Ahoj lidi, mám takový zajímavý problém. Koupil jsem Tucsona, kde nešla řadit trojka (při podřazování) s tím, že převodovka byla 2x v servisu, kde dělají jen převodovky a 2x (pro jistotu) měnili synchron (originál hyundai). Nepomohlo to, tak jsem nechal udělat komplet spojku. Auto teď daleko méně vibruje okolo (těsně pod) 2t. otáček, ale trojka pořád nejde řadit. Žádný zuby, prostě tam nejde narvat.
Všechny kvalty jdou hezky, když řadím nahoru (2-3) tak není problém, jakmile trojku vyndam jen na neutrál, tak už zpět nejde. S meziplynem jde řadit normálně i bez spojky. Když auto stojí, tak jde taky řadit normálně. Jde tam ještě v případě, když nejdřív zařadím dvojku a pak hned trojku. A taky tam jde dát do 20km/h (z jakékoliv zařazené rychlosti nebo neutrálu).
Co měnit teď? Je volná kulisa řazení, dostal jsem typ na táhla, ale nejde mi do hlavy, proč by to s meziplynem a bez spojky šlo normálně. Nebo při rychlosti pod 20km/h.
Tucson 2,0crdi 4x4 2006
Nejde podřadit na 3. rychlostní stupeň
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nejde podřadit na 3. rychlostní stupeň
No něco tam asi bude špatně máš tam správný olej ? Tak se nauč řadit na vyšší stupeň s dvojím vyšlápnutím spojky (jednou na neutrál a podruhé na patřičný kvalt) a na nižší stupeň s dvojím šešlapáváním spojky a meziplynem. Vím, že je to otravné, ale tak se dříve jezdilo docela běžně
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Nejde podřadit na 3. rychlostní stupeň
Hmm, pokud to s meziplynem jde, tak si nemyslím, že to bude kulisa, to by zlobilo furt. Kdysi mi to samé dělala stará stopětka, ale tam to bylo synchronem, vzhledem ke stáří a stavu auta se to neřešilo. Ale symptomy téměř shodné. Ze čtyřky na trojku to bez meziplynu nešlo (ale na rozdíl od tebe to počítalo zuby), z dvojky na trojku jo, ale když jsem dvojku víc "potáhnul" pod plynem, tak se muselo řadit s dvojitým vyšlápnutím spojky.
Viděl bych to problém na jiném mechanickém prvku uvnitř převodovky, když je synchron měněný.
Viděl bych to problém na jiném mechanickém prvku uvnitř převodovky, když je synchron měněný.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)