hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Moderátor: Moderátoři
hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Ahoj!
Neviem sa to tu nikde dohladat, tak sa radsej spytam rovno - vedel by mi niekto vyhovorit n-line premium voci klasickemu style premium?
Uvazujem nad mild-hybridom a som vo svete Tuscona novy. Este som s tym nejazdil. Uvazujem len tu najvyssiu moznu vybavu a tu narazam na to, ze co vlastne je rozdiel v tej n-line verzii.
Je to naozaj citit? Oplati sa mi ist do toho alebo staci klasicky premium? Chapem, ze auto je sportovejsie a teda sa bojim, ze ci sedacky nebudu menej pohodlne. Ono uz som cital a pocul, ze aj tie klasicke nie su teda top co sa tyka komfortu.
Dalej ma zaujima podvozok. Chapem, ze N-line bude tvrdsi, ale zaujima ma aj nesportova jazda. Je ten podvozok stale tvrdsi? Alebo stvrdi len pri sportovom mode? Z popisu to totiz posobi, ze je obecne "lepsi", ale nerad by som sa ubral na komforte - ak nechcem sportovu jazdu.
Neviem sa to tu nikde dohladat, tak sa radsej spytam rovno - vedel by mi niekto vyhovorit n-line premium voci klasickemu style premium?
Uvazujem nad mild-hybridom a som vo svete Tuscona novy. Este som s tym nejazdil. Uvazujem len tu najvyssiu moznu vybavu a tu narazam na to, ze co vlastne je rozdiel v tej n-line verzii.
Je to naozaj citit? Oplati sa mi ist do toho alebo staci klasicky premium? Chapem, ze auto je sportovejsie a teda sa bojim, ze ci sedacky nebudu menej pohodlne. Ono uz som cital a pocul, ze aj tie klasicke nie su teda top co sa tyka komfortu.
Dalej ma zaujima podvozok. Chapem, ze N-line bude tvrdsi, ale zaujima ma aj nesportova jazda. Je ten podvozok stale tvrdsi? Alebo stvrdi len pri sportovom mode? Z popisu to totiz posobi, ze je obecne "lepsi", ale nerad by som sa ubral na komforte - ak nechcem sportovu jazdu.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
nemyslim si ze n-line premium bude podvozkovo ine ako Style. Oba maju elektronicky riadene tlmice v rezime sport
mne osobne sa nline moc nepacil pretoze prisiel o taku tu pseudo drsnost Tucsona (oplastovanie). realne mi Nline style premium neprijde vybavenejsi ako bezny Style Premium
mne osobne sa nline moc nepacil pretoze prisiel o taku tu pseudo drsnost Tucsona (oplastovanie). realne mi Nline style premium neprijde vybavenejsi ako bezny Style Premium
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Zajdi za prodejcem, promluv s ním, svez se v autech a názor si udělej sám. Co je pohodlné pro jednoho, jinému vadí. A naopak. Zadek má každý jiný.
Mimochodem, podvozek NX4 s elektronicky řízenými tlumiči v kombinaci s koženými sedačkami se mi zdál na rozbité silnici tvrdší a méně komfortní než jeho protějšek na klasických tlumičích s textilními sedačkami.
Mimochodem, podvozek NX4 s elektronicky řízenými tlumiči v kombinaci s koženými sedačkami se mi zdál na rozbité silnici tvrdší a méně komfortní než jeho protějšek na klasických tlumičích s textilními sedačkami.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
axel: nebude to kolesami? pac tie 19" maju uz celkom malo gumy, s tym suhlasim. V Eco mi to prijde ale celkom pohodlne, pri vacsich nerovnostiach dokonca pohodlnejsie nez Stonic na 16"
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Prodejcu mam na pondelok, ale rad by som pripadne vedel nazory realnych uzivatelov PRedajca mi moze pvoedat hocico + tie verzie o ktore mam zaujem su cez pol republiku a teda to chvilu zaberie si to naplanovatAxel.Foley píše: ↑11 kvě 2023, 15:48 Zajdi za prodejcem, promluv s ním, svez se v autech a názor si udělej sám. Co je pohodlné pro jednoho, jinému vadí. A naopak. Zadek má každý jiný.
Mimochodem, podvozek NX4 s elektronicky řízenými tlumiči v kombinaci s koženými sedačkami se mi zdál na rozbité silnici tvrdší a méně komfortní než jeho protějšek na klasických tlumičích s textilními sedačkami.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Podvozky jsou stejné, kola mají stejný rozměr, liší se jen designem.
N Line má jen designové úpravy. Když už bych měl volit, tak vzhledově jednoznačně N Line. Sedadla jednoznačně za mě N Line (mají lepší tvar, jsou pohodlnější a nesnáším kůži ).
A černá stropnice v N Linu
Já bych o standardní verzi Premium ani neuvažoval...
N Line má jen designové úpravy. Když už bych měl volit, tak vzhledově jednoznačně N Line. Sedadla jednoznačně za mě N Line (mají lepší tvar, jsou pohodlnější a nesnáším kůži ).
A černá stropnice v N Linu
Já bych o standardní verzi Premium ani neuvažoval...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Já bych jen dodal, že u mildhybridu N-line podvozek v žádném případě nereaguje na zvolený mód a ve všech se chová stejně. Módy Eco, Normal i Sport mají vliv na projev motoru, zdá se mi, že i na tuhost posilovače řízení, ale ne na podvozek.
Ani v návodu se o tom nic nepíše a potvrdil mi to i prodejce.
Mě osobně nastavení podvozku vyhovuje, je asi trochu tvrdší na rozbité cestě, ale nic, co by se nedalo vydržet. Manželka je po operaci páteře a zvládá to. Pro sportovnější jízdu je ovšem pořád měkký. Toto je ale o osobních preferencích a chce to osobně vyzkoušet.
Co se týká ostatního, jsou to většinou jen kosmetické změny, které ovšem posouvají to auto výš. Třeba již zmíněné sedačky prošité červenou nití jsou oproti standartnímu provedení mnohem lepší, samozřejmě i vzhledově. Lakované plastové části, provedení zadního i předního nárazníku, spojleru, jiný design litých kol, černě lakovaná lišta nad okny, vše působí luxusnějším dojmem.
Ani v návodu se o tom nic nepíše a potvrdil mi to i prodejce.
Mě osobně nastavení podvozku vyhovuje, je asi trochu tvrdší na rozbité cestě, ale nic, co by se nedalo vydržet. Manželka je po operaci páteře a zvládá to. Pro sportovnější jízdu je ovšem pořád měkký. Toto je ale o osobních preferencích a chce to osobně vyzkoušet.
Co se týká ostatního, jsou to většinou jen kosmetické změny, které ovšem posouvají to auto výš. Třeba již zmíněné sedačky prošité červenou nití jsou oproti standartnímu provedení mnohem lepší, samozřejmě i vzhledově. Lakované plastové části, provedení zadního i předního nárazníku, spojleru, jiný design litých kol, černě lakovaná lišta nad okny, vše působí luxusnějším dojmem.
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Připadá mi to,že nevíš co chceš sám,ale jen aby to bylo full,aby jsi se mohl pochlubit před sousedy,tohle si holt musíš na víkend půjčit a zkusit. Vybírat podle rady,hmm...DarkEye píše: ↑11 kvě 2023, 15:21 Ahoj!
Neviem sa to tu nikde dohladat, tak sa radsej spytam rovno - vedel by mi niekto vyhovorit n-line premium voci klasickemu style premium?
Uvazujem nad mild-hybridom a som vo svete Tuscona novy. Este som s tym nejazdil. Uvazujem len tu najvyssiu moznu vybavu a tu narazam na to, ze co vlastne je rozdiel v tej n-line verzii.
Je to naozaj citit? Oplati sa mi ist do toho alebo staci klasicky premium? Chapem, ze auto je sportovejsie a teda sa bojim, ze ci sedacky nebudu menej pohodlne. Ono uz som cital a pocul, ze aj tie klasicke nie su teda top co sa tyka komfortu.
Dalej ma zaujima podvozok. Chapem, ze N-line bude tvrdsi, ale zaujima ma aj nesportova jazda. Je ten podvozok stale tvrdsi? Alebo stvrdi len pri sportovom mode? Z popisu to totiz posobi, ze je obecne "lepsi", ale nerad by som sa ubral na komforte - ak nechcem sportovu jazdu.
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
No názor ti brat nebudem, ale neviem kde si to vyčítal poradiť si ale nechám. Ako píšem, robím prieskum. Ak máš poznatky ktoré mi pomôžu rád si to prečítam.
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Já mám tohle a spokojenost,příští pátek první garanční.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=41333
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=41333
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Nevím, už nemám možnost vyzkoušet. Pocitově bylo auto o tvrdší a jakoby tlumiče nestíhaly. Resp. stíhaly, ale o pověstná prsa korejské plavkyně později, než by bylo potřeba.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Jestli to chceš mít ještě složitější, tak koukni na výbavu Freedom PLUS, tam jsou prvky z top výbav a v kombinaci s určitým motorem je za moc pěknou cenu, třeba by se ti to trefili do vkusu
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: hyundai tuscon n-line vs style (premium verzie)
Tak som sa nakoniec rozhodol pre ten n-line.
Hodne mi do toho vosla este Kia Sportage (gt-line)
Ta mi sedi viac co sa tyka interieru. Bohuzial som jazdil len manual (top), a teda tipujem, ze pocitovo hybrid bude tahat v v oboch znackach obdobne.
Na ten N-line mi dali ale docela dobru cenu a myslim, ze pak tam uz velky rozdiel voci Sportage nie je - kedze to zas zrovnava vdaka nej.
Tak hadam bude kopec super km
Inak vyskusal som aj style a musim povedat, ze vobec to nie je zle. Prijemne sa mi s tym islo. Na to ze to malo 19 palcove kolesa ten hybrid teda daval brnenske cesty v pohode. Netipoval by som 19 ale mozno 17-18
Hodne mi do toho vosla este Kia Sportage (gt-line)
Ta mi sedi viac co sa tyka interieru. Bohuzial som jazdil len manual (top), a teda tipujem, ze pocitovo hybrid bude tahat v v oboch znackach obdobne.
Na ten N-line mi dali ale docela dobru cenu a myslim, ze pak tam uz velky rozdiel voci Sportage nie je - kedze to zas zrovnava vdaka nej.
Tak hadam bude kopec super km
Inak vyskusal som aj style a musim povedat, ze vobec to nie je zle. Prijemne sa mi s tym islo. Na to ze to malo 19 palcove kolesa ten hybrid teda daval brnenske cesty v pohode. Netipoval by som 19 ale mozno 17-18