Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

2008 -

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
marselino
*
Příspěvky: 15
Registrován: 07 led 2018, 22:35

Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

Příspěvek od marselino »

Ahoj všem

O LPG tovární variantě se tu moc nepíše, tak proto nové téma. Prosím pokud někdo má I10 s motorem 1,0 DOHC D-CVVT LPG s tovární zástavbou LPG Bi Fuel sytému: víte někdo jak se mění filtry pro LPG? Jsou tam dva: jeden na plynnou fázi, který je snadno přístupný v motorovém prostoru a druhý pro kapalnou fázi, který je nad přední nápravnicí a je k tomu dost obtížný přístup. PRoto se ptám na postup jak se ten "kapalný" mění. Dále nevíte někdo jaký systém LPG v i10 vlasně je? Lovato? Landi Renzo? Děkuji za reakce. Přeji Vám všem pevné zdraví!
MARSELINO : OPEL ASCONA 2,0 l ( 1990-1993); ŠKODA FAVORIT 1,3 Lxi 1993-2002 (CNG); OPEL ASTRA 1,6 LX 2002-2008 (LPG); ŠKODA FELICIA 1,3 Lxi 1997-2017(LPG); Peugeot 307 1,6 16V 2008-dosud(LPG); HYUNDAI i10 1,0 2017-dosud (LPG)
Reklama
 

jakub199
Příspěvky: 4
Registrován: 21 lis 2017, 11:53

Re: Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

Příspěvek od jakub199 »

Zdravim, mam na tom najazdenych 117 tis, musim zaklopat spokojnost, system je tam BRC, myslim ze jednotka je zamknuta tak nevime ci sa da servisovat aj mimo autorizovaneho, filter plynnej fazy ma vymneu kazdych 30 tis, kvapalnej fazy 45tis, cize pri 90 000 sa tro stretne, ta servisna prehliadka je aj pomerne velka cize aj draha (cca 450-500), potom sa meni membrany a tesnenia odparovaca pri 75000 tam ta sada stoji myslim nieco okolo 150 eur.
Kubo
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

Příspěvek od slabostka »

trošku veľa za servis lpg - 400-500E je skoro polovica ceny za zástavbu lpg... kde je potom ekonomický zmysel lpg? a ešte v i10 kde je normálne spotreba koľko 5.0-6.0l? na návratnosť treba nabehať veľa km a než ich nabeháš vysolíš v servise 500E? #-o
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
jakub199
Příspěvky: 4
Registrován: 21 lis 2017, 11:53

Re: Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

Příspěvek od jakub199 »

slabostka píše: 15 čer 2021, 12:14 trošku veľa za servis lpg - 400-500E je skoro polovica ceny za zástavbu lpg... kde je potom ekonomický zmysel lpg? a ešte v i10 kde je normálne spotreba koľko 5.0-6.0l? na návratnosť treba nabehať veľa km a než ich nabeháš vysolíš v servise 500E? #-o
To nebola cena koli LPG, to bola cena celkovo za prehliadku pri 90tis, koli LPG tam bolo casovo asi hodina, prikladam servisny harmonogram, doleje vidiet aj LPG.
servisnyHrmonogram.jpg
servisnyHrmonogram.jpg (154.95 KiB) Zobrazeno 1585 x
Martin-Hyundai
Příspěvky: 1
Registrován: 14 led 2023, 11:17

Re: Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

Příspěvek od Martin-Hyundai »

Dobrý den, taky me zajima jak vymenit ty 2 LPG filtry u verze i10 LPG, jak zde bylo dotazováno pri zalozeni tematu. Mam i10 z roku 2016. Najeto 83k km. Nevite zda je nekde na youtube video nebo navod kokretne pro i10, nebo Kia bude to asi obdobne. Muze mi nekdo poradit, kdo to dela sam? Ma s tim nekdo zkusenosti? Verim ze nekdo takovy zde je. Jaky system BRC je to konkretne? Kdyz jsem s tim byl u lokalniho prestavce na LPG, tak s timto systemem nechtel nic mit. Nevite proc? Navic okolni zastoupeni Hyundai s tim nechce nic mit a musim jezdi cca 40km do Hyundai Ostrava, kde jsou na LPG v Hyundaii z vyroby jeste zarizeni. Skoda ze Hyundai oblast LPG opustil, mohl byt ted nekde jako Dacia. Vymena jednoho filtru, toho s dratenym sitkem jak mi servisak pak ukazoval, (cukalo mi to za jizdy v urcitych zatizenich,tak mi bylo jasne ze je to filtrem) me tam stala 3500 kc. A to se mi zda brutalni. Daji se tyto nahradni dily (filtry poridit a vymenit samodomo?).Rovnez me bude cekat vymena membrany. To umite taky vymenit. Nechu do toho jit sam. Nejdrive se chci nechat nachytrit, abych neco nezmastil. Je to preci jenom plyn... Ted moje zkusenost z timto i10 na LPG, mozna nekomu pomuze, protoze jsem nad tim nekolik zim laboroval:
Dlouho jsem resil, ze pri poklesu venkovni teploty okolo 0 stupnu celsia, se mi ani po ujeti 15km nepreplo na LPG. Byl jsem s tim v Hyundai, ale nic nezjistili, hledal jsem proto na netu jak originalnim vybavenim zakryt predni nasavaci masku, aby se motor rano tolik neochlazoval naporovym vzduchem za jizdy. Nic originalniho jsem nesel. Dumal jsem nad tim a vzpomel jsem si jak tatik u Skodovky 120 daval pred chladic karton. To uz nyni out vim. U souseda jsem videl, ze mel cernou paskouna cernem plastu pruduchy zalepeny, udel jsem to taky a ejhle. Je to tim. auto uz mi pri nizskych teplotach prepina na LPG po ujeti cca 3-4km. Dekuji
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

Příspěvek od slabostka »

mozno ti tunajsi profici poradia ako to urobit samodomo... ja som s lpg doma nesermoval a chodil som tam kde dany system poznali. Problem je ze servisy ktore zastavbu nerobili do toho nejdu lebo prace maju dost tak preco riesit cudziu kapustu. To je velka nevyhoda fabrickych zastavieb - biedny servis. Moja rozvaha bola kupit si benzin a prerobit to v top dielni s historiou. Takze moja rada nevrtaj sa v tom, filter plynnej fazy,tekutej, reduktor, mozno vstreky... hladaj este dielnu.... ak by si mal cestu na Slovensko topka je Hatiar Zvolen ale ake systemy robi neviem..
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
P2hiphoper
Příspěvky: 3
Registrován: 13 bře 2023, 15:43

Re: Filtry na LPG v motoru i10 1,0 DOHC D–CVVT LPG

Příspěvek od P2hiphoper »

8) 8)
Odpovědět

Zpět na „i10“