i30 1.6GDI kombi new Weekend
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
i30 1.6GDI kombi new Weekend
Tak se taky hlásím do klubu.
Jen pár slov, proč zrovna i30 a navíc kombi. Jakožto čtyřčlenná rodina prostě kombík potřebujeme a v takovém případě se vejít do slušné ceny není moc jednoduché. Po delším bádání a procházení všech možných dalších značek jsem zjistil, že na výběr (pokud chci kombi) v podstatě moc nemám. Nechtěl jsem se moc přehoupnout přes 300.000,- a tak jsem primárně uvažoval o minimálně jetých předváděčkách. Koncern drží ceny aut, které připadaly v úvahu, nesmyslně vysoko, opel se taky moc nevytáhl, peugeot 308 jsem z předváděčky snad ani nenašel (mluvím stále o kombi), renault by šel, ale megane jsem měl doteď a chtěl jsem zkusit změnu, honda civic ani toyota auris taky žádnou rozumnou předváděčku nenabídly takže jsem se holt musel zaměřit na korejce. Recenze napříč webem ať už u nás tak i v zahraničí v podstatě všechny (i ty dlouhodobé) konstatovaly, že auto je přinejmenším nadprůměrně dobré a vyloženě kritickou recenzi jsem snad ani nenašel.
Motor přicházel v úvahu jen nejsilnější a nechtěl jsem holátko. Po procházení předváděček hyundai (to hjóndé mi fakt z krku neleze) jsem něco vybral no nicméně nakonec jsem za cenu předváděčky dostal normální skladovku (336.000,- za 1.6GDI s paketem Weekend prostě neměla konkurenci). Sice jen v červené, ale místo metalízy to radši nacpu do zimních kol. No snad ten lak nebude až tak měkký.
Auto mám teprve druhý den, takže s najetými 90-ti kilometry nemůžu zatím velice nic hodnotit, ale úplně první dojmy jsou víc než pozitivní. První nastartování (ještě v autosalonu) mě poměrně dost odrovnalo. Jasně že můj starý mégane z roku 2002 je někde jinde, ale ani firemní outlander či 4x4 oktávka II nedokázali to co první nastartování v i30. Fakt mi spadla huba. Po otočení klíčkem se rosvítila palubka a nic. Kurva vůbec nic dalšího se nestalo. (..se omlouvám, za hrubší výraz). V autosalonu hrála tlumeně hudba, z venku velmi lehce doléhal hluk z ulice, takže v autosalonu nebylo hrobové ticho, ale to auto nedalo žádným způsobem najevo, že je nastartované. Ani minimální vibrace, které bych zaregistroval, ani zvuk startovaného motoru. Po chvíli, jsem si všiml, že motor slyšet je, ale chvíli mi to trvalo, než jsem si to spojil s mým nastartováním, protože jednak to bylo opravdu v daném prostředí na hranici slyšitelnosti a navíc díky absenci jakékoliv vibrace auta, jsem podvědomě vyhodnotil, že to bude zvuk motoru z jiného auta. Slušný nářez. Další plus pro hyundai, zvuky čehokoliv. Na tomto fóru to bude nošení dříví do lesa, ale jenom málokteré auto v podobné cenové hladině má tak tlumený zvuk zavírání dveří. No to jsem dost vysazený. Dál vypínače, přihrádka na brýle, přihrádka spolujezdce, všechno působí dojmem, že si s tím někdo fakt pohrál. Jako, možná se to auto za dva roky bude rozpadat a já si budu rvát vlasy hrůzou, ale za ten první dojem má Hyndai obrovské plus. Dojmy z prvních pár kilometrů taktéž veskrze kladné. Z hlediska řízení jsme měl pocit, že sedím v další generaci koncernového vozu. (Linie typu Leon z roku 2004, po něm Oktávka II a teď další krok i30). Přestože jsem se snažil zodpovědně držet otáčky mezi 2500-3500 a pokud možno co nejčastěji řadit, tak i se zapnutou klimatizací mi počítač ukazoval spotřebu mírně pod osm litrů, což je při tomto stylu jízdy taky slušné. Řazení je taktéž za jedna. Každou byť jen o něco utaženější zatáčku jsem si užíval a pěkně si před ní v rámci záběhu motoru lehce přibrzdil, podřadil a na výjezdu opět to samé ale naopak.
Ke konci jízdy mě napadlo vypnout klimu a začala se mi průměrná spotřeba propadat až na hranici sedmi litrů a to pořád při otáčkách sveřepě držených nad dvěma tisíci. Co tohle bude dělat, až s tím jednou začnu jezdit úsporně....
Jelikož je to model 2014, tak má pár mírných vylepšení co se týká zlepšení tlumení podběhů (prý) a lepšího odizolování hluku motoru. Na druhou stranu bohužel hlavní změnou paketu Weekend na new Weekend je přesun kamery do vyššího stupně výbavy, takže na tohle jsem se těšil zbytečně. Dále všechny novější skladovky i30 už mají v rámci akce naší drahé Evropské Unie osazeny kola hlídáním tlaku TPMS, čemuž jsem se původně taky chtěl vyhnout, takže mě čeká rozhodování, zda koupit na současné 16" kola zimní pneu a ty pak přehazovat nebo koupit 15" disky a se skřípěním zubů k nim zakoupit za prašivý peníz další sadu TPMS.
Jen pár slov, proč zrovna i30 a navíc kombi. Jakožto čtyřčlenná rodina prostě kombík potřebujeme a v takovém případě se vejít do slušné ceny není moc jednoduché. Po delším bádání a procházení všech možných dalších značek jsem zjistil, že na výběr (pokud chci kombi) v podstatě moc nemám. Nechtěl jsem se moc přehoupnout přes 300.000,- a tak jsem primárně uvažoval o minimálně jetých předváděčkách. Koncern drží ceny aut, které připadaly v úvahu, nesmyslně vysoko, opel se taky moc nevytáhl, peugeot 308 jsem z předváděčky snad ani nenašel (mluvím stále o kombi), renault by šel, ale megane jsem měl doteď a chtěl jsem zkusit změnu, honda civic ani toyota auris taky žádnou rozumnou předváděčku nenabídly takže jsem se holt musel zaměřit na korejce. Recenze napříč webem ať už u nás tak i v zahraničí v podstatě všechny (i ty dlouhodobé) konstatovaly, že auto je přinejmenším nadprůměrně dobré a vyloženě kritickou recenzi jsem snad ani nenašel.
Motor přicházel v úvahu jen nejsilnější a nechtěl jsem holátko. Po procházení předváděček hyundai (to hjóndé mi fakt z krku neleze) jsem něco vybral no nicméně nakonec jsem za cenu předváděčky dostal normální skladovku (336.000,- za 1.6GDI s paketem Weekend prostě neměla konkurenci). Sice jen v červené, ale místo metalízy to radši nacpu do zimních kol. No snad ten lak nebude až tak měkký.
Auto mám teprve druhý den, takže s najetými 90-ti kilometry nemůžu zatím velice nic hodnotit, ale úplně první dojmy jsou víc než pozitivní. První nastartování (ještě v autosalonu) mě poměrně dost odrovnalo. Jasně že můj starý mégane z roku 2002 je někde jinde, ale ani firemní outlander či 4x4 oktávka II nedokázali to co první nastartování v i30. Fakt mi spadla huba. Po otočení klíčkem se rosvítila palubka a nic. Kurva vůbec nic dalšího se nestalo. (..se omlouvám, za hrubší výraz). V autosalonu hrála tlumeně hudba, z venku velmi lehce doléhal hluk z ulice, takže v autosalonu nebylo hrobové ticho, ale to auto nedalo žádným způsobem najevo, že je nastartované. Ani minimální vibrace, které bych zaregistroval, ani zvuk startovaného motoru. Po chvíli, jsem si všiml, že motor slyšet je, ale chvíli mi to trvalo, než jsem si to spojil s mým nastartováním, protože jednak to bylo opravdu v daném prostředí na hranici slyšitelnosti a navíc díky absenci jakékoliv vibrace auta, jsem podvědomě vyhodnotil, že to bude zvuk motoru z jiného auta. Slušný nářez. Další plus pro hyundai, zvuky čehokoliv. Na tomto fóru to bude nošení dříví do lesa, ale jenom málokteré auto v podobné cenové hladině má tak tlumený zvuk zavírání dveří. No to jsem dost vysazený. Dál vypínače, přihrádka na brýle, přihrádka spolujezdce, všechno působí dojmem, že si s tím někdo fakt pohrál. Jako, možná se to auto za dva roky bude rozpadat a já si budu rvát vlasy hrůzou, ale za ten první dojem má Hyndai obrovské plus. Dojmy z prvních pár kilometrů taktéž veskrze kladné. Z hlediska řízení jsme měl pocit, že sedím v další generaci koncernového vozu. (Linie typu Leon z roku 2004, po něm Oktávka II a teď další krok i30). Přestože jsem se snažil zodpovědně držet otáčky mezi 2500-3500 a pokud možno co nejčastěji řadit, tak i se zapnutou klimatizací mi počítač ukazoval spotřebu mírně pod osm litrů, což je při tomto stylu jízdy taky slušné. Řazení je taktéž za jedna. Každou byť jen o něco utaženější zatáčku jsem si užíval a pěkně si před ní v rámci záběhu motoru lehce přibrzdil, podřadil a na výjezdu opět to samé ale naopak.
Ke konci jízdy mě napadlo vypnout klimu a začala se mi průměrná spotřeba propadat až na hranici sedmi litrů a to pořád při otáčkách sveřepě držených nad dvěma tisíci. Co tohle bude dělat, až s tím jednou začnu jezdit úsporně....
Jelikož je to model 2014, tak má pár mírných vylepšení co se týká zlepšení tlumení podběhů (prý) a lepšího odizolování hluku motoru. Na druhou stranu bohužel hlavní změnou paketu Weekend na new Weekend je přesun kamery do vyššího stupně výbavy, takže na tohle jsem se těšil zbytečně. Dále všechny novější skladovky i30 už mají v rámci akce naší drahé Evropské Unie osazeny kola hlídáním tlaku TPMS, čemuž jsem se původně taky chtěl vyhnout, takže mě čeká rozhodování, zda koupit na současné 16" kola zimní pneu a ty pak přehazovat nebo koupit 15" disky a se skřípěním zubů k nim zakoupit za prašivý peníz další sadu TPMS.
- Reklama
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
ahoj,
přeji spoustu km bez problémů a jinak jsme na tom hodně podobně a ty TPMS mě fakt štvou
přeji spoustu km bez problémů a jinak jsme na tom hodně podobně a ty TPMS mě fakt štvou
i30 1,6cvvt combi 2014 Cashmire braun,new weekend
- Lukas Fiser
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23 zář 2014, 08:52
- Bydliště: Teplice
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Pěkně napsáno a ty TPMS mě taky štvou ale budu je řešit až příští rok tak snad se do té doby trh někam pohne.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT - od 12.09.2014
Škoda Octavia I. 1,9 TDi 66 KW - od 2008
Smart ForFour 1.1 Benzin - Prodáno
VW Polo - Prodáno
Škoda Octavia I. 1,9 TDi 66 KW - od 2008
Smart ForFour 1.1 Benzin - Prodáno
VW Polo - Prodáno
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Gratulace a hodně km bez "příhody"
Jinak první dojmy jsem měl úplně stejné. Žádné vibrace, hezky utlumené, paráda. Ale po cca 2tis km začal motor vibrovat a zvukový projev je poměrně horší, viz samostatné vlákno ve členech.
Doufám, že nebudeš mít podobnou zkušenost.
Jinak TMPS jsem do zimních kol nedával, holt budu jezdit přes zimu se svítící kontrolkou. Co jsem zjišťoval, tak sada ventilků cca 6tis., nakódování do jednotky v servisu hyundai - cca 2tis. Za tu cenu to přežiju, jako spoustu let bez TPMS do teď
Jinak první dojmy jsem měl úplně stejné. Žádné vibrace, hezky utlumené, paráda. Ale po cca 2tis km začal motor vibrovat a zvukový projev je poměrně horší, viz samostatné vlákno ve členech.
Doufám, že nebudeš mít podobnou zkušenost.
Jinak TMPS jsem do zimních kol nedával, holt budu jezdit přes zimu se svítící kontrolkou. Co jsem zjišťoval, tak sada ventilků cca 6tis., nakódování do jednotky v servisu hyundai - cca 2tis. Za tu cenu to přežiju, jako spoustu let bez TPMS do teď
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Díky. Je mi jasné, že stav nevydrží věčně, ale zatím se kochám, dokud to jde
S tím TPMS jsem právě na vážkách. Jelikož od 1.11. už to bude povinné prakticky u všech nových vozů, tak se to podle mě začne daleko víc sledovat. Podle získaných informací je auto vybavené tímto systémem, ale s neosazenými čidly v kolech bráno jako technicky nezpůsobilé provozu se všemi důsledky. Pokud po tom pojišťovny víc půjdou (jak některé avizovaly), tak absence čidel na zimních kolech, kde je obecně větší riziko havárie je na pováženou kvůli případnému snížení pojistného plnění.
S tím TPMS jsem právě na vážkách. Jelikož od 1.11. už to bude povinné prakticky u všech nových vozů, tak se to podle mě začne daleko víc sledovat. Podle získaných informací je auto vybavené tímto systémem, ale s neosazenými čidly v kolech bráno jako technicky nezpůsobilé provozu se všemi důsledky. Pokud po tom pojišťovny víc půjdou (jak některé avizovaly), tak absence čidel na zimních kolech, kde je obecně větší riziko havárie je na pováženou kvůli případnému snížení pojistného plnění.
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Tak mám po víkendu po celkových 300Km pár dalších postřehů.
1. Bluetooth propojení s telefonem vynikající. Bez jakýchkoliv potíží spárováno, hlasové ovládání v rámci možností použitelné. Pokud se člověk naučí vyslovovat české jména s anglickým akcentem, tak i přesné. Audiostreaming skvělý. Dokonce při přehrávání spotify funguje přeskakování na další skladbu ovládáním na volantu.
2. Rádio v podstatě plná spokojenost co se týká obsluhy a možnosti nastavení. Nepřijde ale zrovna dvakrát citlivé. Nicméně stejně asi budu většinou přehrávat s USB. S tím si rozumí dostatečně.
3. Ačkoliv hyundai počtem tlačítek na volantu stanovil vlastní třídu, musím říct, že si na to budu muset chvíli zvykat. Co se týká ovládaní tempomatu a PP musím za sebe říct, že mi daleko víc sedí páčková varianta dvojkové oktávky. Ať už je volant v jakékoliv pozici, tak páčka je na stejném místě a intuitivně ji nahmátnu a nastavím. Tady v podstatě pokaždé hledím na volant a hledám, co kde v daný moment je.
To samé ovládání rádia. V tomto směru je pro mě pro změnu nepřekonatelné podvolantové ovládání renaultu a to ze stejného důvodu. Není sice moc pohledné, ale počertech funkční. Etalon ergonomie. No, snad si zvyknu na volantové ovládání hyundai. Ale podobně řešené to má spousta aut, takže nejde o mínus spíš o zvyk.
4. Podsvícení rádia a klimatizace si fakt zaslouží regulaci. Vypnout se to dá, ale komfortní to moc není.
5. Z jízdy jsem si odnesl rozpolcené pocity. Na jednu stranu nadšení z podvozku a řízení absolutně nepolevuje. Ten kombík zvládá průjezdy zatáčkama tak, že to fakt baví. To by mě zajímalo, jakou divočinu si může člověk dovolit s hatchbackem. Na druhou stranu je utrpení čekat, až se auto zajede aby člověk mohl využívat celé spektrum otáček.
6. Hlučnost od kol v závislosti na povrchu vozovky je opravdu větší. Tady mohli jihokorejští soudruzi víc hledat, kde udělali chybu. Ani model 2014 s tím výrazněji nepohnul. Na druhou stranu bych řekl, že jednak to vyniká víc prostě proto, že jinak je to auto výborně odhlučněné a taky díky tomu, že se tu kolem toho vedly rozsáhlé debaty, tak se na to člověk víc zaměří. Asi tak, jako když vám nějaký kamarád ukáže vadný pixel na vašem monitoru. Do teď jste o něm ani nevěděli, ale od teď vás to začne srát, protože už o něm víte a nedokážete ho ignorovat.
7. Nějak jsem z nějaké diskuse nabyl dojmu, že parkovací senzory neumí na display zobrazit, který senzor zrovna hlásí překážku. Samozřejmě to umí.
Z hlediska principu věci, kdy člověk potřebuje mít pod kontrolou hlavně couvání chápu, že přední senzory umístěné na boku pohlídají předek, když jde člověk při couvání do rejdu, ale ty dva dodatečné senzory přímo na čumáku by to snad o tolik neprodražily. Pořád ale mě mrzí kamera, kterou z weekendu tento rok přesunuly do style.
8. Hill assistent má nějakou logiku, ale ještě jsem nepřišel na to jakou.
Auto je po těch pár ujetých kilometrech jak si to sedá o něco malinko hlučnější než uplně na začátku (nebo jsem si už prostě zvyknul) nicméně pořád nemám pocit, že řídím hyndai, ale nějaké koncernové auto.
1. Bluetooth propojení s telefonem vynikající. Bez jakýchkoliv potíží spárováno, hlasové ovládání v rámci možností použitelné. Pokud se člověk naučí vyslovovat české jména s anglickým akcentem, tak i přesné. Audiostreaming skvělý. Dokonce při přehrávání spotify funguje přeskakování na další skladbu ovládáním na volantu.
2. Rádio v podstatě plná spokojenost co se týká obsluhy a možnosti nastavení. Nepřijde ale zrovna dvakrát citlivé. Nicméně stejně asi budu většinou přehrávat s USB. S tím si rozumí dostatečně.
3. Ačkoliv hyundai počtem tlačítek na volantu stanovil vlastní třídu, musím říct, že si na to budu muset chvíli zvykat. Co se týká ovládaní tempomatu a PP musím za sebe říct, že mi daleko víc sedí páčková varianta dvojkové oktávky. Ať už je volant v jakékoliv pozici, tak páčka je na stejném místě a intuitivně ji nahmátnu a nastavím. Tady v podstatě pokaždé hledím na volant a hledám, co kde v daný moment je.
To samé ovládání rádia. V tomto směru je pro mě pro změnu nepřekonatelné podvolantové ovládání renaultu a to ze stejného důvodu. Není sice moc pohledné, ale počertech funkční. Etalon ergonomie. No, snad si zvyknu na volantové ovládání hyundai. Ale podobně řešené to má spousta aut, takže nejde o mínus spíš o zvyk.
4. Podsvícení rádia a klimatizace si fakt zaslouží regulaci. Vypnout se to dá, ale komfortní to moc není.
5. Z jízdy jsem si odnesl rozpolcené pocity. Na jednu stranu nadšení z podvozku a řízení absolutně nepolevuje. Ten kombík zvládá průjezdy zatáčkama tak, že to fakt baví. To by mě zajímalo, jakou divočinu si může člověk dovolit s hatchbackem. Na druhou stranu je utrpení čekat, až se auto zajede aby člověk mohl využívat celé spektrum otáček.
6. Hlučnost od kol v závislosti na povrchu vozovky je opravdu větší. Tady mohli jihokorejští soudruzi víc hledat, kde udělali chybu. Ani model 2014 s tím výrazněji nepohnul. Na druhou stranu bych řekl, že jednak to vyniká víc prostě proto, že jinak je to auto výborně odhlučněné a taky díky tomu, že se tu kolem toho vedly rozsáhlé debaty, tak se na to člověk víc zaměří. Asi tak, jako když vám nějaký kamarád ukáže vadný pixel na vašem monitoru. Do teď jste o něm ani nevěděli, ale od teď vás to začne srát, protože už o něm víte a nedokážete ho ignorovat.
7. Nějak jsem z nějaké diskuse nabyl dojmu, že parkovací senzory neumí na display zobrazit, který senzor zrovna hlásí překážku. Samozřejmě to umí.
Z hlediska principu věci, kdy člověk potřebuje mít pod kontrolou hlavně couvání chápu, že přední senzory umístěné na boku pohlídají předek, když jde člověk při couvání do rejdu, ale ty dva dodatečné senzory přímo na čumáku by to snad o tolik neprodražily. Pořád ale mě mrzí kamera, kterou z weekendu tento rok přesunuly do style.
8. Hill assistent má nějakou logiku, ale ještě jsem nepřišel na to jakou.
Auto je po těch pár ujetých kilometrech jak si to sedá o něco malinko hlučnější než uplně na začátku (nebo jsem si už prostě zvyknul) nicméně pořád nemám pocit, že řídím hyndai, ale nějaké koncernové auto.
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
7. souhlasím že přední dva senzoru uprostřed chybí, měl jsem na OII a super věc při parkování v městech. Jinak spokojoneost a věřím že kamerka chybí, když si člověk zvykne tak nacouváš k překážce na milimetry
8. Hill assistent funguje tak nějak jak kdy , příšel jsem na to, že musíš mít určitý sklon, případně na menším kopci někdy zapne, když více přitlačíš na brzdu. A nefunguje v případě, že použiješ ruční brzdu.
8. Hill assistent funguje tak nějak jak kdy , příšel jsem na to, že musíš mít určitý sklon, případně na menším kopci někdy zapne, když více přitlačíš na brzdu. A nefunguje v případě, že použiješ ruční brzdu.
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
- Swordfish76
- **
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17 říj 2014, 13:32
- Bydliště: Kladno
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Zdravím a gratuluju k novému povozu. Já jsem minulý týden objednal to samé - kombík 1.6 GDI Trikolor Weekend v Aqua Blue. Tvůj postřeh týkající se tichosti auta, můžu jen potvrdit. Mě zase naprosto dostal komfort při jízdě. Musím se přiznat, že jsem jako srdcem hondař korejskýma autama opovrhoval a hrdě se vždy hlásil k japoncům. Byl jsem přesvědčený, že si koupím nového Civica, dokonce i moje konzervativní rodiče jsem zblbnul tak, že si ho před měsícem koupili. Jenže problém nastal, když jsem si do toho sednul a projel se. Málo místa, pokaždý při vystupování/nastupování jsem se řachnul hlavou o sloupek/střechu a div si neulomil nohu o volant. Se svýma 120kg jsem se tam prostě těžce skládal a připadal si tam stísněně. A navíc, v hatchbacku s motorem 1.8 i-VTEC/104kW/174 N.m je sice 477l kufr (vč. 117l schránku pod podlahou) a cena 399.000Kč, ale když jsem chtěl kombík (mám dvě malé děti, vozíme spoustu věcí), tak jsem se pod 460.000 nedostal a to ještě ani to auto nemělo takovou výbavu (mělo sice kameru a 17" kola, ale nemělo přední senzory, přisvěcování do zatáček, vyhřívání sedadel a volantu, rezervu).
Už jsem uvažoval o Fordu C-MAX, ale pak jsem říkal, podívám se k Hyundai, okolo kterého jezdím do práce, přečetl jsem spoustu recenzí a video testů, vesměs pochvalných a to auto mě zaujalo. Jediní kdo ho hanili byli fanatiční příznivci šrotwagenů/schadewagenů s vyhlášeně "spolehlivými" TSi motory. Stačilo si to prolézt a projet, podívat se na výbavu a kombík se super výbavou za 370.000 Kč byl jasnou volbou. Za těch ušetřených 90.000 můžeme vyrazit celá rodina na luxusní dovču. Je to sice spíš volba rozumu než srdce, ale musím uznat, že se mi design toho auta moc líbí. Mavíc si to auto nekupuju, ale pronajmu na OL v rámci programu Hyundai Tarif za výhodných podmínek a to mi Honda taky nenabídla. Takže se teším až novej mazel dorazí v prvním listopadovém týdnu a doufám, že se spolehlivostí minimálně vyrovná těm mým Hondám.
Už jsem uvažoval o Fordu C-MAX, ale pak jsem říkal, podívám se k Hyundai, okolo kterého jezdím do práce, přečetl jsem spoustu recenzí a video testů, vesměs pochvalných a to auto mě zaujalo. Jediní kdo ho hanili byli fanatiční příznivci šrotwagenů/schadewagenů s vyhlášeně "spolehlivými" TSi motory. Stačilo si to prolézt a projet, podívat se na výbavu a kombík se super výbavou za 370.000 Kč byl jasnou volbou. Za těch ušetřených 90.000 můžeme vyrazit celá rodina na luxusní dovču. Je to sice spíš volba rozumu než srdce, ale musím uznat, že se mi design toho auta moc líbí. Mavíc si to auto nekupuju, ale pronajmu na OL v rámci programu Hyundai Tarif za výhodných podmínek a to mi Honda taky nenabídla. Takže se teším až novej mazel dorazí v prvním listopadovém týdnu a doufám, že se spolehlivostí minimálně vyrovná těm mým Hondám.
Škoda Karoq 1.5 TSi 110kW DSG (2018) - čekatel, Hyundai i30 kombi 1.6 GDI (2014), Mazda 2 1.3 63kW (2009)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Ex: Honda Stream 2.0 i-VTEC 115kW (2003), Suzuki Swift 1.3/68kW (2005), Honda Accord Coupé 2.0i 98kW (1993),Honda Prelude 2.0i 108kW (1987)
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Tady pár fotografií s umístěním kamery GO Novatek v autě. Vevnitř je z pohledu řidiče uplně zakrytá za zrcádkem. Z venku je viditelná podle toho, z které strany auta svítí nejvíc světla. Někdy je prakticky neviditelná, jindy se leskne kroužek masivní optiky. Každopádně je tmavá a za ní je tmavé zrcádko z kterého směrem dolu nijak nevyčnívá. Dá se odcvaknout a schovat, ale nedělám to, protože se mi nechce
- Přílohy
-
- 3a.jpg (109.51 KiB) Zobrazeno 7112 x
-
- 1a.jpg (99.63 KiB) Zobrazeno 7112 x
-
- 2aa.jpg (113.46 KiB) Zobrazeno 7112 x
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Tak se vynořila hranice deseti tisíc kilometrů (zbývá do ní necelých 200km) a protože se běžně na foru (a nejen na tomto) probírají hlavně závady a opravy, tak bych chtěl naopak pochválit můj vůz. Před blížící se první garančkou musím konstatovat, že auto je v naprostém pořádku, vše funguje jak má a za sebe a se svou dosavadní zkušeností nemám problém ho komukoliv doporučit.
BTW: poslední dvě nádrže shodně reálná spotřeba 7.15L / 100Km
BTW: poslední dvě nádrže shodně reálná spotřeba 7.15L / 100Km
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Mimochodem, udělali jsme si takový menší prodloužený výkend spojený s výletem na Pernštejn a stanováním v nedalekém kempu Prudká.
Jeli jsme ze Zlína přes Přerov, Prostějov, Boskovice a Nedvědice. Z původních 135ti plánovaných kilometrů se díky různým objížďkám stalo zhruba 200 a dojezd se posunul o hodinu. Už jen dostat se z Přerova do Prostějova po "vyznačené" objízdné trase mě stálo hodně nervů a veškeré pokusy navigačky najít objízdnou trasu končily na dalších a dalších uzávěrách. Pravé peklo ale nastalo až za Prostějovem. Obzvlášť nasere, když máte dojezd k cíli 12km a díky objížďce uvidíte tuto vzdálenost opět po dalších patnácti minutách jízdy.
Jeli jsme ze Zlína přes Přerov, Prostějov, Boskovice a Nedvědice. Z původních 135ti plánovaných kilometrů se díky různým objížďkám stalo zhruba 200 a dojezd se posunul o hodinu. Už jen dostat se z Přerova do Prostějova po "vyznačené" objízdné trase mě stálo hodně nervů a veškeré pokusy navigačky najít objízdnou trasu končily na dalších a dalších uzávěrách. Pravé peklo ale nastalo až za Prostějovem. Obzvlášť nasere, když máte dojezd k cíli 12km a díky objížďce uvidíte tuto vzdálenost opět po dalších patnácti minutách jízdy.
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Alespoň jsi poznal krásy naší vlasti A dostal jsi se málem až k nám.
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
Zkus Waze - www.wazer.czserak píše:Už jen dostat se z Přerova do Prostějova po "vyznačené" objízdné trase mě stálo hodně nervů a veškeré pokusy navigačky najít objízdnou trasu končily na dalších a dalších uzávěrách. Pravé peklo ale nastalo až za Prostějovem. Obzvlášť nasere, když máte dojezd k cíli 12km a díky objížďce uvidíte tuto vzdálenost opět po dalších patnácti minutách jízdy.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend
máš recht já jel z Přerova do PV na koupák a nedal jsme na dobré rady, abych to vzal přes OC .
Těch km navíc , člověk se mohl kochat jako pan doktor !!!
Těch km navíc , člověk se mohl kochat jako pan doktor !!!
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno