1. Jak jste na tom s reklamací aktuátoru turba? I po výměně stále rezonuje, i za jízdy a skřípe. Hyundai Motors tvrdí, že po výměně za modifikovaný aktuator zvuky mají přestat, ale nepřestaly. Autorizak už si neví rady a bombarduje Hyundai Motors o řešení, ale nic se neděje.
2. Syčení z motoru při 3-4 stupni do kopce pod plynem. Autorizak chce vyměnit olej v převodovce
Podle mě buď motor nasavá někde falešnej vzduch nebo někde vzduch uniká, nevíte po čem jít?
3. Řachtání z motorového prostoru při dojíždění na křižovatku, sjezdu z dálnice atd( bez plynu)..jde přesně o zvuk jako když jedete na jízdním kole z kopce nez šlapání( řachtání řetězu).. ale dle autorizáku je řetěz na pevno a ten řachtat nemůže.. musí být zařazená rychlost, jak se vyřadí, přestane, jak zařadim, začne zas řachtání, dělá to sporadicky.. takže řetěz to dle aut. není, ale co jinýho to může být neřeknou, protože neví, takže závada se neprojevila a pohoda jede se dál..
Díky za postřehy a rady.
Ať už přijdu do autorizáku s nějakym problémem, buď si neví rady, nebo je to normální.
1.4tgdi problemy v motorové části
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 205
- Registrován: 05 srp 2020, 09:03
Re: 1.4tgdi problemy v motorové části
1. Mám za sebou už 40t km a aktuátor už začíná dělat zvuky (myslel jsem že rezonuje izolace turba ale nebylo to ono) při určitém zatížení (řekl bych někde kolem 30-40% zatížení, když plyn přidám nebo ubírám tak ten zvuk ztichne). Možná kvůli vůli celého mechanismu? https://www.youtube.com/watch?v=Os34Rbv63g8
2. Syčení u turbomotorů je asi normální, jak hlasitě ti syčí? Únik za turbem je velmi jednoduše poznat, že z toho uniká i olej.
3. Není to rachtání pořád od toho turba/aktuátoru https://www.youtube.com/watch?v=0rnJXe-G5As , když dáš nohy z plynu, vrátí se ovládání do prava a rachtá, žádné tlumení dorazu tam asi není.
2. Syčení u turbomotorů je asi normální, jak hlasitě ti syčí? Únik za turbem je velmi jednoduše poznat, že z toho uniká i olej.
3. Není to rachtání pořád od toho turba/aktuátoru https://www.youtube.com/watch?v=0rnJXe-G5As , když dáš nohy z plynu, vrátí se ovládání do prava a rachtá, žádné tlumení dorazu tam asi není.
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Re: 1.4tgdi problemy v motorové části
1. S tim regulatorem ma hodně lidí problem, a přesně jak je na obou videech, rezonuje a skřípe.. přesně podle videa cos poslal.thaischumi píše: ↑06 zář 2022, 00:21 1. Mám za sebou už 40t km a aktuátor už začíná dělat zvuky (myslel jsem že rezonuje izolace turba ale nebylo to ono) při určitém zatížení (řekl bych někde kolem 30-40% zatížení, když plyn přidám nebo ubírám tak ten zvuk ztichne). Možná kvůli vůli celého mechanismu? https://www.youtube.com/watch?v=Os34Rbv63g8
2. Syčení u turbomotorů je asi normální, jak hlasitě ti syčí? Únik za turbem je velmi jednoduše poznat, že z toho uniká i olej.
3. Není to rachtání pořád od toho turba/aktuátoru https://www.youtube.com/watch?v=0rnJXe-G5As , když dáš nohy z plynu, vrátí se ovládání do prava a rachtá, žádné tlumení dorazu tam asi není.
2. To syčení je dost hlasitý a mam odpozorovaný 4. Rychlostní stupeň na 60km/h točí cca 1800 a přidam plyn ( nejlépe do kopce) a syčí do tý doby dokud plyn nepustím.
3. Myslel jsem si to taky, jak přidám plyn, přestane to.. ale zakopanej pes je v tom, že pokud vyřadím, přestane to taky, a když hodim zpátky rychlost, začne opět řachtat.