeba mi vyskočila díky nekvalitě! Tohle se mi v ČR ještě nestalo (nejezdím na no name čerpačky)...
Pokud to chceš řešit mimo dealera a zachovat si záruku, tak se obrať na kontrolu přímo na dovozce, který to dodává Hyu. Tuším, že jsou to tyto - najdeš to v tipovém listu LPG: http://www.lpg-autogascentrum.cz
hodně štěstí
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
Spotrebu merim tak, ze kdyz natankujem plyn tak vynuluju pocitadlo, a pak si nechavam zobrazovat prumernou spotrebu. Ta byla 8,4-8,6, ostatnim to odpovida dle skutecnosti to co to ukazuje? Protoze pokud by to ukazovalo spravne, tak bych nemusel zkoumat to jaky je tlak na pumpe.
Pokud jsem uvadel tu vyssi spotrebu, tak jsem k tomu dospel tak, ze jsem tankoval na jedne pumpe, rekl jsem plnou ale hned jak zacal ten rachot plovaku, tak to vypla. Pak jsem dotankoval uz sam.. a kdyz zacal rachot plovaku podival jsem se kolik se dotankoval a trochu jsem to nechal dele bezet. Uvazoval jsem tedy, ze plovak narazi pokazde pri stejne mire obsazenosti nadrze, a to mnozstvi plynu jsem uvazoval pro vypocet spotreby vzhledem k najetym km.
Jaka znacka plynu je kvalitni? jestli je to blby dotaz tak si to samozrejmne vygooglim . Nemam zadne preferovane pumpy pro tankovani, ale pokud znate dobre v okoli Brne, tak ji budu preferovat .
V jakych otackach je nejlepsi zajizdet to auto? Vsude mi rikaji neco jineho, nejcasteji, ze tj jedno normalne jezdit, ze uz jsou dnes auta zajete.. ale toto auto ma snahu jezdit i v 1500 otackach na petku a zrychlovat.. ale to nejak neresim automatu do toho kecat nebudu, kdybych primackl plyn tak to podradi, takze o absenci vykonu se nebojim.
Pokud ale pocitam spravne a uvazuji, ze 15l je ok, pak pri cene 18kc za litr plynu tj 270kc + nejake to mazivo obcas a trochu benzinu. a to bude asi vice nez diesel kde by to mohlo byt 8l x 36kc 288 Kc. Nerozumim tomu proc by si tedy dnes nekdo jeste kupoval plyn? Kdyz jsme se pro nej rozhodovali tak to bylo tak, ze jsme vzali spotrebu 10litru k tomu nejaky trest za automat, i kdyby to bylo 12l, tak je rozdil cca 50kc/100km.
Mozna to spatne pocitam, ale kdyby ten palubni merak ukazoval, ze jezdim za 15l/100km tak bych s tim byl v pohode, ale takhle si jedu me to ukazuje 8,4 a akorat mam pocit pri cenach plynu, ze jezdim vyrazne levneji nez MHDckem . no jenze kdyz to zkontroluji s tim co tankuji, tak to vychazi o dost hure.
Ale jestli 15l je ok za automat, ktery ma 6 rychlosti v pohode ve srovnani s 10l u manualu s 5 rychlostmi, tak se s tim smirim..
Nemyslim si, ze by to v servise neudelali dobre, tak asi musi vedet co delaji.
BTW: muzu rict, ze automat vypiname na dalnici protoze v kombinaci s tempomatem nastavenym na 140km/h to do kopce dokonce podradi na 4. stupen.. a pritom na sekvencnim staci podradit na petku a ta to udrzi taky..
Jestli mame vstrikovani nebo ne nevim.
urcite diky za reakce, minimalne vim navic, ze zalezi na kvalite plynu..
Pokud jsem uvadel tu vyssi spotrebu, tak jsem k tomu dospel tak, ze jsem tankoval na jedne pumpe, rekl jsem plnou ale hned jak zacal ten rachot plovaku, tak to vypla. Pak jsem dotankoval uz sam.. a kdyz zacal rachot plovaku podival jsem se kolik se dotankoval a trochu jsem to nechal dele bezet. Uvazoval jsem tedy, ze plovak narazi pokazde pri stejne mire obsazenosti nadrze, a to mnozstvi plynu jsem uvazoval pro vypocet spotreby vzhledem k najetym km.
Jaka znacka plynu je kvalitni? jestli je to blby dotaz tak si to samozrejmne vygooglim . Nemam zadne preferovane pumpy pro tankovani, ale pokud znate dobre v okoli Brne, tak ji budu preferovat .
V jakych otackach je nejlepsi zajizdet to auto? Vsude mi rikaji neco jineho, nejcasteji, ze tj jedno normalne jezdit, ze uz jsou dnes auta zajete.. ale toto auto ma snahu jezdit i v 1500 otackach na petku a zrychlovat.. ale to nejak neresim automatu do toho kecat nebudu, kdybych primackl plyn tak to podradi, takze o absenci vykonu se nebojim.
Pokud ale pocitam spravne a uvazuji, ze 15l je ok, pak pri cene 18kc za litr plynu tj 270kc + nejake to mazivo obcas a trochu benzinu. a to bude asi vice nez diesel kde by to mohlo byt 8l x 36kc 288 Kc. Nerozumim tomu proc by si tedy dnes nekdo jeste kupoval plyn? Kdyz jsme se pro nej rozhodovali tak to bylo tak, ze jsme vzali spotrebu 10litru k tomu nejaky trest za automat, i kdyby to bylo 12l, tak je rozdil cca 50kc/100km.
Mozna to spatne pocitam, ale kdyby ten palubni merak ukazoval, ze jezdim za 15l/100km tak bych s tim byl v pohode, ale takhle si jedu me to ukazuje 8,4 a akorat mam pocit pri cenach plynu, ze jezdim vyrazne levneji nez MHDckem . no jenze kdyz to zkontroluji s tim co tankuji, tak to vychazi o dost hure.
Ale jestli 15l je ok za automat, ktery ma 6 rychlosti v pohode ve srovnani s 10l u manualu s 5 rychlostmi, tak se s tim smirim..
Nemyslim si, ze by to v servise neudelali dobre, tak asi musi vedet co delaji.
BTW: muzu rict, ze automat vypiname na dalnici protoze v kombinaci s tempomatem nastavenym na 140km/h to do kopce dokonce podradi na 4. stupen.. a pritom na sekvencnim staci podradit na petku a ta to udrzi taky..
Jestli mame vstrikovani nebo ne nevim.
urcite diky za reakce, minimalne vim navic, ze zalezi na kvalite plynu..
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
Ahoj,
předně: na palubní počítač se vy a počítej průměr plná-plná S LPG ukazuje naprosté blbiny
Nerachtá plovák, ale tlakový ventil ve stojanu LPG čerpačky - proto ty odlišné tlaky u různých čerpaček.
Co se týká zajíždění nového auta, tak mrkni na tuhle diskuzi - ať nejsme offtopic
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=116&t=19854
Já neříkal, že 15L je ok. Já jezdím za 10L Otázka naftového motoru se tu taky někde řešila a nemůžeš počítat jenom se spotřebou, ale také například cenou servisu (např. 2x více dražšího oleje), či jak a kde často jezdíš - krátké pojíždění znamená smrt filtru pevných částic a jeho drahá výměnna... Ale zkus pohledat na fóru a najdeš
Jinak co se týká spořeby, tak nesmíš podléhat masáži EU norem měření spotřeby - máš prostě auto, které váží cca 1,5tuny, má aerodynamiku kostky a na zadku tahá x desítek kilo díky 4x4 pohonu + hydro automat. Navíc motor není přímovsřikový (nižší účinost, méně kurvítek) Když sem svoje kupoval, tak sem se pídil po běžných spotřebách a 10l/100km bylo pro mě akceptovatelné na toto auto
co se týká kvality plynu, tak je to hodně ošemetné. Pomůžu si citací uživatele Farraela:
předně: na palubní počítač se vy a počítej průměr plná-plná S LPG ukazuje naprosté blbiny
Nerachtá plovák, ale tlakový ventil ve stojanu LPG čerpačky - proto ty odlišné tlaky u různých čerpaček.
Co se týká zajíždění nového auta, tak mrkni na tuhle diskuzi - ať nejsme offtopic
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=116&t=19854
Já neříkal, že 15L je ok. Já jezdím za 10L Otázka naftového motoru se tu taky někde řešila a nemůžeš počítat jenom se spotřebou, ale také například cenou servisu (např. 2x více dražšího oleje), či jak a kde často jezdíš - krátké pojíždění znamená smrt filtru pevných částic a jeho drahá výměnna... Ale zkus pohledat na fóru a najdeš
Jinak co se týká spořeby, tak nesmíš podléhat masáži EU norem měření spotřeby - máš prostě auto, které váží cca 1,5tuny, má aerodynamiku kostky a na zadku tahá x desítek kilo díky 4x4 pohonu + hydro automat. Navíc motor není přímovsřikový (nižší účinost, méně kurvítek) Když sem svoje kupoval, tak sem se pídil po běžných spotřebách a 10l/100km bylo pro mě akceptovatelné na toto auto
co se týká kvality plynu, tak je to hodně ošemetné. Pomůžu si citací uživatele Farraela:
V brně sem jednou tankoval na nějakém autobazaru či co - http://goo.gl/maps/Ta9i2 a neměl sem problém. Jinak tankuji na LukOil u VyškovaCo se týče původu plynu, tak na pumpě by to obsluha měla vědět, a u většiny pump se to dozvíš přímo z nádrže - je to na ní napsáno. Navíc co jsem si všiml, tak tam mívaj vývěsku s tím odkud plyn berou. Za mě doporučuju se vyhnout Vitogazu a Hungasu. Beru buď Flagu nebo Tommegas, ale těch druhejch je málo. Ještě existuje Český plyn, který je taky na hodně místech a ani s ním jsem problémy neměl. Vitogaz se dá, ale kvalita je hodně proměnlivá. Ze Shellky se na to dá většinou jezdit, ale na ČEPRU jsem si s tim pěkně potrápil celou soustavu.
Jednotlivý dodavatelé mají na svých stránkách i napsáno do jakých čerpaček dodávají + adresy.
Z velkých pump vím, že Shell, Benzina, Čepro - Vitogaz (Kralupol); LukOil, PapOil - Flaga. OMV už plyn nedělá, ale kdysi ho mívalo.
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
1. Ak si mal na trase 170km priemernú rýchlosť 145km/h, tak spotreba 15l odpovedá tejto jazde. Auto je vysoké,pavel88 píše: 1. Natankoval jsem do cca prazdne nadrze 40l a ujel jsem priblizne 270 km.
100km 0-120km/h obcas nejaky rozjezd
170km po dalnici v prumeru asi 145km/h, vyjimecne jsem podrazoval na petku.
2. Charakteristika rizeni:
Auto ridi vice ridicu vyse popsany problem lze trochu privodit tomu, ze muj styl jizdy neodpovida zadnemu loudalovi.
3. Druhy problem:
pokud se divam na palubni pocitac, tak mi pri me jizde popsaneho problemu c.1 ukazuje od natankovani spotrebu 8,4l.
4. Nadrz na plyn ma kapacitu 69l, pokud bych uvazoval uzitecnych 80%, tak 55l a nejvice se nam podarilo natankovat 44l, Kdyz jsme prekrocili i tu zvukovou cast.
2. Ak máš ťažkú nohu, tak tých 15l môžeš mať,
3. tento problém som mal aj ja, neviem čím sa to zmenilo, ale po novom nastavení LPG mi PP ukazuje celkom presne a klesla mi aj spotreba,
4. skús vyjazdiť nádrž úplne (aby sa auto preplo na benzín), lebo možno tankuješ skoro- diody neukazujú správne.
Vysoká spotreba je špecifická vec. Skús na nejakej dlhšej trase ísť do 100km/h. Netlač na pilu. Ak spotreba klesne je to OK, ak ju budeš mať aj tak vysokú, niečo nebude v poriadku.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
K měření spotřeby.
Řídíci jednotka vozu počítá benzínové vstřiky i když se jede na plyn. Nic jiného než benzín z principu počítat neumí. Takže ukazatel spotřeby ukazuje spotřebu, jako by se jelo na benzín, tedy menší než je skutečná na LPG.
Kdo má zkušenosti s dlouhodobou spotřebou ix35 2,0 a manuálním pětikvaltem?
Chtěl jsem ix35 s tímto motorem koupit, ale tady čtu jen stížnosti na vysokou spotřebu.
Řídíci jednotka vozu počítá benzínové vstřiky i když se jede na plyn. Nic jiného než benzín z principu počítat neumí. Takže ukazatel spotřeby ukazuje spotřebu, jako by se jelo na benzín, tedy menší než je skutečná na LPG.
Kdo má zkušenosti s dlouhodobou spotřebou ix35 2,0 a manuálním pětikvaltem?
Chtěl jsem ix35 s tímto motorem koupit, ale tady čtu jen stížnosti na vysokou spotřebu.
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
ahoj,
já mám najeto 78kkm mrkni tady (nejezdím ekonomicky ; na dálnici tachometrových 140km/h): http://www.spritmonitor.de/en/detail/417104.html
já mám najeto 78kkm mrkni tady (nejezdím ekonomicky ; na dálnici tachometrových 140km/h): http://www.spritmonitor.de/en/detail/417104.html
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
Děkuji za info o spotřebě. Vidím, že to není žádné drama. Pokud je to ix35 a je uváděna spotřeba LPG, tak to není nic dramatického na auto o váze cca 1 600kg a s automatickou převodovkou.
Já mám vyhlídnutou dvoukolku s manuálem, tak by průměr mohl být ještě o 0,5litru nižší.
Předpokládám, že to nemá přístřik benzínu, který se děla jen u motorů s přímým vstřikem benzínu do válců a kde vstřikovaný benzín zajišťuje chlazení vstřikovacích trysek na vstřik benzínu (aby se neroztavily). A že ke spotřebě plynu není ještě dalších cca 2 litry benzínu na 100km.
Já mám vyhlídnutou dvoukolku s manuálem, tak by průměr mohl být ještě o 0,5litru nižší.
Předpokládám, že to nemá přístřik benzínu, který se děla jen u motorů s přímým vstřikem benzínu do válců a kde vstřikovaný benzín zajišťuje chlazení vstřikovacích trysek na vstřik benzínu (aby se neroztavily). A že ke spotřebě plynu není ještě dalších cca 2 litry benzínu na 100km.
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzin 2.0 4x4 LPG automat
samozřejmě že to má přívstřik benzinu. V zimě to dělá (včetně studených startů) až 2,5l/100km. V létě je to nižší... Nicméně úspora a návratnost investice do LPG je při dnešních cenách cca rok (při mém nájezdu)
Přívstřik zde chladí a domazává výfukové ventily...
Přívstřik zde chladí a domazává výfukové ventily...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out