servis a vymena dilu kolem 100 000
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
servis a vymena dilu kolem 100 000
Ahoj chci se zeptat na zkusenosti s vymenou ruznych dilu pri najezdu 100 000 km ktere je jeste v záruce?Servis vymeni olej a pokud si majitel nestěžuje tak nic vic?Diky Ales
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Pro platný servisní plán viz manuál k autu. A ano, je to tak, jak píšeš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Zkontrolovat brzdy, při stovce už může být jejich čas (pokud už nebyly měněné dřív), ale ty se samozřejmě nemění na záruku. Poslechnout si za jízdy při vypnutém rádiu, jestli něco neklepe od náprav. Mohly by to být tyčky stabilizátorů, ale byla to spíš slabost první generace, teď už o nich nevím.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
A možná preventivně vyměnit rozvody, pokud si auto hodláš nechat déle. Já osobně si je příští týden nechávám měnit, při 130 000 km.
http://www.kralmotoru.cz/media/po-kolik ... it-rozvody
http://www.kralmotoru.cz/media/po-kolik ... it-rozvody
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Oni ti dali no nového motoru staré rozvody???
To snad ne proboha
To snad ne proboha
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Jo, mě nenapadlo, že to nevymění, mohli se alespoň zeptat, klidně bych si připlatil. Mám nový jen polomotor. V tom servisu jsem skončil.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
COŽE??? Podívej se do zakázky, zda si je vyfakturovali.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Už to neřeším, auto je po záruce, výměna polomotoru mě stála jen čas, nic jsem neplatil a teď jsem přešel ke svému dlouholetému garážníkovi.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Pane Bože Kam ten "autorizovaný " servis spěje. To už je normálně na zveřejnění v médiích Nový polomotor a staré rozvody
Ty jsi neměl co doplácet Vždyť je snad úplně normální a logické,že k novému polomotoru patří nové rozvody. A to ti jako nechali tu prachem z katu vybroušenou hlavu ,tvl. já už asi nechápu nic.
Kolegům taky vyměnili jen písty,které ve válci lítaly jak šlauch v demijonu-po 32tis. km .Ovalitu nikdo neřešil-takže auto je pryč(protiúčet) a na place nové.Ale fakt někdy nechápu,co za "odborníky" tam nahoře sedí a rozhoduje o reklamacích
Já se ti vůbec nedivím,že prcháš k Seatu-i když...držím pěsti,ať máš štěstí na kus a i na servis.
Ty jsi neměl co doplácet Vždyť je snad úplně normální a logické,že k novému polomotoru patří nové rozvody. A to ti jako nechali tu prachem z katu vybroušenou hlavu ,tvl. já už asi nechápu nic.
Kolegům taky vyměnili jen písty,které ve válci lítaly jak šlauch v demijonu-po 32tis. km .Ovalitu nikdo neřešil-takže auto je pryč(protiúčet) a na place nové.Ale fakt někdy nechápu,co za "odborníky" tam nahoře sedí a rozhoduje o reklamacích
Já se ti vůbec nedivím,že prcháš k Seatu-i když...držím pěsti,ať máš štěstí na kus a i na servis.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: servis a vymena dilu kolem 100 000
Hlava je také naštěstí vyměněna. Prostě vyměnily jen ty díly, které byly přímo poškozeny vysypaným katem, střední a zadní část výfukového potrubí je také původní.
Edit: aktuální 1.8 TSi je už 3. generace a měla by mít vychytané všechny mouchy, ale podělat se může samozřejmě cokoliv - čím je věc složitější, tím pravděpodobněji.
U VW všechny tyhle motory objemu od 1.2 přes 1.4 atd. letos končí a budou nahrazeny 1.5 a 2.0 l , postupně s filtry pevných částic
Edit: aktuální 1.8 TSi je už 3. generace a měla by mít vychytané všechny mouchy, ale podělat se může samozřejmě cokoliv - čím je věc složitější, tím pravděpodobněji.
U VW všechny tyhle motory objemu od 1.2 přes 1.4 atd. letos končí a budou nahrazeny 1.5 a 2.0 l , postupně s filtry pevných částic
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG