neprošel jsem na emise

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
rowd23
Příspěvky: 1
Registrován: 03 črc 2014, 11:00

neprošel jsem na emise

Příspěvek od rowd23 »

zdravím , chtěl bych se zeptat čím to může být ,že mě nepustili přes emise ......
Mám Santa Fe 2003 2,00 crdi .
Naměřené hodnoty byly 1,65 na kouřivost a rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 0,46 .
Předepsané normy jsou 1,16 a 0, 26 .
Prosím o rady ... :(
Reklama
 

Uživatelský avatar
achiles
**
Příspěvky: 150
Registrován: 20 srp 2013, 13:43

Re: neprošel jsem na emise

Příspěvek od achiles »

mozna je to blbost, ale kdyz jsme meli feldu 1.9d, tak mela take problem na emisich. Bylo to zpusobene tim, ze auto jezdilo prevazne v hodne nizkych otackach. Myslim, ze technik tehda motor poradne potrapil v omezovaci, cimz se auto vycistilo? a pak to bylo OK.
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: neprošel jsem na emise

Příspěvek od Mike.M »

nema tento santa na vyfuku filtr pevnych castic? A nemas jej zanesen, pripadne mas jej tam? Jak kdyz jdu na emise se svym benzinem. kapnu do nadrze trosku etanolu a to pak kukate ze mi nameri 0,00 pri volnobehu i pri zvysenych ot.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: neprošel jsem na emise

Příspěvek od 69pavel »

jak probihalo mereni? byl motor na provozni teplote??,kolik ukazovala teplota vody kdyz to mel napichle na diagnostiku, najdou se totiz takovi adepti na Emisich kteri to jsou schopni merit i pri vlaznem motoru a mereni je uplne jinde nez kdyz je zahraty motor.

Pokud to ale bylo zahrate tak budes muset nechat motor napichnout na diagnostiku a projit vsechny hodnoty (nez zacnes,filtry mas vymenene palivovy,vzduchovy) jestli jsou v poradku,veskere snimace,dodavka paliva,vaha vzduchu,jestli je v poradku EGr system,tlaky na railu,vstriky(mozna vymontovat a na stolici zjistit zda jsou v poradku a funguji jak maji).
V jakem stavu je turbo,netlaci olej do sani,vyfuku,neb kolik dolivas oleje mezi vymenami. no a jedna z poslednich moznosti je, ze motor je zraly na prevlozkovani....zmerit kompres kdyz budou vstriky venku...
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Ostatní“