START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Moderátoři: amaize, Moderátoři
START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Nová I20 klasik r.v. 2015
Este ani raz mi START/STOP system nevypol motor.
Viem že sú tam rôzne ochrany, ked sa system vypina, ale :
po jazde na chalupu cca 20 km, kedy teplota motora bola medzi 80-90 , kontrolka systemu pri rucnej brzde nesvietila celu jazdu, ako som pochopil podla prirucky tak bol system zapnutý, som pred chalupou na rovnej ceste nasimuloval križovatku , vyradil som kvalt, pustil spojku, dobrzdil a zostal stat ako na cervenu pred krizovatkou, dvere som neotvaral, pasy nerozopinal.
Auticko vsak dalej vrcalo, tocilo cca 1000 ot / min a kontrolka na tlacitku sa rozsvietila, co som chapal
ze sa START/STOP vypol. Bol den, nemal som nic extra zapnute.
Pri ceste domov som si to zopakoval s rovnakým výsledkom.
Nie, že by som po START/STOP systeme nejako tuzil, v meste moc nejazdím, ale ked to má fungovať, tak nech to funguje.
Poradí mi niekto, kde robím chybu ja , alebo I20_ka.
Dakujem.
JaLu
Este ani raz mi START/STOP system nevypol motor.
Viem že sú tam rôzne ochrany, ked sa system vypina, ale :
po jazde na chalupu cca 20 km, kedy teplota motora bola medzi 80-90 , kontrolka systemu pri rucnej brzde nesvietila celu jazdu, ako som pochopil podla prirucky tak bol system zapnutý, som pred chalupou na rovnej ceste nasimuloval križovatku , vyradil som kvalt, pustil spojku, dobrzdil a zostal stat ako na cervenu pred krizovatkou, dvere som neotvaral, pasy nerozopinal.
Auticko vsak dalej vrcalo, tocilo cca 1000 ot / min a kontrolka na tlacitku sa rozsvietila, co som chapal
ze sa START/STOP vypol. Bol den, nemal som nic extra zapnute.
Pri ceste domov som si to zopakoval s rovnakým výsledkom.
Nie, že by som po START/STOP systeme nejako tuzil, v meste moc nejazdím, ale ked to má fungovať, tak nech to funguje.
Poradí mi niekto, kde robím chybu ja , alebo I20_ka.
Dakujem.
JaLu
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Třeba neděláte chybu ani jeden. Sám jsi to zmínil, je tam spousta faktorů podle nichž se řídící jednotka rozhoduje kdy vypne a kdy ne. Teplota chladící kapaliny je jen jeden z údajů, se kterými pracuje. Je tu např. i aktuální stav akumulátoru v poměru k odběru (nevím zda to tak je u všech provedení, ale u i30 FD motor nezhasínal, když jel ventilátor na maximální výkon - tedy stupeň 4).
20 km není až tak dlouhá trasa, aby případný pokles kapacity baterie (například) úplně vyrovnal.
Od klávesnice těžko definovat, zda je vše OK nebo je nějaký problém, ale osobně bych nejdříve dal trasu kolem 10 kilometrů, abych měl jistotu, že celý hnací řetězec je prohřátý, baterie dobitá a teprve pak to "odzkoušel".
20 km není až tak dlouhá trasa, aby případný pokles kapacity baterie (například) úplně vyrovnal.
Od klávesnice těžko definovat, zda je vše OK nebo je nějaký problém, ale osobně bych nejdříve dal trasu kolem 10 kilometrů, abych měl jistotu, že celý hnací řetězec je prohřátý, baterie dobitá a teprve pak to "odzkoušel".
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Ďakujem za odpoved, I20_ka je funglovka, kupil som ju 4.11. ma cca 150 km,
predpokladam, že z predajne odisla s plne nabitým akumulátorom.
Diky za rady, otestujem znovu a vypnem vsetko čo sa dá, mam dojem ze ventilator bežal na 1 alebo 2 stupeň a trošku som kúril na čelné sklo.
Ći šla manuálna klima som si nevšimol.
predpokladam, že z predajne odisla s plne nabitým akumulátorom.
Diky za rady, otestujem znovu a vypnem vsetko čo sa dá, mam dojem ze ventilator bežal na 1 alebo 2 stupeň a trošku som kúril na čelné sklo.
Ći šla manuálna klima som si nevšimol.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Baterka dostává v moderních autech hrozně zabrat. Odběry řídících jednotek, autorádia, alarmu..... jsou nemalé. Už jsem mockrát zažit vytlučenou baterku u auta, které stálo dva - tři týdny. Baterka se sice v rámci předprodejní přípravy kontroluje, ale jestli jí i dobili, to vědí jen oni .
Běžné "spotřebiče", jako ventilátor na 2, případně klima, zapnuté rádio atp. by na start/stop za normálních okolností neměly mít vliv. Já měl přes víkend půjčeného Tucsona 1,7 CRDi se start/stopem a vypínalo to během pár kilometrů, i když jsem topil a svítil. Ale tohle auto bylo takříkajíc v neustálém provozu, jak už to tak u předváděček bývá .
Běžné "spotřebiče", jako ventilátor na 2, případně klima, zapnuté rádio atp. by na start/stop za normálních okolností neměly mít vliv. Já měl přes víkend půjčeného Tucsona 1,7 CRDi se start/stopem a vypínalo to během pár kilometrů, i když jsem topil a svítil. Ale tohle auto bylo takříkajíc v neustálém provozu, jak už to tak u předváděček bývá .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
ve vybave Classic je ISG za priplatek 400E, urcite ho tam mate?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Predajca tvrdil , ze ano, aj ma na to upozornil.
Na tueli pod pod ručnou brzdou je tlacitko, ako som písal hore, ktoré
po mojom stlacení aj reaguje ( rozsvieti/shasne kontrolku).
Tak isto to urobila I20, ked sa rozsvietila kontrolka, ked som zastal a simuloval križovatku,
za jazdy bola zhasnuta.
Na tueli pod pod ručnou brzdou je tlacitko, ako som písal hore, ktoré
po mojom stlacení aj reaguje ( rozsvieti/shasne kontrolku).
Tak isto to urobila I20, ked sa rozsvietila kontrolka, ked som zastal a simuloval križovatku,
za jazdy bola zhasnuta.
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
HURáááá ! Včera som siel dlhsiu trasu cca 60 tam a potom naspat.
Ked sum musel zastať na cervenu na semafore pri cestároch, tak ISG konecne zafungoval, na tachometri som mal 242 km. Potom tiež este niekolkokrat, ale potom zase už nič, ale to som už aj experimentoval s ventilatorom a svetlami.
Takže ISG tam mám, asi aj funguje, len podmienky a ich kombinácia, kedy zafunguje zostava tajomstvom palubného počitača a riadaicej jednotky.
Ked sum musel zastať na cervenu na semafore pri cestároch, tak ISG konecne zafungoval, na tachometri som mal 242 km. Potom tiež este niekolkokrat, ale potom zase už nič, ale to som už aj experimentoval s ventilatorom a svetlami.
Takže ISG tam mám, asi aj funguje, len podmienky a ich kombinácia, kedy zafunguje zostava tajomstvom palubného počitača a riadaicej jednotky.
J a L u
I20
I20
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
pri novej generacii kii optima a pri facelifte ceeda funguje isg tak, ze musis silnejsie zatlacit brzdovy pedal na jeho aktivaciu... nebude takato featura aj pri hyundaioch?
Kód: Vybrat vše
Ako prvá nás zaujala práca systému štart stop (v prípade Kie nazývaný Stop/Go). V prípade automatickej prevodovky sa často stáva, že pri krátkom zastavení a opätovnom pohnutí motor zhasne a v priebehu sekundy sa znova naštartuje. V danej chvíli to šoféra zbytočne zdrží a sekundové vypnutie motora nemožno zo žiadneho hľadiska považovať za pozitívum.
V Optime takáto situácia nemusí nastať. Šofér má totiž možnosť rozhodnúť pri každom zastavení, či sa systém štart stop aktivuje alebo nie. Pri slabšom stlačení brzdového pedála ostane motor naštartovaný. V prípade dlhšieho státia môže vodič výraznejšie zatlačiť na brzdový pedál, rozsvieti sa zelená kontrolka a motor do sekundy zhasne. Rovnako to funguje aj v prípade momentálne testovanej Kie Ceed.
http://auto.sme.sk/c/8065062/prva-jazda-kia-optima-je-rychlejsia-ako-sa-zda.html#ixzz3rGaI9YPj
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Dakujem,
toto ma nenapadlo. Skutočne mám zvyk jemne dobrzdovať a netlaciť na pedal ako blazon.
Asi to posledne stlacenie pedala musí byt razantnejsie.
Vyskusam.
toto ma nenapadlo. Skutočne mám zvyk jemne dobrzdovať a netlaciť na pedal ako blazon.
Asi to posledne stlacenie pedala musí byt razantnejsie.
Vyskusam.
J a L u
I20
I20
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Aby som temu uzavrel.
ISG sa rozbehlo, dôvod nepoznám, žiadne "tažke" brzdenie, tak , že teraz už aj obťažuje
a musim ho občas aj vypnúť.
Asi islo o kombináciu rôznych faktorov.
Škoda len, že nikfdy nevies kedy ISG zafunguje a kedy nie a potom Ta to môže prekvapiť,
ak si nevšimneš svietiacu kontrolku a otačkomer.
ISG sa rozbehlo, dôvod nepoznám, žiadne "tažke" brzdenie, tak , že teraz už aj obťažuje
a musim ho občas aj vypnúť.
Asi islo o kombináciu rôznych faktorov.
Škoda len, že nikfdy nevies kedy ISG zafunguje a kedy nie a potom Ta to môže prekvapiť,
ak si nevšimneš svietiacu kontrolku a otačkomer.
J a L u
I20
I20
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Pár dni do zadu som absolvoval TP po 3 rokoch užívania i30 1,4 r.v 2015 v Autopolis Račianska BA. Vozidlu nič nebolo .Po vykonaní TP konštatovali že je slabšia batéria - odporúča nabiť. Hneď zo servisu som absolvoval 200 km na dovolenku a až potom som zistil že mi nefunguje start/stop. Preventívne som baterku cez noc nabil a ráno po nabití som volal do servisu Hyundai vo Zvolene či mi to nožu skontrolovať. Diagnostika OK, batéria OK. Start stop vykazuje nesplnené podmienky. Tak som sa zase objednal do servisu Autopolis Račianska BA. Prvý volný termín na hlbkovu diagnostiku o štyri týždne. Som zvedavý na výsledok.
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Sú majitelia ktorí si inštalujú pomôcku ktorá to drží stále vypnuté. Vy by ste mali byť radi že tu hlúposť máte nejakou chybou vypnutí.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Dnes som bol v servise s tým start stop systémom. Diagnostika OK. Vraj treba nabiť zase batériu.Pritom bola nabitá včera z nabíjačkou z Lidla. Objavili Ameriku. Ale teraz u nich na nejakej špeciálnej nabíjačke.
To som zvedavý zajtra
To som zvedavý zajtra
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Buďte rádi, vám SS systém nefgunguje co by za to mnozí dali Tohle je opravdu systém, kterej když nefunguje prospívá
Bohužel bývá tento systém spojen i s tzv. inteligentním nabíjením, což je jen další průser
Jediná výhoda SS a systému inteligentního nabíjení je úspora 50ml benzínu na 100km
nevýhoda je, že baterka jen málokdy vydrží víc než 3 roky a nestojí 2000,- ale 7000,- a to se vyplatí a to nemluvím o opravách starteru, turba, a axiálních ložisek na klice
Heslem dne je SS vypínat , vypínat , vypínat a po čtvrté jsem to zapoměl (V.I. Lenin)
Bohužel bývá tento systém spojen i s tzv. inteligentním nabíjením, což je jen další průser
Jediná výhoda SS a systému inteligentního nabíjení je úspora 50ml benzínu na 100km
nevýhoda je, že baterka jen málokdy vydrží víc než 3 roky a nestojí 2000,- ale 7000,- a to se vyplatí a to nemluvím o opravách starteru, turba, a axiálních ložisek na klice
Heslem dne je SS vypínat , vypínat , vypínat a po čtvrté jsem to zapoměl (V.I. Lenin)
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: START / STOP - nefunguje, resp. nevypne motor
Ni víc než souhlasit a neustále vtloukat do hlav a tisknout na asfalt místo čar,když bilboardy budou rušit
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.