i30cw vibrace, nesmyslné otáčky a vypadávající tempomat
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
i30cw vibrace, nesmyslné otáčky a vypadávající tempomat
Mám najeto cca 67000 a asi před měsícem jsem začal pozorovat vibrace mezi cca 1800-2000 otáčkách při rozjezdu do mírného kopce a zařazené trojce, přičítal jsem to vadnému palivu. Poté se přidala závada, že při prudké akceleraci na dálnici při 130 km/h otáčkoměr prudce vyskočí o cca 500 otáček a sám se začne vracet zpátky i když polohu plynu neměním, navíc motor řve, jak kdyby byl z jiného auta. No, a pro potvrzení závady nejde někdy nahodit tempomat - pokud na dálnici uberu a otáčky spadnou na 1700, tak zabere a při cca 2000 vypadne, pokud se ho pokusím zapnout při 2000 vypadne hned. Problémem je, že to nedělá vždycky, většinou po cca 30-ti kilometrech a více. Stalo se mi, že jsem se pokoušel o simulaci a nic, pak jsem lehce přibrzil (nic jiného) a hned se závada projevila. Do servisu jsem objednán na pondělí. Jo, je to diesel 1.6 85 kW. A teď babo raď.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30cw vibrace, nesmyslné otáčky a vypadávající tempomat
Tempomat nejde zapnout (nebo zapnutý se vypne a nejde zapnout), když je vadný brzdový spínač. Vypnutím motoru se obvykle zresetuje a chvíli zase funguje. Zbytek je pro mě záhada. Jsem zvědavý na zvěsti ze servisu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30cw vibrace, nesmyslné otáčky a vypadávající tempomat
Ten tempomat normálně zase zapnu, jen otáčky musí být cca 2200 a více. Stačí trochu přišlápnou plyn a zapnout, a jde to.
Naposledy upravil(a) Martin_J dne 03 črc 2016, 09:35, celkem upraveno 1 x.
Re: i30cw vibrace, nesmyslné otáčky a vypadávající tempomat
Tak nakonec to byla spojka, na můj vkus trochu brzo. Asi po měsíci byl kolega v tom samém servisu a z technika vypadla poznámka o prasklém guferu a mastné lamele, ale už jsme to nechali být.