Tuhé řízení
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Tuhé řízení
Nepodařilo se mi toto téma najít, proto se ptám. Při jízdě na rovině jsem si všiml, že při potřebě pohybu s volantem (korekci směru jízdy) musím použít vcelku dost síly, abych s ním "hnul". Nic takového jsem zatím v jiných autech nezaznamenal. Je to u ix20 normální? Nebo mám hledat nějakou chybu v řízení? Děkuji.
i30 Fastback 1,4 T-GDi DCT
- Reklama
Re: Tuhé řízení
iX20 má podľa niektorých preposilované riadenie, ide veľmi ľahko a niekomu vadí slabá odozva na vozovku.
Ak ide riadenie ztuha asi nebude všetko v poriadku v posilňovači.
Ak ide riadenie ztuha asi nebude všetko v poriadku v posilňovači.
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Ford Fiesta 1,4 TDi
Re: Tuhé řízení
myslím, že mu nejde o volný pohyb volantu v celém spektru, ale o ten první (dva) milimetr, na který se musí doopravdy použít x násobně více síly aby posilovač začal posilovat, i u mého IX se to takhle chová ... u koncernových vozů se nic takového neděje , na druhou stranu se na to dá zvyknout a připomene mi to jenom přesedání do služebního vw nebo druhého domácího auta
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Tuhé řízení
Přesně tak.mmv píše:myslím, že mu nejde o volný pohyb volantu v celém spektru, ale o ten první (dva) milimetr, na který se musí doopravdy použít x násobně více síly aby posilovač začal posilovat, i u mého IX se to takhle chová ... u koncernových vozů se nic takového neděje , na druhou stranu se na to dá zvyknout a připomene mi to jenom přesedání do služebního vw nebo druhého domácího auta
A přitom, když auto stojí (nastartováno), tak mám pocit, že je ve volantu jakási vůle, při lehkém pohybu do stran volantem.
i30 Fastback 1,4 T-GDi DCT