tohle je můj starý


a tady porovnání starý a nový

Lukas

Moderátor: Moderátoři
Diky aj tak. Ja myslim tiez ze sa to neda, je to velka skoda. Vacsina inych SUV to podporuje. Lebo na suchej asfaltke urcite nie je potreba automatickeho rozdelovania krut. momentu. Tam staci na pevno, aby tahala iba predna naprava. Inak automat nemusi vzdy dobre vyhodnotit jazdne podmienky a obcas moze zapnut aj zadnu napravu, co by urcite islo do spotreby.Rexcor píše:Ruku do ohně za to nedám, ale podle mě se to takhle jak říkáš zamknout nedá.
Je tam standartní tlačítko na uzamknutí 50/50 ale tohle asi ne. Ale je to jen doměnka.
Normalne taha len predna naprava, pri zapnuti 4WD sa rozdeluje moment 50:50 ale len do rychlosti 50km/h, potom sa to automaticky vypne, pac to nema medzinapravovy diferencial.peter100 píše:Zdravim.
Neviete niekto odpoved na otazku, ci je mozne na modeli H. Tucson 2.0 CRDi VGT 140 k, M-6 zapnut cisto iba pohon prednej napravy (2WD) bez toho, aby sa automaticky prenasal krutiaci moment v pripade potreby na zadnu napravu?
Napr. tak ako to maju Koleos, Outlander a ine SUV.
Ak sa to neda, potom Tucson zakonite musi mat vyssiu spotrebu ako SUV, pri ktorych to funguje, pretoze aj tam kde to nie je potrebne, moze obcas Tucson zapojit aj zadnu napravu. Nikde som taku moznost v Tucsone nenasiel.
Dakujem
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |