Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli považujete za reálné opravit takto zepředu bouraného Akcenta - poškození pravého blatníku, nárazníku, kapoty, předních světel, promáčknutí předního rámu včetně chladiče, navíc vylítly airbagy a prasklo čelní sklo.
Všichni mě od toho spíš odrazují vzhledem k tomu že to bylo starší auto za z roku 2006 60.000,- a že to nemá cenu opravovat, ale jde o to že jsme k němu prostě měli s přítelkyní vztah a nechcem ho jen tak skartovat.
Jeden mechanik mě nabídl že to zvládl do 15.000,- pokud bych sehnal ty díly co chybí. Pokud by ta oprava vcelku vyšla do 25.000,- tak bych do toho šel. Myslíte že to je reálné? Motor normáně běží, žádné větší zásahy do karoserie nejsou, problém jsou hlavně ty airbagy + výměna (vysváření, vyklepání) toho předku co je ohnutý. Výměna skla, blatníku, nárazníku a světel je podle mě už jen detail..
Děkuji za jakékoliv reakce, popřípadě tipy, pokud jste třeba už takhle pocuchaný Akcent dávali dohromady.
Nik
Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
- Přílohy
-
- akcent.jpg (207.63 KiB) Zobrazeno 5317 x
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
No na první pohled bych řekl, že se to nevyplatí opravovat, vím že si občas člověk k autu vybuduje určitý vztah, ale zkus se od toho oprostit a když se na to z rozvahou nezúčastněně podíváš dojdeš k podobnému názoru co mám já. Navíc budeš mít bourané auto se skoro nulovou hodnotou. Bohužel opravdu dnes nikoho nezajímají bourané ojetiny. Těch 15000,- za opravu je hodně optimistický číslo, asi to vyleze výš a musíš i počítat cenu dílů, v klidu se dostaneš na nějakých 30-40 tis. možná i víc a za to si v klidu koupíš to samé, nebourané s podobným nájezdem a když ten zbytek nějak rozprodáš na díly o něco si kupní cenu snížíš.......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
Podle mě se to neoplatí......
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
To jsme takhle měli 2 a půl roku starou i30cw (1. generace), měla najeto cca 70.000 km a kolega ji otřel ve smyku čumák o svodidla. Pytle NEvylítli a i přesto šla do totální škody. Tím chci říct, že Áca v tomto věku s vystřelenýma pytlema je prostě po smrti a oprava by se vyplatila pouze v případě, že bys měl stejné auto, čirou náhodou, už doma na zahradě zrušené na zadek. Rozprodej z tohoto auta funkční díly a kup jiné auto.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
Souhlasím s tím, co píše Mr. HYUNDAI. Vždycky se najde něco a ještě něco, co se musí vyměnit. Velmi rychle se dostaneš jenom s díly ke čtyřiceti, padesáti tisícům, pokud budeš muset kupovat nové, nebo i jen použité. A práce by taky schlamstla aspoň dvacet tisíc.
Trefit na Accenta, bouraného na zadek by byla pochopitelně výhra. Ale ten bude taky něco stát ...
Trefit na Accenta, bouraného na zadek by byla pochopitelně výhra. Ale ten bude taky něco stát ...
Re: Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
Pokud si nedokážeš opravit sám tak je to nereálné za rozumnou cenu dát dohromady.
Prodraží to práce. Jinak z dílů z vrakoviště by to tak nebolelo.
Prodraží to práce. Jinak z dílů z vrakoviště by to tak nebolelo.
.........
Re: Možnost opravy zepředu bouraného Akcenta
Trochu pozdě píšu, ale tak třeba se ta informace bude někomu hodit. Měl jsem už čest opravovat takto bouraného Acentíka. Celkové náklady se vyšplhaly na šest tisíc. Na bazoši jsem koupil hodně jetýho accenta v horším stavu (ale nebouranýho) za pětku a litr šel za lak. Práci jsem si udělal sám a to nejsem žádnej mechanik a nikdy jsem nic takovýho nedělal. Accentík je na opravu prostě jednoduchej a zvládne to každej trochu zručnější jouda.