Ahoj lidi,
doufám, že nezakládám nové téma, které tady bylo probíráno ...
Jedná se o to, že jsem asi před rokem na Terracanovi (2.9CRdi,120kw,r.v.2004,160000km) měnil spojkovou lamelu a setrvačník šel na repas. Přetěsňoval se jeden válec, jelikož netěsnil a čistili se vstřiky, protože odkapávali. Od té doby spojka zabírá prakticky na vrchu. Když ji podržím v polovině, tak to sice jede, ale pálí se lamela. Tak se chci zeptat, nevíte co s tím? Už jsem z toho zoufalý a aspiruji na to, že to auto dám pryč.
Díky předem
zabírání spojky
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: zabírání spojky
Dobry den prajem, chcem sa opytat, ci ste neriesili nahodou aj podobny problem ako mam ja. Auto najprv slapalo bez problemov. Nesklor sa objavil problem pri akceleracii. Ked normalne pridam plyn tak vyskocia otacky, motor zaburaca no auto zrychli velmi pomaly. Ked otacky vyskocia, tak sa po sekunde vratia spat a od tej urovne ked som zoslapom plyn a potom auto pomaly pridava. Predtym som citil hned zaber a otacky korespondovali aj so zrychlenim auta. Teraz napriklad pridem na dialnicu a zrychlenie mi trva dost dlho. Spojka nesmrdi ani sa nepali. Nestretli ste sa nahodou s niecim takym ? Dakujem
Re: zabírání spojky
Zdravím, tak tohle není můj případ.