Hyundai 1,6 88kw LPG
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Hyundai 1,6 88kw LPG
Zdravím všechny a omlouvám se za založení nového vlákna. Ale přemýšlím koupit Hy I30 1,6 88Kw LPG 2013 s nájezdem 87000km , servisované a nyní opět prodávané v autorizovaném servisu cca za 200000,-Kč. V tomto servisu bylo původně prodané , servisované a nyní opět prodávané. Hystorii vozu mi bez problémů sdělili. LPG montován přímo v autorizovaném servisu ale při původních ventilech a sedlech ventilů.
Proto by jsem se chtěl zeptat zda má někdo zkušenosti s tímto motorem a LPG . Osobně mám již druhé auto na kterém mám najeto stejně jako na prvním 275000km a proto zvažuji obměnu vozového parku.
Děkuji za každou informaci. Pavel
Proto by jsem se chtěl zeptat zda má někdo zkušenosti s tímto motorem a LPG . Osobně mám již druhé auto na kterém mám najeto stejně jako na prvním 275000km a proto zvažuji obměnu vozového parku.
Děkuji za každou informaci. Pavel
- Reklama
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Ja by som LPG nebral, kúp tento motor bez LPG. Ušetríš si starosti a peniaze.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Chtěl bych se zeptat proč????? Brácha má Hyundaie 1,4 LPG 2013 , najeto 250000km a bez jediného problému. 2x měnil indukční modul , ale to nepočítám. Bavíme se o LPG v závislosti na motor a následných závad.mnkk píše:Ja by som LPG nebral, kúp tento motor bez LPG. Ušetríš si starosti a peniaze.
Jaké máš problémy s motorem ty a kolik máš najeto?
Díky
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Ak ho má od nova, tak ho pozdravuj, lebo 250 000km bez poruchy som ešte nevidel. jeden z mála, ktorý na LPG reálne dosť ušetril.
1,4i je jediný motor, ktorý LPG môže mať a vydrží za predpokladu, že bol objednaný do výroby ako prestavba na LPG, vtedy dostal inú hlavu a odolnejšie ventily. Možno odolnejší katalyzátor, to už presne neviem. 1,6 nič upravené nemá.
Ja som najazdil na LPG 150 000km a problémov som mal viac než dosť.
1,4i je jediný motor, ktorý LPG môže mať a vydrží za predpokladu, že bol objednaný do výroby ako prestavba na LPG, vtedy dostal inú hlavu a odolnejšie ventily. Možno odolnejší katalyzátor, to už presne neviem. 1,6 nič upravené nemá.
Ja som najazdil na LPG 150 000km a problémov som mal viac než dosť.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
mnkk píše:Ak ho má od nova, tak ho pozdravuj, lebo 250 000km bez poruchy som ešte nevidel. jeden z mála, ktorý na LPG reálne dosť ušetril.
1,4i je jediný motor, ktorý LPG môže mať a vydrží za predpokladu, že bol objednaný do výroby ako prestavba na LPG, vtedy dostal inú hlavu a odolnejšie ventily. Možno odolnejší katalyzátor, to už presne neviem. 1,6 nič upravené nemá.
Ja som najazdil na LPG 150 000km a problémov som mal viac než dosť.
JJ bratr je první majitel. Objednal si LPG přímo u prodejce a ten ho nechal namontovat fa AUTOGAS. Opravdu nemá žádné úpravy. V r. 2013 se ani nedělali. Vše původní. Každých 15000km mění olej . Jinak bez investic.
Soused má také 1,4 2013 , je také první majitel a 180000km bez investic. Proto zvažuji také I30. Jen se mi naskytla 1,6. Proto se ptám na zkušenosti s tímto motorem.
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
V roku 2013 sa to robilo presne tak. Z výroby prišlo auto predpripravené ak si chcel LPG. Ale iba motor 1,4.
Ja by som do 1,6 s LPG nešiel. A ak si myslíš, že najazdíš 200 000km bez problému, tak ti držím palce. Druhá vec, chceš kúpiť auto pravdepodobne po záruke, ja by som to nerobil.
Ja by som do 1,6 s LPG nešiel. A ak si myslíš, že najazdíš 200 000km bez problému, tak ti držím palce. Druhá vec, chceš kúpiť auto pravdepodobne po záruke, ja by som to nerobil.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Neříkám , že ho chci koupit. Jen se mi naskytla zajímavá nabídka. Kdyby to bylo v 1,4 neváhal bych. Ale proto se tu ptám a získávám informace. Jaké problémy jsi měl ty s motorem a LPG ? děkujimnkk píše:V roku 2013 sa to robilo presne tak. Z výroby prišlo auto predpripravené ak si chcel LPG. Ale iba motor 1,4.
Ja by som do 1,6 s LPG nešiel. A ak si myslíš, že najazdíš 200 000km bez problému, tak ti držím palce. Druhá vec, chceš kúpiť auto pravdepodobne po záruke, ja by som to nerobil.
JInak nevím jak to chodilo v r. 2013 . Ale vím jak to bylo u bráchy. Prostě zajel do Hyundae , vybral si auto co měli na prodejně a řekl že by ho chtěl v LPG. řekli OK přijeďte si za 3 dny . Přijel a odjel s autem. Jak by mohli vědět , že zrovna do tohoto vozu přijde LPG aby tam dali jiné ventily a sedla? Nevím , Ale nehádám se. Třeba to tam cpali hned z výroby
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Podpalené ventily, vysypaný katalyzátor, 3x prasknuté tesnenie pod hlavou. Motor KO.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Tak to tě chápu , že těm motorům nevěříš. Proto zjišťuji zkušenosti lidí , ale nikdo nic. Jen ty a děkuji ti za to
Ty jsi vlastnil I30 II 1,6 88kW v LPG ?
Ty jsi vlastnil I30 II 1,6 88kW v LPG ?
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Ja poznám osobne 5-6 prípadov s rovnakým problémom. A aj s 1,6 motorom...
Edit: Nie 1,4i prvej gen. ako mám v popise.
Edit: Nie 1,4i prvej gen. ako mám v popise.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Promiň , ale čekal jsem že mluvíš z vlastní zkušenosti. (nemyslím to zle) Z vyprávění také znám dost , jak dobrého , tak zlého. Ale nevím jak se k motoru chovali majitelé vozů , jak měnili olej , zda bylo LPG s přímazem , atd. Prostě nic od přímého majitele. Jen od bráchy a souseda. Těm to sevrvisuji (záruka už padla).
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
V r. 2015 jsem měnil auto a dotazoval jsem se právě i na provedení s LPG. Dva dealeři nezávisle na sobě mi řekli, že pro zástavbu LPG je potřeba objednat auto s upravenou hlavou válců, jinak že to nejde, leda s padlou zárukou.
Motor 1.6 byl v oficiální nabídce na LPG pouze krátkou dobu, Hyundai nabídku rychle omezil zpět pouze na 1.4, asi věděli proč.
5-letá 1.6, najeto skoro kilo, za 200 klacků, podle mě rizikové auto. Škoda, o LPG jsem se dost zajímal, ale na trhu už nevidím auto (v této třídě), které by šlo v pohodě přestavět
Motor 1.6 byl v oficiální nabídce na LPG pouze krátkou dobu, Hyundai nabídku rychle omezil zpět pouze na 1.4, asi věděli proč.
5-letá 1.6, najeto skoro kilo, za 200 klacků, podle mě rizikové auto. Škoda, o LPG jsem se dost zajímal, ale na trhu už nevidím auto (v této třídě), které by šlo v pohodě přestavět
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Ja píšem o svojej skúsenosti s mojim autom. Nie jedna pani povedala. Najazdil som 150 000km a olej menil po 10 000km + primaz VAP saver + nejaké percento privstreku benzínu. A 2x nový motor... Samozrejme každý jazdí nejako, práve preto by som do toho po záruke nešiel, ale to som ti už písal...
ED: súhlasím s Chasnikom. Akurát si myslím, že iba 1,4 bola s továrnou zárukou. Aj keď sa veselo prestavovali aj 1,6 a ich opravoval na záruku aj keď nemusel. Za to veľká vďaka.
ED: súhlasím s Chasnikom. Akurát si myslím, že iba 1,4 bola s továrnou zárukou. Aj keď sa veselo prestavovali aj 1,6 a ich opravoval na záruku aj keď nemusel. Za to veľká vďaka.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Jak říkám chlapy - nehádám se a děkuji za vaše zkušenosti. Denně jezdím 200km do práce a zpět 80% po dálnici. Pak nějaká ta dovolená. Roční nájezd 50000km. Proto sháním vůz na LPG. Zamlouvala se mi ta výbava a ta spolehlivost (o které vím - 1,4 CVVT LPG) . No 1,6 se jim asi tedy nějak vymklo z rukou.
Re: Hyundai 1,6 88kw LPG
Keďže 80% po diaľnici, tak na 100% nekupuj. Chápem ťa, ale ruky od toho preč.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM