i20 DODO - Domácí Dodělávky
Moderátor: Moderátoři
i20 DODO - Domácí Dodělávky
Kapitola První - Ostřikovače
Ostřikovače stojí za ho...
a) První setření je prakticky na sucho.
b) Při stání stříkají na výšku jakž takž, za jízdy dostříknou sotva nad stěrače.
Co s tím?
a) Potrubí na přední ostřikovače postrádá zpětný ventil, takže kapalina může po zastavení odstředivého čerpadla vesele stékat zpět do nádržky dole v nárazníku.
Řešením je dosadit zpětný ventil - použil jsem díl z Favorita, č. n.d. 6U0955969.
Místo pro osazení je už "připravené z výroby", spojovací trubička hadiček nad pravým blatníkem, před vstupem hadičky pod plastový kryt kinematiky stěračů. Sedne tam jak zadek na hrnec. b) Samotné trysky nikterak seřizovat nejde, nicméně v otvorech, do nichž jsou zacvaknuté, mají určitou vůli. Je potřeba dosáhnout toho, aby zadní hrana tělesa trysky se co nejvíce zvedla, zatímco přední hrana zůstala dole. Provede se to podložením zadní strany trysky plastovou destičkou rozměru cca 20x5 mm tl. 1 mm ze staré telefonní nebo bankovní karty.
Přední hranu destičky je potřeba trochu zbrousit do klínu, aby se nezvedala přední strana trysky a aby šla snáze zasunout.
Jde to trochu ztuha a drží tam bez lepidla. Výsledek:
- Ostřikovač stříká na první "drbnutí".
- Dostřik je při 50 kmh na celou výšku skla, při 100 kmh cca do 1/2 až 2/3, s letní kapalinou trochu víc, se zimní o něco méně.
- Snížila se spotřeba kapaliny.
- Spokojenost 4 z 5-ti
Náklady:
R&D 3 hodiny
montáž 5 minut
cena 40 Kč
Další možnosti:
Trysky by IMHO chtělo vyklopit ještě trochu více. Musely by se odmotovat stěrače a plast pod mini, vyndat z něj trysky a trochu zbrousit zacvakávací packy. Ale přínos vs pracnost mě zatím nemotivuje.
Ostřikovače stojí za ho...
a) První setření je prakticky na sucho.
b) Při stání stříkají na výšku jakž takž, za jízdy dostříknou sotva nad stěrače.
Co s tím?
a) Potrubí na přední ostřikovače postrádá zpětný ventil, takže kapalina může po zastavení odstředivého čerpadla vesele stékat zpět do nádržky dole v nárazníku.
Řešením je dosadit zpětný ventil - použil jsem díl z Favorita, č. n.d. 6U0955969.
Místo pro osazení je už "připravené z výroby", spojovací trubička hadiček nad pravým blatníkem, před vstupem hadičky pod plastový kryt kinematiky stěračů. Sedne tam jak zadek na hrnec. b) Samotné trysky nikterak seřizovat nejde, nicméně v otvorech, do nichž jsou zacvaknuté, mají určitou vůli. Je potřeba dosáhnout toho, aby zadní hrana tělesa trysky se co nejvíce zvedla, zatímco přední hrana zůstala dole. Provede se to podložením zadní strany trysky plastovou destičkou rozměru cca 20x5 mm tl. 1 mm ze staré telefonní nebo bankovní karty.
Přední hranu destičky je potřeba trochu zbrousit do klínu, aby se nezvedala přední strana trysky a aby šla snáze zasunout.
Jde to trochu ztuha a drží tam bez lepidla. Výsledek:
- Ostřikovač stříká na první "drbnutí".
- Dostřik je při 50 kmh na celou výšku skla, při 100 kmh cca do 1/2 až 2/3, s letní kapalinou trochu víc, se zimní o něco méně.
- Snížila se spotřeba kapaliny.
- Spokojenost 4 z 5-ti
Náklady:
R&D 3 hodiny
montáž 5 minut
cena 40 Kč
Další možnosti:
Trysky by IMHO chtělo vyklopit ještě trochu více. Musely by se odmotovat stěrače a plast pod mini, vyndat z něj trysky a trochu zbrousit zacvakávací packy. Ale přínos vs pracnost mě zatím nemotivuje.
Naposledy upravil(a) Pavloun dne 30 lis 2017, 13:26, celkem upraveno 2 x.
- Reklama
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Dobra prace, 5.12. jsem objednam na reklamaci ostrikovacu, protoze mi nevyhovuji, nevyhovuji mi ani na Ceedu a komecne se k tomu taky dohrabu. Az se mi auto vrati, asi udelam Tvoji upravu. Mas i foto namontovaneho zp. ventilu?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Já ho tam Harde asi vidím .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
jj, podle mě je to ten bazmek u lemu blatníku za vzpěrou kapoty, esli se nemýlím...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Psal nad levym blatnikem, takze jsem tu fotku vubec neresil, protoze tycka na zvedani kapoty je vpravo. Tak jsem mel za to, ze je to jen soucasti postupu - musite otevrit kapotu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
No, jo. Levým z pohledu montáže .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Jo, sorry, máte oba pravdu, jeto pravý blatník. Opraveno
Mě se ty strany občas pletou
Mě se ty strany občas pletou
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Dobrá práce! Kde jsi kupoval zpětný ventil? Na nějakém eshopu, nebo je to běžně k dostání?
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Ja jsem v sobotu poridil dva kousky, jeden kus 27 kaacee a zkusim do obout aut. Obe ale napred prozenu reklamacnim koleckem
Je to beznej skodovackej dil, jeste nic podpultovyho.
Je to beznej skodovackej dil, jeste nic podpultovyho.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
@bony: kupoval jsem ho v Autokelly, kde byl hned k odběru. Na cucnutí ústy tlak držel, jinak kvalita asi kus od kusu
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
O.k. děkuji zastavím se a ocucámPavloun píše:@bony: kupoval jsem ho v Autokelly, kde byl hned k odběru. Na cucnutí ústy tlak držel, jinak kvalita asi kus od kusu
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Tak už ho mám doma, jak bude min nasazuji na i20 Překvapilo mě jak je to malé, na fotce to vypadalo mnohem větší.
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Jojo, je to strasne malicky
A co kapitola dve, bude?
A co kapitola dve, bude?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
i20 DODO - Domácí Dodělávky
Kapitola dve...?
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk