ahojte. takze co sa mna tyka ix20 1.4 kupa 07/2011 . Pred rokom ( najazdene cca 50000 ) som si vsimol rapidny ubytok chladiacej zmesi po zime .... nahoda ? kratkodoby problem ? kupil som v H pollitra zmesi, zriedil, dostal liter pouzitelnej zmesi a nalial ..... lenze po dalsom doliati,...... a neskor po polroku sledovania a jazdenia, cca 6000 ? km odjazdenych ( neviem uz presne ) zase kvapalina na minime. Reklamacia, vymena tesnenia pod hlavou. Auto som prebral .... zvlastny pocit ( sklbanie ) . kaslem na to, dlho som v nom nesedel
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dalsie rano .... pod autom mlacka .... tak som siel do servisu, hovorim tecie olej a motor SKLBE !!! . Dali na zdvihak, pozreli, auto vratili , zaver : tiekla chladiaca po hadici. Opravene, utesnene, sledujte . Vecer dam pod motor karton a sledoval som . Par dni. Zakazdym nova mlacka. Juch. Idem do servisu. Prizvukujem, netecie chladiaca po hadici, ale naozaj olej, ( a ... tiez som to nafotil, lebo som sa pri prehadzovani na letne gumy napchal pod motor a vsetko si krasne nafotil, aj s konkretnymi miestami odkial to vytekalo .... ) . Cele zle. Takze po vymene tesnenia pod hlavou som si domov zobral auto s mozno odstranenou zavadou uniku chladiacej zmesi, ale s dalsimi 2 zavadami a to : unik oleja a sklbanie motora ( add info :. manzelka mi uz donho ani nechcela sadnut, lebo jej to pri jazde skakalo a po pridani plynu sa nic nedialo, auto skor spomalovalo a to isla s malym dietatom k doktorke ajajaaaj ). Tak sup sup naspat do servisu. Unik oleja odstranili vymenou nejakeho gufera ( neviem detaily ) .... olej prestal tiect. Super . Sklbanie sa zmiernilo, ale nezmizlo - stale ho je citit. Mozno preto ze som kedysi robil s autami tak som vsimavy. Robi to pri "jemnom" plyne pri cca 1500 - 1800 ot/min. Motor nepodtacam, ide o jazdu bud z mierneho briezku, prip. pre dane otacky neskodnou rovinkou bez razantneho pridavania plynu . Pred vymenou tesnenia bol chod motora neskutocne plynuly vo vsetkych jazdnych rezimoch . Problem som planoval riesit dalsou reklamaciou v blizkych jarnych mesiacoch, ale mozno sa na to vykaslem. Auto potrebujem. Ako som spomenul, sklbanie uz nie je az tak badatelne .
Zaver :
Auto samo o sebe je super. Vadi mi len mierna nervozita zadnej napravy pri prejazde priecnych nerovnosti a vrzganie plastov v interieri. Tuto vec ( plasty ) som uz upravoval a upravil. Sam, kedze v servise by sa na to vykychali. Uzitkovou hodnotou je auto ale uzasne. Obcas by sa zislo par konikov navyse , vhodnejsi by bol motor 1.6.
Takze vdaka skusenostiam s autorizovanym servisom H by som uz do znacky Hyundai pri vybere dalsieho vozidla asi nesiel. Mrzi ma to, ale clovek kupuje nove auto preto, aby v ramci garancneho obdobia ( vow ze 5 rokov !!! ) nemal s vozidlom problemy a ked aj, ( moze sa stat ) nebude za ne platit. V mojom pripade ma autorizovany servis Hyundai sklamal, jazdne vlastnosti mojho vozidla sa zmenili, zial negativne. Auto o par rokov predam a budem uz len spominat
Babraci mozu byt aj v servisoch inych, mozno zvucnejsich znaciek automobilov, i ked sa zacinam obavat ... kazdy si chce ustriehnut kvalitu, skoda ze Hyundai a jeho autorizovani predajcovia / servisy na to kaslu ( moja skusenost ) . Predat a padla. A to je mozno vsade v poslednej dobe , lebo taka ta nasa doba je ....
Vyssie uvedene bolo skor o servise ako o znacke.
prosim adminov o zhodnotenie zaradenia prispevku, reagoval som na vymenu tesnenia, ak je potrebne, presunte prosim do vhodnejsej temy, dakujem.