Dobrý den,
Jsem na fóru nový a nejsem úplný profík na auta Potřebuju koupit auta, které umí mrazit a líbí se mi cenově dostupné H1 mrazák viz odkaz https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/hy ... oFrom=list
Co jsem tak četl tak motory CRDI patří mezi těm lepším co se dávaly do H1, ale prý je komplikace s Turbem. Vím, že je to starší kousek, který podle ujetých kilometrů poznal kus světa
Máte někdo zkušenosti s H1 2,5 CRDI, která má tolik najeto?
Neviem, čo viac dodať - u mňa sa určite nenudí, dávam mu zabrať - myslím pracovne ho nakladám statočne, no jazdím ako človek, skôr na spotrebu. Väčšinu z nájazdu som však spravil v Bratislave a okolí, takže preto asi to častejšie menenie komponentov na prednej náprave. Inak - vstrekovače , žhaviče a "veci okolo motora" sú ešte pôvodné, tak isto skoro všetky žiarovky , baterku som menil po 9.tich rokoch... proste podarené auto. Verím, že cca za mesiac doplním tabuľku na 390.000, na jeseň 400.000 a bol by som rád, ak ju tu ešte pár rokov budem dopĺňať
Komplikace s Turbem - všechno závisí od šernosti způsobu jízdy. Jenže u ojetiny, navíc hodně ojeté je právě toto vždy ten největší otazník.
Já mám najeto jen 107 tisíc a zatím jsem za 13 let neměnil vůbec nic kromě 3 akumulátorů a jedné řídící jednotky komfortních funkcí. Teď budu dávat nové letní gumy, ty z výroby vydržely 105 tisíc, zbylé 2 tisíce jdou na konto zimních gum. Takže asi nejsem ten správný radil. Ale mám to auto dlouho a jsm s ním hodně spokojený.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Ako nový, bez hrdze a škrabancov Len nik nevie, ako a kde jazdil a hlavne kde, koľko a prečo stál, keď tak málo najazdil a ako sa to dlhodobé odstavenie prejavilo na elektronike
No jo, to je pravda, ale kdybys ho koupil možná neprohloupíš. Jestli Ti ten tvůj už hrdzaví. Spoustu dílů použiješ ze svého.... Já to tam dal právě tak trošku jako info pro Tebe.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Ale no tak opravu karoserie za 4-5 tisíc Eur pořídíš i s lakem.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Veď práve to. Budem ho servisovať, pokiaľ sa bude dať. Ceny zásahov sú znesiteľné, nemyslím si, že akúkoľvek inú dodávku by som servisoval lacnejšie. Výmena auta by prišla do úvahy len ako krajné riešenie pri prípadnej havárií, alebo ak by odišlo viacero dôležitých súčastí naraz (ale keďže chodím do servisu pravidelne, dokonca za bratrancom sa občas zastavím aj preventívne - pri "podozrivých zvukoch a pocitoch" ) takže to nepredpokladám. Klop klop klop , aby som nezariekol.
No ale musím uznať, že to auto s odkazu ma s nájazdom 25.400km prekvapilo. Je to pokušenie, ale odolám
No ano, ale jde trochu o životnost těch oprav. Já kousek rezu na autě nesnesu, jak jsem nechal zavařit ty pravé zadní křídlovky dole, tak mi říkali, že nemohou ručit za životnost své opravy, ale že se mi nediví, že o řeším takhle. (Cena opravy 5 800,- včetně laku - proti 30 tis. v případě nových dveří ve značkovém servisu v Praze Butovicích nebo 25 tisíc ve značkovém na Zbraslavi). Ale protože vědí, že s tím v zimě nejezdím nakonec se domnívají, že alespoň 5 let by to vydržet mohlo. Rok to má za sebou. Jenže ty jezdíš kažodenně, zima nezima a to bude pak mít jiný průběh následné degradace té opravy.
Mimochodem teď v té samé opravně mám na generálce karoserie mého veterána Renaulta. Uź mám veteránskou testaci hotovou a náklady na povinné ručení mi klesly z 3 700,- Kč na 800,-. Už se těším až vyjedu, jak je tam znám, bude vypadat jako nový.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
hosi, plechy po vyvarke treba osetrit antikorozne a zaliat nejakym ML pripravkom, skontrolovat odtokove kanalky, potom to nieco vydrží. kriticke miesto je zvar, zalezi na sposobe zvarania, lepsi je inertny plyn ako co2 a pridavny material (drot) by bol najlepsi nerezovy, len to je vsetko radovo drahsie ako klasika co2.
No já nevím, jak jsem je v těch opravnách tu a tam pozoroval, tak to vaří na vzduchu, acetylénem přiživeným s kyslíkem.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
acetylen je najlacnejsi, problém je, ze to velmi prehrieva material a vsetko hori a podklad sa teplom deformuje, s CO2, ci inertalom sa to boduje, zaroven chladi a chrani pred posobenim vzdusneho kyslíka, takze netreba tolko osetrovat zvar. Podklad sa nedeformuje, ideal je to potom vytmelit cinom,len malokto to vie. Vsetko zalezi, co kde a na aky ucel to ma sluzit.
Uvažuji o koupi jeté H1, ale potřeboval bych vědět, jakou kategorii má v TP zapsánu H1/H200 s 5/6ti sedadly, je to N1 nebo M1, nebo je to, jak se úředník vyspal?