Čau všem, mám dotaz. dělali mi repas hlavy v řevnicích a nepochopil jsem jaké teď tam dam těsnění. Na můj dotaz jaké těsnění teď má tam jít mi vykřikl nějaký mechanik z kanclu "standardní". Hlava byla broušena (nevím kolík přesně se zbrousilo).
Normálně se dává silnější, ale tam mi řekli, že standardní.
Měl někdo s tím zkušenosti?
Akutně, těsnění pod hlavu, jaké? 2.2 crdi 114 kW
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Akutně, těsnění pod hlavu, jaké? 2.2 crdi 114 kW
No já bych řekl že opravdu stadartní těsnění nejlépe originál totiž hlava se rovná o pár setin - měli by ti říci o kolik ji "slízli" a to nehraje roli
Objevují se i náhražky těsnění jiných firem, ale zatím mě zvláště od těsnění neorigo odrazovali..... jednou jsem si nedal říct a dal neorigo těsnění pod víko hlavy..... za 2 měsíce jsem ho vyhodil (teklo víc jak předtím) a koupil origo a těsní zřejmě doteď ..... auto jsem vloni prodal
Objevují se i náhražky těsnění jiných firem, ale zatím mě zvláště od těsnění neorigo odrazovali..... jednou jsem si nedal říct a dal neorigo těsnění pod víko hlavy..... za 2 měsíce jsem ho vyhodil (teklo víc jak předtím) a koupil origo a těsní zřejmě doteď ..... auto jsem vloni prodal
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Akutně, těsnění pod hlavu, jaké? 2.2 crdi 114 kW
Těsnění už mám vyřešený. Teď jsem narazil na trubku na kterou nevím co má jít... je napojená na trubku co jde k olejevemu filtru, ale trubka je zrzla, tak nevím co tam má být...