Ahoj,
úvod:
při brzdění mám vibrace na pedálu brzd a volantu. Jsou to kotouče.
Nechápu jak se to stalo, předcházející majitel je měnil v servisu Hyundai v HK prý dokonce opakovaně, protože mu tam prý dali aftermarket místo origo hyundai.Ty se mu zkroutily a proto výměna za prý origo.... ted po cca 20k km jsou tam vibrace opět. Servis v HK nereagoval .... prý že změněný majitel a že nepřebírají odpovědnost... Co dodat...
Současná situace je taková, že jsem se naštval, a to hodně. Zastoupení Hyundai se k tomu postavilo zády, servis Hyundai v HK hraje mrtvého brouka že oni nic. Na info, že mám faktury dokazující výměnu brzdových kotoučů v jejich servisu a info, že vím, že předcházejícího majitele podvedli instalací no name kotoučů místo origo zahlásili že oni nic řešit nebudou.... že prý nový majitel... Takže to shrnu; důvěra v servisní síť otřesena jest.
Proto se táži následovně:
a) vyměnit kotouče na 2.7 na ATS nebo za vrtané Zimmerman?
b) má někdo osobní zkušenost s touto mi doporučenou značkou?
c) je rozdíl vrtaných a plných kotoučů odpovídající rozdílné ceně kotoučů? /cca o 2k Kč více/
d) jakou máme zkušenost s brzdovými deskami od Zimmermana nebo jinými?
Děkuji za názory a zkušenosti
Pls rychlou info, řeším to právě ted...
Děkuji
Patresse
Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrtané?
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrtané?
No, jezdím..zatím tak, že jsem neublížil a přitom se dokážu i pobavit...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
- Reklama
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrta
Kroutím kotouče úplně běžně,měl jsem brembo,ale desky ferodo(byli tvrdé),to byla katastrofa,ted kupuji desky od hyundai,jsou měkčí,zase ale špiní hliníkáče,kotouče mám též od hyundai,vydrželi cca 10 tis.dávám je brousit kvůli srovnání,zvládnou troje broušení,takže kotouče vydrží cca 40 tis.(dvoje destičky).Zimerman by mne taky zajímal,četl jsem ,že je to origo němec a dobrý testy,jde jen o to jestli je to pravda Jinak jezdím s tím autobusem jak s osobákem,takže trošku beru,že ty brzdy tolik nevydrží,přeci jenom je to automat s velkou váhou
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
- LiberaleMiguel
- **
- Příspěvky: 485
- Registrován: 04 úno 2011, 17:17
- Bydliště: Havířov
Re: Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrta
Pominu li to, že ty vibrace nejsou způsobené "kroucením" kotouče, ale připečeným brzdovým prachem, tak....
Zimmerman jsou určitě kvalitní kotouče, ale nedoporučoval bych vrtané. Jakékoliv vrtané kotouče, ať sebekvalitnější, jsou náchylnější k praskání(viz. foto). Navíc vrtání i drážkování u origo kotoučů zmenšuje jejich brzdnou plochu a tím zmenšuje účinnost brzd, je to sice nepatrné, ale je to tak...
Úplně ideální řešení je koupit jakékoliv hladké kotouče(klidně aji Starline) a nechat je zmrazit v http://www.cryo-centrum.cz Kotouče pak snesou téměř jakékoliv tepelené namáhání, tzn nepřehřejou se a taky mají o hodně větší životnost. Mražení stojí tuším 100kč/kg, takže to výjde levněji než rozdíl mezi Zimmernama a obyč kotoučema.
Pokud se ti nechce řešit mražení, tak prostě koupit kvalitní desky i kotouče a vhodné pro tvůj styl jízdy a hlavně je dobře zahořet.
Víc si přečti v tomhle článku http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
Co píše Jirka je taky řešení, ale je to řešení problému, který neměl nikdy vzniknout. Osobně radši problémům předcházím než abych řešil jejich následky
Zimmerman jsou určitě kvalitní kotouče, ale nedoporučoval bych vrtané. Jakékoliv vrtané kotouče, ať sebekvalitnější, jsou náchylnější k praskání(viz. foto). Navíc vrtání i drážkování u origo kotoučů zmenšuje jejich brzdnou plochu a tím zmenšuje účinnost brzd, je to sice nepatrné, ale je to tak...
Úplně ideální řešení je koupit jakékoliv hladké kotouče(klidně aji Starline) a nechat je zmrazit v http://www.cryo-centrum.cz Kotouče pak snesou téměř jakékoliv tepelené namáhání, tzn nepřehřejou se a taky mají o hodně větší životnost. Mražení stojí tuším 100kč/kg, takže to výjde levněji než rozdíl mezi Zimmernama a obyč kotoučema.
Pokud se ti nechce řešit mražení, tak prostě koupit kvalitní desky i kotouče a vhodné pro tvůj styl jízdy a hlavně je dobře zahořet.
Víc si přečti v tomhle článku http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
Co píše Jirka je taky řešení, ale je to řešení problému, který neměl nikdy vzniknout. Osobně radši problémům předcházím než abych řešil jejich následky
Hyundai Coupe FX 2,0 DOHC 102kW, Black&Silver
Re: Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrta
Ahoj,
děkuji za info, dal jsem tam ATE/ATE a zlehka je zajíždím... mělo by to být ok.
Kotouče co jsem sundal jsem nechal očistit a :
-destičky sjety rovnoměrně stejnobarevně
-kupodivu opravdu nebyly origo!
-jeden kotouč skutečně hází, natavenina okem nepozorována...
Nové brzdy jsou zatím vláčné, jsou spíš jak od kombíka...nejdou do záběru tak ostře jak bych očekával, ale zatím je na nich cca 600 km, tak uvidím...
Btw dotaz na gumy: mám pocit, že grip na téhle 2.7 je horší než na Coupe 2.0 min generace, kterou jsem vodil a jezdila přesně v kolejích... nevím čím to je, jestli těžkým motorem.. prostě je to oproti 2.0 nedotáčivé a ne tak přesně voditelné auto... (geoška je udělaná, vůle na šasi nejsou, gumy huštěny stejnoměrně dusíkem...)
Nějaký názor či nápad?
Btw, servis z HK dělá dáme brouka mrtvého... asi nechtějí pojmout co mohou být další kroky...
Krásný den všem..
děkuji za info, dal jsem tam ATE/ATE a zlehka je zajíždím... mělo by to být ok.
Kotouče co jsem sundal jsem nechal očistit a :
-destičky sjety rovnoměrně stejnobarevně
-kupodivu opravdu nebyly origo!
-jeden kotouč skutečně hází, natavenina okem nepozorována...
Nové brzdy jsou zatím vláčné, jsou spíš jak od kombíka...nejdou do záběru tak ostře jak bych očekával, ale zatím je na nich cca 600 km, tak uvidím...
Btw dotaz na gumy: mám pocit, že grip na téhle 2.7 je horší než na Coupe 2.0 min generace, kterou jsem vodil a jezdila přesně v kolejích... nevím čím to je, jestli těžkým motorem.. prostě je to oproti 2.0 nedotáčivé a ne tak přesně voditelné auto... (geoška je udělaná, vůle na šasi nejsou, gumy huštěny stejnoměrně dusíkem...)
Nějaký názor či nápad?
Btw, servis z HK dělá dáme brouka mrtvého... asi nechtějí pojmout co mohou být další kroky...
Krásný den všem..
No, jezdím..zatím tak, že jsem neublížil a přitom se dokážu i pobavit...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Re: Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrta
Po 600 km máš destičky už dááávno schopný pracovat na 100%. Brždění jsem nikdy ostrý neměl, je to takový lehce bahnitý
Nemám 2.7, ale kluci větší nedotáčivost potvrzují, každopádně hustím o něco víc, než je předepsáno, zdá se mi to jistější. Taky mi hůř zatáčelo, když jsem měl jednu chvíli vyšší profil (55), to bylo děsný.
Nemám 2.7, ale kluci větší nedotáčivost potvrzují, každopádně hustím o něco víc, než je předepsáno, zdá se mi to jistější. Taky mi hůř zatáčelo, když jsem měl jednu chvíli vyšší profil (55), to bylo děsný.
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
- LiberaleMiguel
- **
- Příspěvky: 485
- Registrován: 04 úno 2011, 17:17
- Bydliště: Havířov
Re: Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrta
U 2,7 je to prostě větší váhou na čumáku. Vyřešit se to dá lepším podvozkem, ale to je investice cca 20k.
Vyšším nahuštěním gum se toho možná půjde částečně zbavit, ale u sériového podvozku bych nedoporučoval foukat o moc víc, protože ten podvozek to nemusí zvládat a kolo může odskakovat.
Jinak řešit, jestli brzdy byly origo nebo ne je nesmysl. Hyundai brzdy nevyrábí. Max si lepí svoje logo na kotouče a desky vyrobené někým jiným...
OT: proč ještě nejsi ve skupině na Fb ? Tuscani Club Cz&Sk
Vyšším nahuštěním gum se toho možná půjde částečně zbavit, ale u sériového podvozku bych nedoporučoval foukat o moc víc, protože ten podvozek to nemusí zvládat a kolo může odskakovat.
Jinak řešit, jestli brzdy byly origo nebo ne je nesmysl. Hyundai brzdy nevyrábí. Max si lepí svoje logo na kotouče a desky vyrobené někým jiným...
OT: proč ještě nejsi ve skupině na Fb ? Tuscani Club Cz&Sk
Hyundai Coupe FX 2,0 DOHC 102kW, Black&Silver
Re: Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrta
Hyundai HK. Moje zkušenost - katastrofa, neochota, něco si objednáš, dodaj něco jiného a pak ti vyhrožujou, že si to musíš vzít a že ti již nic neprodají atd..... Hyundai Třebová ---) max. spokojenost.
Brzdy na předek jsem dal Brembo/Brembo a spokojenost. cena 2x 1000,- kotouč + 650 desky a jsem spokojen.
Brzdy na předek jsem dal Brembo/Brembo a spokojenost. cena 2x 1000,- kotouč + 650 desky a jsem spokojen.
Hyundai Coupe 2,7 V6, r.v. 2002
Re: Zkroucené brzdové kotouče na 2.7,náhrada plné nebo vrta
Servis HK komentovat dále nehodlám, jakékoli informace od původního vlastníka konfrontované realitou ukazují, že material použitý při 120k servisce byl /nebo vůbec nebyl použit v originále.. pokud vůbec byl instalován...
nehodlám se pouštět do detailů, ale ve velmi krátké době po jimi provedeném servisu dochází k závadám na materiálu, který v rámci této servisky prý použili...
začánam mít obavu, zda vůbec dělali rozvody, které jsou uvedeny ve faktuře a za které si nechali zaplatit v ceně origo...
Fakt už to začíná být námětem na audit dovozce...
zpět ke kotoučům...
děkuji všem za příspěvky... kotouče a desky viz výše fungují, brzdy jsou měkkčí nez na původním 2.0 ale dobře dávkovatelné... ještě je znovu odvzdušním a očekávám, že budou ok...
napadá mne, jak je spolehlivý regulátor brz na zadní nápravě, nezamrzá?
mluvil jsem s uživatelem ve Španělsku, kde je větší horko a ten potvrdil, že při velkých zátěžích dlouhých sjezdů např z Andory došlo k problémům s vrtanými kotouči... (panáček jezdí často z Andory do Barcelony.. což je slušný záhul jak pro motor tak brzdy...)
poslal jsem mu info na vymrzání kotoučů, děkuje )
nehodlám se pouštět do detailů, ale ve velmi krátké době po jimi provedeném servisu dochází k závadám na materiálu, který v rámci této servisky prý použili...
začánam mít obavu, zda vůbec dělali rozvody, které jsou uvedeny ve faktuře a za které si nechali zaplatit v ceně origo...
Fakt už to začíná být námětem na audit dovozce...
zpět ke kotoučům...
děkuji všem za příspěvky... kotouče a desky viz výše fungují, brzdy jsou měkkčí nez na původním 2.0 ale dobře dávkovatelné... ještě je znovu odvzdušním a očekávám, že budou ok...
napadá mne, jak je spolehlivý regulátor brz na zadní nápravě, nezamrzá?
mluvil jsem s uživatelem ve Španělsku, kde je větší horko a ten potvrdil, že při velkých zátěžích dlouhých sjezdů např z Andory došlo k problémům s vrtanými kotouči... (panáček jezdí často z Andory do Barcelony.. což je slušný záhul jak pro motor tak brzdy...)
poslal jsem mu info na vymrzání kotoučů, děkuje )
No, jezdím..zatím tak, že jsem neublížil a přitom se dokážu i pobavit...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...
Moc nevím, občas přemýšlím, zkušeností mám málo, jen 350.000km na 2.0 1G a cca 25.000 2.7 2G od lonska... nepočítám jiná a služební auta....a pořád se učím udržet se na silnici...