Zdravim,
tak mám se Sonatou opět problémy s motorem. Už mě to pěkně štve, tak doufám, že mi pomůžete. Řeším tenhle problém.
Při nastartování mi skočí otáčky na 900, pak buď ale klesnou uplne dolu a motor chcípne, nebo se drží, a chcípnou po pár km, když dám neutrál nebo zmáčknu spojku. Po zahřátí motoru ale někdy drží stabilně (proto se bojím, že to krokovým motůrkem nebude, ale může).
Byl jsem v tom v servisech a v jednom mi řekli, že je problém ve Fast idle air valve (tělese rychlého volnoběhu - sytič), v druhém mi chlapík řekl, že to napíchnul na počítač a ten mu vyjel, že problém je ve váze vzduchu.
Stojím teda před problémem, zkusit koupit další krokáč, váhu vzduchu, kterou ale nemůžu nikde sehnat, nebo sehnat ten sytič. Ale na ten mi půlka lidí kroutí hlavou, že ho sonata vůbec nemá, nebo tenhle pojem vůbec neznaj.
Takže jsem z toho pěkně na palici, auto už 14dní stojí na dvoře a nic se nehejbe.
Může někdo z vás poradit, čím by to mohlo být, nebo co udělat, jestli se to už někomu z vás stalo?
díky
Sonata - problémy s motorem podruhé!
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Tomino82
- **
- Příspěvky: 180
- Registrován: 04 čer 2006, 22:08
- Bydliště: Kladensko
- Kontaktovat uživatele:
Sonata - problémy s motorem podruhé!
Hyundai Sonata 16V 2.0 rv97
Kladensko
Kladensko
- Reklama
Lambda sonda. Zbláznila se a podle toho kam si odjede se motor chová.
Skus to projít, konektory atd. Nevěřím na váhu vzduchu, skus ji odpojit a pak nastartovat. Nebo to odpoj všechno, ŘJ přejde do nouzového režimu a pak po jednom připojuj. Ale to skutečně nevím, nikdy jsem to takto nezkoušel, mohlo by to ale vyjít.
Rade622
Skus to projít, konektory atd. Nevěřím na váhu vzduchu, skus ji odpojit a pak nastartovat. Nebo to odpoj všechno, ŘJ přejde do nouzového režimu a pak po jednom připojuj. Ale to skutečně nevím, nikdy jsem to takto nezkoušel, mohlo by to ale vyjít.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Problém při startu
Ahoj Kluci, mám takový malý problém. Asi před půl rokem mi odešlo palivové čerpadlo na Sonatě 2.5 V6 24V 99r. LPG. Benzín mi sice nikdy nedošel, ale čerpadlo se odporoučelo. Auto jsem startoval vždy na benzín. Najednou nešlo nastartovat. Pak jsem čerpadlo vyměnil a od té doby mám problémy se startováním. Na benzín to startuje déle a chytne až tak za 3-5 vteřin nepřetržitého startování. Někde mi řekli, že jsou přicpány vstřikovače, jinde zase něco jiného (svíčky, kabely - mám na nich najeto 40000 km), ale nikdo nic kloudného. Tak nevím, když je auto studedné tak je to trochu lepší, když je teplé je to horší. Jen pokud se motor vypne a hned (tak do 5 minut) nastartuje chytne okamžitě. Mám takové tušení, že by to mohlo být nějaké čidlo, nebo sytič (pokud tam nějaký je), nebo váha či krokovací motorek. Zkuste poradit. Dík.
dříve SONATA 2.5 V6 24V LPG
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi