Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
zdravim,
rozmyslam nad kupou i20 s motorom 1.4, nejaku jazdenku. sledujem web uz asi 3 mesiace, no s tymto motorom ich je ako safranu. ako je to mozne? vacsina ich je s motorom 1.2, dizel sa najde sem-tam jeden. pocul som nieco, ze prve modely mali problemy s motorom 1.4 - nejaka vyrobna vada, je to tym, ze sa aj malo predavali alebo su majitelia taki spokojni, ze tieto auta nechcu predavat? celkovo tento model sa nejak extra nepredava.
potreboval by som radu, aj ked je pravda, ze si nemam z coho vyberat. chcel by som teda motor 1.4, kedze asi 50 percent jazdim po dialnici, potom najazdenych cim menej, tym lepsie, max asi 80tis, cena do 6000euro. poradte ake mate skusenosti s tymto autom/motorom, pripadne coho sa mam vyvarovat, na co si treba dat pozor, co si vsimat konkretne pri tomto modeli.
dakujem.
rozmyslam nad kupou i20 s motorom 1.4, nejaku jazdenku. sledujem web uz asi 3 mesiace, no s tymto motorom ich je ako safranu. ako je to mozne? vacsina ich je s motorom 1.2, dizel sa najde sem-tam jeden. pocul som nieco, ze prve modely mali problemy s motorom 1.4 - nejaka vyrobna vada, je to tym, ze sa aj malo predavali alebo su majitelia taki spokojni, ze tieto auta nechcu predavat? celkovo tento model sa nejak extra nepredava.
potreboval by som radu, aj ked je pravda, ze si nemam z coho vyberat. chcel by som teda motor 1.4, kedze asi 50 percent jazdim po dialnici, potom najazdenych cim menej, tym lepsie, max asi 80tis, cena do 6000euro. poradte ake mate skusenosti s tymto autom/motorom, pripadne coho sa mam vyvarovat, na co si treba dat pozor, co si vsimat konkretne pri tomto modeli.
dakujem.
- Reklama
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
Pokud chceš silnější auto co spíš i30?
Jednoduše 1.4 moc není protože základ u i20 je 1,2 (mě to stačí).
Jednoduše 1.4 moc není protože základ u i20 je 1,2 (mě to stačí).
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
Jestli to je výrobní vada to nevím, ale občas se stává, že motor naskočí v nouzovém režimu a jediné co jde udělat je vypnout a nastartovat znovu. Pokud si ale vzpomínám, ten problém byl i u 1,2. O jiné podobné "výrobní" vadě (kromě toho že asi všech furt někde něco drnčí nebo vrže) nevím.SKreyn píše: pocul som nieco, ze prve modely mali problemy s motorom 1.4 - nejaka vyrobna vada, je to tym, ze sa aj malo predavali alebo su majitelia taki spokojni, ze tieto auta nechcu predavat?
Proč nejsou v bazarech? Protože většina majitelů i20 kupovala kvůli ceně a tak končili u 1,2 buď holé nebo v lepším případě s nižší výbavou. i20 s motorem 1,4 ve výbavě Style byly cenou na stejné úrovni na středně vybavená i30 a tak raději něž malou i20 ve vyšší výbavě koupili větší i30. Mimo to taky pro 1,2 u spořivých majitelů hraje nižší spotřeba odpovídající nižšímu výkonu (s 1,2 jsem jel jednou a oproti 1,4 to byl opravdu lenoch vyžadující v kopcovitém terénu hodně časté kvedlání fofrklackem) a hlavně nižší zákonné pojištění.
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
mne by stacila aj i20 s motorom 1.2, no na tej dialnici sa ten motor "neciti" dobre a ktovie aku ma spotrebu, aj ked jazdim asi 20km po dialnici do prace, co nie je az tak vela. v meste asi "zerie" menej ako 1.4, no 1.4 je zivsie... tak sa rozhodujem, aku kupit. teraz je nova i20, v CR je uz v predaji a zaklad je lacnejsi ako starsia verzia, zvlastne. na nove nemam, no paci sa mi velmi ta nova i20.soban píše:Pokud chceš silnější auto co spíš i30?
Jednoduše 1.4 moc není protože základ u i20 je 1,2 (mě to stačí).
i30 nechcem pretoze je drahsie, cize by som kupil oproti i20 starsie auto, ktore ma viac km a asi by som aj viac penazi zan dal...
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
na tu vyrobnu vadu sa pytam preto, lebo som uz niekde cital, ze boli uz nejake pripady, kedy sa motor pokazil, nastastie este v zaruke a museli menit cely motor. vraj to boli prve modely, asi rok 2009, co sa este vyrabalo v Indii, pocitam, ze menej kvalitne ako teraz v Turecku, pripadne i30 v CR.Jestli to je výrobní vada to nevím, ale občas se stává, že motor naskočí v nouzovém režimu a jediné co jde udělat je vypnout a nastartovat znovu. Pokud si ale vzpomínám, ten problém byl i u 1,2. O jiné podobné "výrobní" vadě (kromě toho že asi všech furt někde něco drnčí nebo vrže) nevím.
Proč nejsou v bazarech? Protože většina majitelů i20 kupovala kvůli ceně a tak končili u 1,2 buď holé nebo v lepším případě s nižší výbavou. i20 s motorem 1,4 ve výbavě Style byly cenou na stejné úrovni na středně vybavená i30 a tak raději něž malou i20 ve vyšší výbavě koupili větší i30. Mimo to taky pro 1,2 u spořivých majitelů hraje nižší spotřeba odpovídající nižšímu výkonu (s 1,2 jsem jel jednou a oproti 1,4 to byl opravdu lenoch vyžadující v kopcovitém terénu hodně časté kvedlání fofrklackem) a hlavně nižší zákonné pojištění.
konkretne auto, co som skoro aj kupil, malo tiez tento problem. po 4 rokoch sa pokazil motor - auto nepojazdne, majitel ho dal do hyundaiu, kde bolo asi mesiac. vraj menili cely motor. toto auto som mal kupit, teraz ma 5 rokov aj nieco, rok po vymene motora. sice majitel tuto vymenu motora bral ako vyhodu, ze vlastne kupujem auto s "novym" motorom, ktory ma najazdenych okolo 15tis km, no ja som nebol az taky nadseny, ked sa raz pokazil motor, moze sa pokazit znova a co potom, ked uz nebude v zaruke... aj to som nakoniec nejako "prekusol", no nakoniec som si rozmyslel kupu po tom, ako som sa s majitelom dohodol, ze ho dam pozriet do servisu. majster pozrel auto - skoro vsetko bolo v poriadku, az na predny naraznik - z vnutornej strany bol modry (auto je cierne). z prednej strany bola trosku od kamienkov odreta vrchna farba a pod nou bola tiez ta modra - metalizovana farba, ktora sa "tvarila" ako zakladna - plasty su vacsinou bez farby, resp ciernej farby bez nateru, aspon si to myslim. majitel tvrdil, ze je prvy majitel a je si isty, ze auto NEBOLO burane, cize predny naraznik je povodny. majster zistil, ze je chladic ako novy, cisty, cize aj ten bol meneny a potom este nejaky unik oleja pod chladicom, co si nevedel vysvetlit, kde sa to tam nabralo. takze majitel stale tvrdil, ze auto nebural a vsetko je povodne az na ten motor, ktory sa menil cely v ramci zaruky pred asi rokom. majster zo servisu si bol zase isty, ze ma pravdu on a ze to auto bolo urcite burane a bol meneny predny naraznik a chladic. takze aj ked sa mi auto pacilo a bolo vo vybave style, tak som si kupu rozmyslel.
inak tipek to auto po dlhsom case znova predava:
http://www.autobazar.sk/6957807/hyundai ... 16v-style/
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
Mám indický model z roku 2009 a po celou dobu, co se tady od koupě vyskytuji, si nepamatuji, že by o tom byly nějaká zmínka.SKreyn píše: na tu vyrobnu vadu sa pytam preto, lebo som uz niekde cital, ze boli uz nejake pripady, kedy sa motor pokazil, nastastie este v zaruke a museli menit cely motor. vraj to boli prve modely, asi rok 2009, co sa este vyrabalo v Indii, pocitam, ze menej kvalitne ako teraz v Turecku, pripadne i30 v CR.
S tím druhým neporadím. Osobně právě kvůli tomu kupuji jen nové auta. Nemám zájem být nemile překvapen nebi se s někým po koupi handrkovat. I když na druhou stranu, dohadování se servisy Hyundai není o moc lepší než s předchozím majitelem. Taky se šprajcují uznat v záruce vady ... a dál už to raději nebudu komentovat ... jen vím, že stačila jedna zkušenost a další auto už na 100% Hyundai nebude.
Ještě dodatek k tomu inzerátu a větě "v meste: 7.2 l, mimo mesta: 4.7 l, kombinovaná: 5.6 l " Docela mě to pobavilo. Podívej se na spitntmonitor jaká je skutečnost. Je to lhář.
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
lhář být nemusí záleží odkud ty údaje bere.
Moje Olomouc - Zlaté Hory spotřeba 5,5l spočítaná, dle PP 4,8l na rovince bych se asi na 5l dostal.
Moje Olomouc - Zlaté Hory spotřeba 5,5l spočítaná, dle PP 4,8l na rovince bych se asi na 5l dostal.
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
Ale ty nemas 1,4
4,7 sa u tohto motora da dat len ked ides konstantnych tachometrovych 70 km/h po rovinke v bezvetri. Ak nechces zdrzovat seba (a ostatnych) a ides 90 GPS, tak si tak na 5,5 pri skutocne uspornej a predvidavej jazde.
4,7 sa u tohto motora da dat len ked ides konstantnych tachometrovych 70 km/h po rovinke v bezvetri. Ak nechces zdrzovat seba (a ostatnych) a ides 90 GPS, tak si tak na 5,5 pri skutocne uspornej a predvidavej jazde.
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
SKreyn
Tá 1,25ka ak jazdíš len sám a v rovinatom teréne nie je až taká tragédia na diaľnici. Do 160 km/h ešte ako tak zrýchľuje, ale vrámci možností je to na ten objem OK. Samozrejme niečo iné je už hlučnosť, pre mňa je i20ka hlučná po prekročení 60 km/h
Tá 1,25ka ak jazdíš len sám a v rovinatom teréne nie je až taká tragédia na diaľnici. Do 160 km/h ešte ako tak zrýchľuje, ale vrámci možností je to na ten objem OK. Samozrejme niečo iné je už hlučnosť, pre mňa je i20ka hlučná po prekročení 60 km/h
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
Já bych si tipnul že to co napsal sedí - protože PP proměřuje tak jede po dálnici vynuluje PP a po kilometru rovnoměrné jizdy by mu to snad ukázalo to co píše... (Nevím kolik normálně žere motor 1,4)
Že jsou to nereálné hodnoty v normálním provozu je jasné.....
Že jsou to nereálné hodnoty v normálním provozu je jasné.....
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
No, z toho inzerátu to jasné není. Vzal katalogové údaje a v rámci inzerátu to je ale položené jako skutečná spotřeba. Nikde tam není informace o tom, že to je spotřeba podle katalogu. Pak by to teprve bylo jasné.soban píše:Že jsou to nereálné hodnoty v normálním provozu je jasné.....
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
vedia mi v hyundaii povedať info o aute, či bolo búrané, čo a kedy bolo na aute menené, aj keď nie som majiteľom? to asi nie, že? resp nie je otázka či vedia ale či sú ochotní pomôcť. o tom aute mám info ako špz-ka, VIN číslo a meno majiteľa, priezvisko si nepamätám + viem jeho tvrdenia o nebúraní a nemenení dielov. asi nikto s týmto nemá skúsenosti, no určite cez známosť to ide.
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
jazdím hlavne sám alebo dvaja, väčšinou rovina a diaľnicu na 99% len úsek SC-BA a naspäť, čo znamená maximálna rýchlosť 110-120km/h. tie prvé modely sú vraj dosť hlučné od kolies, vyriešené to je vraj až pri tomto najnovšom modeli, tiež aj tuhosť karosérie.caruser píše:SKreyn
Tá 1,25ka ak jazdíš len sám a v rovinatom teréne nie je až taká tragédia na diaľnici. Do 160 km/h ešte ako tak zrýchľuje, ale vrámci možností je to na ten objem OK. Samozrejme niečo iné je už hlučnosť, pre mňa je i20ka hlučná po prekročení 60 km/h
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
SKreyn
zatiaľ myslím nemá elektronickú servisnú knižku, ak nevieš v ktorom servise bol servisovaný tak je problematické prekontrolovať servisnú históriu
ja som 4 roky jazdil úsek BA-TT, spočiatku som jazdil na spotrebu (90-100 km/h) za 4,7 l realnej spotreby a neskor po prestavbe na LPG som na spotrebu nepozeral, takze ak bolo treba tak aj dlhsie trasy 140+, ale da sa to vydrzat len ak je clovek hluchy
podla diskusii co tu najdes najhlucnejsi bol indian (rozumej cervene podsvietenie), potom sa to trosku zlepsilo s prechodom na turka(modre podsvietenie) a najlepsie by to malo byt po FL, ale aj tak je to odhlucnenie podpriemerne. inak na margo 1,25ky mozem povedat, ze ten motor je relativne usporny, cez 7,5 l benzinu som sa nevedel dostat a to aj napriek tomu, ze som tahal privesny vozik tazsi ako auto
a co nejake info o spominanom kuse, aky je to rok a za kolko ho chces kupit?
zatiaľ myslím nemá elektronickú servisnú knižku, ak nevieš v ktorom servise bol servisovaný tak je problematické prekontrolovať servisnú históriu
ja som 4 roky jazdil úsek BA-TT, spočiatku som jazdil na spotrebu (90-100 km/h) za 4,7 l realnej spotreby a neskor po prestavbe na LPG som na spotrebu nepozeral, takze ak bolo treba tak aj dlhsie trasy 140+, ale da sa to vydrzat len ak je clovek hluchy
podla diskusii co tu najdes najhlucnejsi bol indian (rozumej cervene podsvietenie), potom sa to trosku zlepsilo s prechodom na turka(modre podsvietenie) a najlepsie by to malo byt po FL, ale aj tak je to odhlucnenie podpriemerne. inak na margo 1,25ky mozem povedat, ze ten motor je relativne usporny, cez 7,5 l benzinu som sa nevedel dostat a to aj napriek tomu, ze som tahal privesny vozik tazsi ako auto
a co nejake info o spominanom kuse, aky je to rok a za kolko ho chces kupit?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Kúpa i20 1,4 DOHC CVVT 16V
o tej hlucnosti som uz viac krat pocul, no v tejto kategorii je to asi normalne a auto je urcene hlavne do mesta a medzimesto, dialnica mu neslusi. o tej uspornosti viem, je to super spotreba.
info o spominanom kuse? no tak tu 1.4 co som bol pozriet a stale sa predava, tu som sem uz daval http://www.autobazar.sk/6957807/hyundai ... 16v-style/ a o tej 1.2, co chcem, resp rozmyslam kupit, tak tu nemam ziadnu konkretnu vybranu, no moja predstava o nom je:
- ak je motor 1.2, tak rocnik 2010 a novsie, najazdenych do 70-80tis km, vybava comfort, cena okolo 6000 euro, farba najlepsie cierna, modra alebo biela,... takze asi tak nejak
info o spominanom kuse? no tak tu 1.4 co som bol pozriet a stale sa predava, tu som sem uz daval http://www.autobazar.sk/6957807/hyundai ... 16v-style/ a o tej 1.2, co chcem, resp rozmyslam kupit, tak tu nemam ziadnu konkretnu vybranu, no moja predstava o nom je:
- ak je motor 1.2, tak rocnik 2010 a novsie, najazdenych do 70-80tis km, vybava comfort, cena okolo 6000 euro, farba najlepsie cierna, modra alebo biela,... takze asi tak nejak