MPG CAPS
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
MPG CAPS
Ahoj všem, chci se Vás zeptat jestli někdo z Vás má zkušenosti s tabletkami MPG CAPS pro snížení spotřeby a zároveň zvýšení výkonu. Dík za každou reakci.
- Reklama
Podívej se na tento odkaz http://ffi.wz.cz/mpgcaps.htm
Proč to nemůže fungovat aneb ještě než vezmete do ruky vidle
MLM_zmrdí stránky se v určitém místě dovolávají kdysi módních přípravků s teflonem, jako třeba Slick 50. Tvrdilo se tehdy, že podobné přísady byly vyvinuty jako přísady do maziva pro reduktorové převodovky rotorů vojenských vrtulníků, aby stroj mohl pokračovat v letu i po ztrátě oleje z reduktorové skříně. Ať to bylo jak chtělo, faktem je, že provoz teflonového mazadla v podmínkách převodovky a motoru se přece jen liší a tak výsledky použití Slicku byly velmi pomíjivé.
Mělo to fungovat takhle. Roztok s částicemi PTFE se přidal do motorového oleje (tedy ne do paliva). Firma DuPont, která Teflon kdysi patentovala, jej k tomuto užití nikdy neschválila. Mělo se za to, že se nějaké množství částic teflonu připeče na stěny válců a díky dobrým kluzným vlastnostem sníží tření. Další očekávaný efekt měl spočívat v dotěsnění uložení píst-válec. Jenže pak se ukázalo, že to jednak nefunguje, ale také že teflon byl tak nějak všude, třeba v ložiskách kliky nebo ojničních šálách, což jsou součástky, k jejichž funkci je nutná určitá vůle. Teflonový film část této vůle spotřeboval a výsledkem nebylo zvýšení životnosti motoru, ale pravý opak. Ostatně k odhadu životnosti teflonového filmu na kovových dílech se může každý dobrat doma v kuchyni. Dobrou metodou, jak zničit teflonovou pánev nebo toaster, je jezdit po povlakovaných plochách kovovou vidličkou, zkuste, zda bude na vás vaše žena hledět stejně vyčítavě jako moje přítelkyně. Přečtěte si článek p. Čecha, ví, o čem mluví.
Tady máme úplně jiný koncept. Něco se naleje do paliva, na stěnách válců to vytváří (asi netrvalý, když se to musí přidávat pořád) film, ten film má katalytickou cestou zlepšovat spalování, tím zvyšovat výkon a snižovat spotřebu.
Už samo dávkování do paliva je velice bizarní. Tableta by nesměla obsahovat žádné částečky, její obsah by se musel 100% rozpustit v benzínu. V opačném případě by 100% aktivních látek ulpělo v různých filtrech, které v palivové soustavě jsou, a protože většina má charakter lifetime dílu, zkrátila by se tím tedy životnost auta. Pokud by nějaké částečky pronikly do vstřikovacích ventilů, vstřikovací ventily (které těsní kov na kov) by těsnit přestaly, palivo by protékalo do spalovacího prostoru a zničení motoru by bylo otázkou minut. Takže tady máme sloučeninu, která se rozpustí v benzínu a pak se z něj zase nějak záhadně vyloučí ven. To první si dovedu představit, to druhé nikoli.
Máme tedy katalytickou vrstvu, která má podporovat spalovací proces. Pokud jde by šlo o katalyzátor reakce ve spalovacím prostoru (tzn. oxidace směsi uhlovodíku se vzduchem), směs by začala hořet dříve, což by výkon naopak snížilo a vedlo ke klepání motoru. Lepší by bylo, kdyby ta magická vrstvička byla inhibitor a spalování zpomalovala. Jenže spalování nezačíná na okrajích spalovacího prostoru, ale na svíčce, takže bychom potřebovali inhibitor tam, a tam se dá dopravit jen jako přísada paliva.
Ve videu, které si ty zloději natočili v UK, zase tvrdí, že tabletky snižují teplotu výfukových plynů. Jen mi není jasné, jak to má souviset se zvýšením výkonu. Kdyby šlo o snížení teploty nasávaného vzduchu, tak to bych ještě chápal.
No prostě je to blábol. Už jen absence jakéhokoli tuzemského nebo evropského atestu na webu, byť by to byl jen atest typu "prohlašujeme, že to nemůže uškodit", hovoří za vše.
MLM_zmrdí stránky se v určitém místě dovolávají kdysi módních přípravků s teflonem, jako třeba Slick 50. Tvrdilo se tehdy, že podobné přísady byly vyvinuty jako přísady do maziva pro reduktorové převodovky rotorů vojenských vrtulníků, aby stroj mohl pokračovat v letu i po ztrátě oleje z reduktorové skříně. Ať to bylo jak chtělo, faktem je, že provoz teflonového mazadla v podmínkách převodovky a motoru se přece jen liší a tak výsledky použití Slicku byly velmi pomíjivé.
Mělo to fungovat takhle. Roztok s částicemi PTFE se přidal do motorového oleje (tedy ne do paliva). Firma DuPont, která Teflon kdysi patentovala, jej k tomuto užití nikdy neschválila. Mělo se za to, že se nějaké množství částic teflonu připeče na stěny válců a díky dobrým kluzným vlastnostem sníží tření. Další očekávaný efekt měl spočívat v dotěsnění uložení píst-válec. Jenže pak se ukázalo, že to jednak nefunguje, ale také že teflon byl tak nějak všude, třeba v ložiskách kliky nebo ojničních šálách, což jsou součástky, k jejichž funkci je nutná určitá vůle. Teflonový film část této vůle spotřeboval a výsledkem nebylo zvýšení životnosti motoru, ale pravý opak. Ostatně k odhadu životnosti teflonového filmu na kovových dílech se může každý dobrat doma v kuchyni. Dobrou metodou, jak zničit teflonovou pánev nebo toaster, je jezdit po povlakovaných plochách kovovou vidličkou, zkuste, zda bude na vás vaše žena hledět stejně vyčítavě jako moje přítelkyně. Přečtěte si článek p. Čecha, ví, o čem mluví.
Tady máme úplně jiný koncept. Něco se naleje do paliva, na stěnách válců to vytváří (asi netrvalý, když se to musí přidávat pořád) film, ten film má katalytickou cestou zlepšovat spalování, tím zvyšovat výkon a snižovat spotřebu.
Už samo dávkování do paliva je velice bizarní. Tableta by nesměla obsahovat žádné částečky, její obsah by se musel 100% rozpustit v benzínu. V opačném případě by 100% aktivních látek ulpělo v různých filtrech, které v palivové soustavě jsou, a protože většina má charakter lifetime dílu, zkrátila by se tím tedy životnost auta. Pokud by nějaké částečky pronikly do vstřikovacích ventilů, vstřikovací ventily (které těsní kov na kov) by těsnit přestaly, palivo by protékalo do spalovacího prostoru a zničení motoru by bylo otázkou minut. Takže tady máme sloučeninu, která se rozpustí v benzínu a pak se z něj zase nějak záhadně vyloučí ven. To první si dovedu představit, to druhé nikoli.
Máme tedy katalytickou vrstvu, která má podporovat spalovací proces. Pokud jde by šlo o katalyzátor reakce ve spalovacím prostoru (tzn. oxidace směsi uhlovodíku se vzduchem), směs by začala hořet dříve, což by výkon naopak snížilo a vedlo ke klepání motoru. Lepší by bylo, kdyby ta magická vrstvička byla inhibitor a spalování zpomalovala. Jenže spalování nezačíná na okrajích spalovacího prostoru, ale na svíčce, takže bychom potřebovali inhibitor tam, a tam se dá dopravit jen jako přísada paliva.
Ve videu, které si ty zloději natočili v UK, zase tvrdí, že tabletky snižují teplotu výfukových plynů. Jen mi není jasné, jak to má souviset se zvýšením výkonu. Kdyby šlo o snížení teploty nasávaného vzduchu, tak to bych ještě chápal.
No prostě je to blábol. Už jen absence jakéhokoli tuzemského nebo evropského atestu na webu, byť by to byl jen atest typu "prohlašujeme, že to nemůže uškodit", hovoří za vše.
- kopir
- Moderátor
- Příspěvky: 207
- Registrován: 22 črc 2006, 16:40
- Bydliště: Senica-SK
- Kontaktovat uživatele:
Tak s týmto som sa stretol u jedného pána, ktorý si kúpil 5 ks tabletiek do svojej Felície. Po minutí všetkých tabletiek mu po čase začal klepat motor a v servise mu povedali, že má poškodené, prepálené ventile. Nikdy nejazdil pod otáčky, jazdil na nej iba on sám a mala najetých 95000 km. Hmmm nik mu nevedel povedať, prečo sa prepálili až potom povedal, že tam dával tieto tabletky. Neviem či to bol účinok tabliet, alebo náhoda
Chrysler pt cruiser 2,0 16V
Hyundai Lantra combi 1,6 16V GLS G4CR/84kw-predané
Hyundai Lantra 1,5 GLSi -predané