mam problem po nastartovani prevazne studeneho motora v lete mi cca po 5 sec zakolisu otacky ze skoro skape motor na diagnostike bez chyb...nedavno mi menili palivovy filter su na vyber dva hadam tam dali spravny pripadne ze sa neda zamenit...
v com by mohol byt problem a teraz ked startujem a je napr 12 stup tak otacky dokonca vyskocia nad 1000 a drzia sa pokial sa motor nezahreje pak 800 ok
studeny start
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: studeny start
Pikacu86 píše:Mas crdi alebo benzin?
MAM 1.6 crdi 66 kw 2011 DPF
1.6 CRDI 66 KW 2011 DPF
Re: studeny start
Presne ten isty problem som mal aj ja.
Niekto pisal ze to moze byt preskocenym rozvodom retaz o 2 zuby,no moj pripad to nebol.
Ked mi menili palivovy filter vybrali celu tu blbost kde sa nakruca,vedu ti tam 2 hlinikove trubky na ktore sa nastrka hadicka. Tie trubky su tam iba vlisovane a tym ze sa odpajala a napajala hadicka sa to vymikalo a dostalo vzduch,ked auto dlhsie stalo vecsinou nastartovalo na 2.krat.
Moj mechanik len krutil hlavou ze naftovy motor a tak slabo vlisovane trubky,trosku slzilo a uz boly sarapati.
Mechanik to tak riesil ze vytiahol tu trubku ktora slzila a zalepil tekutym kovom
Je z hora taka pumpicka,to skus napumpovat,natlakuje sa system a mal by si vidiet kde to prepusta,
Ak si to vyriesil alebo pomohla moja skusenost daj vediet
Niekto pisal ze to moze byt preskocenym rozvodom retaz o 2 zuby,no moj pripad to nebol.
Ked mi menili palivovy filter vybrali celu tu blbost kde sa nakruca,vedu ti tam 2 hlinikove trubky na ktore sa nastrka hadicka. Tie trubky su tam iba vlisovane a tym ze sa odpajala a napajala hadicka sa to vymikalo a dostalo vzduch,ked auto dlhsie stalo vecsinou nastartovalo na 2.krat.
Moj mechanik len krutil hlavou ze naftovy motor a tak slabo vlisovane trubky,trosku slzilo a uz boly sarapati.
Mechanik to tak riesil ze vytiahol tu trubku ktora slzila a zalepil tekutym kovom
Je z hora taka pumpicka,to skus napumpovat,natlakuje sa system a mal by si vidiet kde to prepusta,
Ak si to vyriesil alebo pomohla moja skusenost daj vediet
1.6crdi 66kw 2010 dpf
Re: studeny start
no jasne skusim to pokukat mne sa hned zdalo ze to robi od tej vymeny filtra...vzdy ked dam nieco do servisu tak sa nieco domrda...a jasne ked na nieco pridem dam vediet zatial dik
1.6 CRDI 66 KW 2011 DPF
Re: studeny start
no skusal som to poriadne namackat tu pumpu az kym nestvrdla ale ziadne uniky nafty nevidiet v oblasti filtra...motor ale startuje po namackani dobre skusim este raz dat vymenit ten filter jednemu chalanovy a upozornim ho na tie hadicky nech to poriesi dako...
1.6 CRDI 66 KW 2011 DPF
Re: studeny start
a este jeden postreh pred tym ako sa dal menit palivovy filter...tak po nastartovani motor tiez po par sekundach zmenil zvuk mechanik mi na to ze to moze byt dvojhmota ale tento model mA JEDNOHMOTNY zotrvak tak ci to nemohli byt rozvody alebo co...tak a ked sa vymenil filter tak zacali blbnut tie otacky a ten cudni zvuk motora sa uz neobjavoval to je sila...spotreba je stale ok pred tym aj po tom...
1.6 CRDI 66 KW 2011 DPF
Re: studeny start
Spotrebu som mal taku istu,nevitekal mi liter,fakt mi len trosku slzilo,auto stalo 8hodin a uz sa to prejavovalo aj mne,jednohmotakom a rozvodmi to nebude. Tak som si to vsimol ze som prisiel domov otvoril kapotu a na vrchu filtra bola nafta,najprv som myslel ze iba tesnenie tak som to zobral mechanikovi nech sa na to pozre a zbadal ze tie vlisovane trubicky netesnia,no teda 1, pred tim ako pojdes rano prec 2x potlac tu pumpicku a urcite ti chyti a nezdochne,pred tim som mu tocit aj 2sekundy teraz brnk a chiti
1.6crdi 66kw 2010 dpf