žhavící svíčky
Moderátoři: vipe, Moderátoři
žhavící svíčky
Na svém Getz 1,5CrDi mám najeto přes 200000 km. Stále bez problému. Pojednou však nejde motor nastartovat, ačkoliv startér s motorem točí. Asi dva dny předtím se postupně prodlužovala doba, kdy bylo nutno s motorem točit, aby naskočil.Napadlo mi, zda příčinou nemohou být žhavící svíčky, tím spíše, že byly pouze jednou vyměňovány. A další dotaz, je výměna svíček složitá, či se dá zvládnout v podmínkách běžně vybavené dílny? . Děkuji za názory.
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: žhavící svíčky
no nevím, ale tahle se žhavící svíčky neprojevujou. My když na Santovi měli všechny svíčky v háji, auto do cca -15 startovalo celkem normálně. Vadné svíčky by se v tomhle počasí, kdy ještě pod nulou nebylo, by neměly způsobit problém. Max. nějaký kouř z výfuku a tak 10-20 sek nepravidelný běh.
To delší točení vypadá na nějaký problém s dodávkou paliva. Např. vstřiky by tohle mohly dělat, pokud by propouštěly do přepadu. Pak se dlouho tlakuje rail a čeká se až v railu bude nějakých 150-200 barů, aby ř.j. otevřela vstřiky. Tedy okouknout - vyměnit filtr paliva a odpojením hadiček z přepadu vstřiků a jejich zavedením do nádobek pro každý zvlášť zkontrolovat zda nějaký nepouští moc. No a pak klasika, podávací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, sensor a regulátor tlaku v railu a test vstřiků.
Jo a nikdy nerozebírej několik věcí najednou, vždy se zaměřit na jednu a když je jistota že to není problém, řešit další jednu věc.......
To delší točení vypadá na nějaký problém s dodávkou paliva. Např. vstřiky by tohle mohly dělat, pokud by propouštěly do přepadu. Pak se dlouho tlakuje rail a čeká se až v railu bude nějakých 150-200 barů, aby ř.j. otevřela vstřiky. Tedy okouknout - vyměnit filtr paliva a odpojením hadiček z přepadu vstřiků a jejich zavedením do nádobek pro každý zvlášť zkontrolovat zda nějaký nepouští moc. No a pak klasika, podávací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, sensor a regulátor tlaku v railu a test vstřiků.
Jo a nikdy nerozebírej několik věcí najednou, vždy se zaměřit na jednu a když je jistota že to není problém, řešit další jednu věc.......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: žhavící svíčky
Děkuji za odpověď. Přiznám se, že jsem ty svíčky taky moc nepodezíral. Tak, že se zaměříme na to další, co jsi mi napsal. Dík.
Re: žhavící svíčky
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, kde najdu žhavící svíčky na motoru 1,5CrDi (D4FA), popřípadě jak se ke svíčkám vůbec dostat, díky.
chtěl bych se zeptat, kde najdu žhavící svíčky na motoru 1,5CrDi (D4FA), popřípadě jak se ke svíčkám vůbec dostat, díky.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: žhavící svíčky
Mám pocit že ten 3-válec je klasický motor D4EA 2,0 ze kterého byl ukraden jeden válec tedy žhavící svíčky jsou utopený na zadní straně motoru směrem ke kabinové přepážce a poznáš je podle toho že jejich špičky spojuje takovej pásek na kterým je při žhavení +12V
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175