zdravím , chtěl bych se zeptat čím to může být ,že mě nepustili přes emise ......
Mám Santa Fe 2003 2,00 crdi .
Naměřené hodnoty byly 1,65 na kouřivost a rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření 0,46 .
Předepsané normy jsou 1,16 a 0, 26 .
Prosím o rady ...
neprošel jsem na emise
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Re: neprošel jsem na emise
mozna je to blbost, ale kdyz jsme meli feldu 1.9d, tak mela take problem na emisich. Bylo to zpusobene tim, ze auto jezdilo prevazne v hodne nizkych otackach. Myslim, ze technik tehda motor poradne potrapil v omezovaci, cimz se auto vycistilo? a pak to bylo OK.
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: neprošel jsem na emise
nema tento santa na vyfuku filtr pevnych castic? A nemas jej zanesen, pripadne mas jej tam? Jak kdyz jdu na emise se svym benzinem. kapnu do nadrze trosku etanolu a to pak kukate ze mi nameri 0,00 pri volnobehu i pri zvysenych ot.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Re: neprošel jsem na emise
jak probihalo mereni? byl motor na provozni teplote??,kolik ukazovala teplota vody kdyz to mel napichle na diagnostiku, najdou se totiz takovi adepti na Emisich kteri to jsou schopni merit i pri vlaznem motoru a mereni je uplne jinde nez kdyz je zahraty motor.
Pokud to ale bylo zahrate tak budes muset nechat motor napichnout na diagnostiku a projit vsechny hodnoty (nez zacnes,filtry mas vymenene palivovy,vzduchovy) jestli jsou v poradku,veskere snimace,dodavka paliva,vaha vzduchu,jestli je v poradku EGr system,tlaky na railu,vstriky(mozna vymontovat a na stolici zjistit zda jsou v poradku a funguji jak maji).
V jakem stavu je turbo,netlaci olej do sani,vyfuku,neb kolik dolivas oleje mezi vymenami. no a jedna z poslednich moznosti je, ze motor je zraly na prevlozkovani....zmerit kompres kdyz budou vstriky venku...
Pokud to ale bylo zahrate tak budes muset nechat motor napichnout na diagnostiku a projit vsechny hodnoty (nez zacnes,filtry mas vymenene palivovy,vzduchovy) jestli jsou v poradku,veskere snimace,dodavka paliva,vaha vzduchu,jestli je v poradku EGr system,tlaky na railu,vstriky(mozna vymontovat a na stolici zjistit zda jsou v poradku a funguji jak maji).
V jakem stavu je turbo,netlaci olej do sani,vyfuku,neb kolik dolivas oleje mezi vymenami. no a jedna z poslednich moznosti je, ze motor je zraly na prevlozkovani....zmerit kompres kdyz budou vstriky venku...
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40