Stěrače jdou jen když se jim chce :-(
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Stěrače jdou jen když se jim chce :-(
Zdravím všechny majitele Hyuu, nedávno jsem se stal taky jedním z vás. Koupil jsem si Accenta z roku 97, najeto má 39 tisíc km. Za to dam ruku do ohně, znám toho chlapíka, co to měl, jezdil fakt málo, skoro pořád to bylo v garáži, takže pohoda
ALE!! Hlavní důvod, proč sem píšu, je ten, že stěrače opravdu fungují jen když se jim chce. Ráno, když jedu do práce, mohl bych urvat páčku, ale stěrače se ani nehnou. A to nemrzne! Přimrzlý nejsou, ostřikovače jdou, v relátku pod palubovkou to cvakne a nic. Ovšem odpoledne přijdu k autu a to už vše funguje bez sebemenšího zaváhání. Fakt, ráno prostě nejdou, odpoledne jo. Včera jsem rozhodil půl palubovky, abych kouk, jestli tam někde nevisí uvolněnej konektor, to samý s pojistkovou skříňkou, i pod kapotou u motorku. A NIC!!! Fakt nevim, co s tim. Za každou radu nebo názor předem děkuju!
JP
ALE!! Hlavní důvod, proč sem píšu, je ten, že stěrače opravdu fungují jen když se jim chce. Ráno, když jedu do práce, mohl bych urvat páčku, ale stěrače se ani nehnou. A to nemrzne! Přimrzlý nejsou, ostřikovače jdou, v relátku pod palubovkou to cvakne a nic. Ovšem odpoledne přijdu k autu a to už vše funguje bez sebemenšího zaváhání. Fakt, ráno prostě nejdou, odpoledne jo. Včera jsem rozhodil půl palubovky, abych kouk, jestli tam někde nevisí uvolněnej konektor, to samý s pojistkovou skříňkou, i pod kapotou u motorku. A NIC!!! Fakt nevim, co s tim. Za každou radu nebo názor předem děkuju!
JP
Accent 1.3i GLS, r.v. 97
- Reklama
Teda to je na mrtvici.. nechal jsem si to prohlídnout v /-/ servisu v Plzni v Černicích, kde mi řekli, že motůrek je nějakej hlučnej a když začne klepat, že už bude na odpis. Pak promazali stěrače a sdělili mi, že za vlhka a zimy motůrek asi chodit nebude. Na podzim a v zimě je ale "nepodstatná" závada, že? Takže jsem jim tam za tuhle úžesnou informaci nechal 430 Káčé a jel jsem domů. Dneska ráno jsem o5 zapnul stěrače a ... NIC.
Nevíte někdo o motůrku na stěrače pro Accenta ´97 ?? Nový stojí dle informací servisu 5000, což se mi dávat nechce, ale když nebude zbytí.. A nebo něco z vrakárny, dá se tomu věřit?? Dík, JP
Nevíte někdo o motůrku na stěrače pro Accenta ´97 ?? Nový stojí dle informací servisu 5000, což se mi dávat nechce, ale když nebude zbytí.. A nebo něco z vrakárny, dá se tomu věřit?? Dík, JP
Accent 1.3i GLS, r.v. 97
motorek (pokud je to zpusobeny jim) rozhodne nemusi byt takova palka, urcite se tam hodi motorek z jinych aut. Muzou byt v haji uhliky (nepravdepodobne k najezdu), nebo loziska (koroze, vic to stalo, nez jezdilo). Ja bych ty plasty pod sklem rozebral a protahl vazelinou vsechny klouby a nahony mechanismu steracu. Pokud to nepomuze, vytahnout motorek a projet kontakty a loziska. Ale nejdriv se mrkni pod volant k ty pacce steracu. A merit mulitmetrem. Nebo aspon zarovkou.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Něco podobného jsem zažil se zadním stěračem na Santíkovi. Taky se mu občas chtělo a občas ne. Tak jsem použil osvědčený způsob a osičku stěrače jsem prostříkl WéDéčkem. A bylo to. Už se ani nepohl! To se mi ještě nikdy nestalo, aby WD zklamalo. Nezbylo, než osu demontovat a s použitím menšího násilí to rozebrat, důkladně vyčistit, namazat a složit. Od té doby to běhalo, jak hodinky. Takže, jak už bylo řečeno výše,vzhledem k počtu kilometrů bych doporučoval motorek nechat až jako poslední a začít od toho, co se může kousnout i v garáži (hliníkové pouzdro a ocelová osa). Pokud se do toho dáš, tak velice opatrně, protože starší a prosolený hliník je křehký jako prase.
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
Vrzani
To ja mam zase jinej problem, sterace me jdou, ale zase me vrzaji na skle, hlavne ten pred ridicem. Da se to nejak nastavit nebo neco s tim, je to hruza, vzdycky se leknu. Sterace mam uz asi treti, takze tim to nebude.
Hyudai Accent - 1,4i 12 V 62 kW- 1996 - 3.dv.