Hyundai i30 1.4 Tgdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Hyundai i30 1.4 Tgdi
Ahoj. Nestretol sa niekto s problémom, že pri 4,5,6 zaradenej rýchlosti auto prestane ťahať niekedy už pri 2500 otáčkach ale aj nad 3000 stane sa to napr. 3x za 50km a je to dosť nebezpečné hlavne, keď chcem obehovať. Mechanici nevedia prečo lebo auto neukazuje žiadne chybné hlásenia. Ďakujem za odpoveď.
- Reklama
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
Dúfam,že to nie je problém ako má Opel 1,4T .
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
ahoj, mam pocit ze sa mi nieco podobne stalo,
pri razantnejsom zoslapnuty plyn. pedalu ked stupali otacky, ako keby auto na sekundu prestalo pridavat...
mam cca 3200 KM,
pri razantnejsom zoslapnuty plyn. pedalu ked stupali otacky, ako keby auto na sekundu prestalo pridavat...
mam cca 3200 KM,
Hyundai I30 1,4 T-GDI Kombi Style Navi 103 kW
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
Ja mám 3000km a neťahá až kým neuberiem plyn a znova nepridám plyn.
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
Na takéto závady len dvaja mechanici do auta, jeden mobilnu diag na kolena a druhy šoféruje. Voziť sa, voziť sa...... a sledovať parametre (plniaci tlak, teplotu plniaceho vzduchu, tlak paliva, poloha plynového pedálu, parametre zapaľovania - v inom to asi nebude). Ale ci toto servis dokáže to je otázka. Takúto závadu ťažko dohľadať z chybovej pamäte.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
Ahoj. S vysokou pravdepodobnosťou je to problém turba( turbodiera) a v hyudai tento problém registrujú a dúfam, že to budú aj rýchlo riešiť.Efo píše:ahoj, mam pocit ze sa mi nieco podobne stalo,
pri razantnejsom zoslapnuty plyn. pedalu ked stupali otacky, ako keby auto na sekundu prestalo pridavat...
mam cca 3200 KM,
Naposledy upravil(a) Peterpaul dne 14 kvě 2019, 18:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
[quote="Mat01997"]Ahoj. Nestretol sa niekto s problémom, že pri 4,5,6 zaradenej rýchlosti auto prestane ťahať niekedy už pri 2500 otáčkach ale aj nad 3000 stane sa to napr. 3x za 50km a je to dosť nebezpečné hlavne, keď chcem obehovať. Mechanici nevedia prečo lebo auto neukazuje žiadne chybné hlásenia. Ďakujem za odpoveď.[/quot
Naposledy upravil(a) Peterpaul dne 14 kvě 2019, 18:45, celkem upraveno 1 x.
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
idam.i píše:Dúfam,že to nie je problém ako má Opel 1,4T .
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=100&t=7000
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
jen mám silny dojem že tohle diag neukaže pokud to udělá moc rychle
stačí si vzít OBD diagnostiku a udělat log tlaku "turba" paliva lambda a podobně pak by mnělo být vidět jestli tam je problem, bude ale horší když to řj auta nevyhodnotí jako chybu
idealni je notas a OBD diag přez kabel kvuli rychlosti čtení dat
stačí si vzít OBD diagnostiku a udělat log tlaku "turba" paliva lambda a podobně pak by mnělo být vidět jestli tam je problem, bude ale horší když to řj auta nevyhodnotí jako chybu
idealni je notas a OBD diag přez kabel kvuli rychlosti čtení dat
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
Ahoj,ma jiz nekdo reseni k popisovanemu problemu s poklesem vykonu pri zatahu turba ( mezi 2-3tis. otacek ), take jsem toto resil v servise, ale presne jak popisujes, tim ze je to zcela nahodne a neni pri tom vyhozena jakakoliv chyba, ani na diagnostice se nic neukazuje, nebylo mi nijak pomoci, diky
Re: Hyundai i30 1.4 Tgdi
Kupovali jsme dvě nové i30 s tímto motorem v 2017. U obou se nám to dělo taky - na dálnici sešlápnu plyn a ono to pokleslo a pak vystřelilo. Kolega byl akční a nechal si vyměnit turbo na záruku asi po 2 letech, řekli mu, že byl vadný design turba a technik byl aktivní mu ho vyměnit, jak kdyby to chtěl otestovat, zda to pomůže. Já to neřešil a po 3-4 letech to zmizelo. Ptal jsem se na to před koncem pětileté záruky a prý pokud mi to nedělá, nic měnit nebudou. Tak mi vyměnili jen tyčku turba na záruku, protože mi 5 let chrčelo při rozjezdu.
Hyundai i30 III combi, 2017, 1.4 t-gdi, 103 kw