Mám krátce Hyundai Elantra 2011, benzín, najeto cca 48 tisíc. Auto jezdilo málo a bylo garážovane.
Vyskytl se mi problém se řízením. Když jedu po dálnici mám problém udržovat auto v přímém směru, volant jakoby zamrzne v pozici a já musím vyvinout větší úsilí a tím pádem prekyvnu volantem více než je potřeba. Jezdit se s tím dá ale mám pocit jako když auto plave. Nechal jsem to zkontrolovat v servisu, včetně geometrie ale problém trvá.
Dočetl jsem na nejakem fóru, že je nutné vyměnit celá jednotka s posilovačem, což obnáší cca 21000 Kč jenom díl. Nemá někdo informací o levnějším řešení?
Diky
Lehké zatuhavani volantu
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Lehké zatuhavani volantu
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Lehké zatuhavani volantu
Gotzj a další: Opravdu je takový problém nejdřív použít vyhledávání a až pak psát nový příspěvek se stejným názvem tématu, když už se to zde několikrát řešilo?
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Lehké zatuhavani volantu
Tak v tomto případě se Gotzje musím zastat - tímto problémem primárně trpěly Accenty, k Elantře tu k tomu nic není. Není nás tolik, kteří čtou opravdu důsledně všechna vlákna a problém si spojí .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate