Co s autem s velkým nájezdem?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Co s autem s velkým nájezdem?
Domníval jsem se, že budu moci dát auto do výkupu v bazaru, Dnes jsem to zkusil a bazar se mnou vyrazil dveře. Přičemž za těch 14 let jsem v té i30 vyměnil snad všechny díly a auto stále dobře jezdí, letos dokonce za 4,1 l po okrsce. Poté jsem zkoušel najít v bazarech auto s podobným nájezdem a opravdu taková jsem nenalezl. Nepřipadá mi ani, že 437 tisíc kilometrů by pro diesel měl být nějaký problém. Údajně je s těmito kilometry neprodejné. Nevím, možná mají v bazaru pravdu. Máte někdo obdobnoi zkušenost? Nejsem žádný expert na prodej a koupi aut, nezajímám se o to. Předem díky za vaše názory.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co s autem s velkým nájezdem?
Ja som svojho Accenta 2007 s 404000km proste predal dealerovi - resp dostal som zlavu 40000kc pri kupe noveho auta. Mnoho bazarov to robi moznostou protiuctu. Je to ale dost mala sanca.
Auto s tak velkym najazdom predas max v inzercii, smrdi to vsak mnohymi prusermi pretoze objektivne stale nesies istu formu zaruky. Ja som sa chcel vyhnut tomu, ze by som to predal mozno za 50000kc ale o tydrn by mi volal typek ze sa pokazilo to a tamto.
Auto s tak velkym najazdom predas max v inzercii, smrdi to vsak mnohymi prusermi pretoze objektivne stale nesies istu formu zaruky. Ja som sa chcel vyhnut tomu, ze by som to predal mozno za 50000kc ale o tydrn by mi volal typek ze sa pokazilo to a tamto.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Co s autem s velkým nájezdem?
Auto sa dá predať aj po vlastnej línii a relatívne bez rizika, len si treba adekvátne upraviť kupnopredajnú zmluvu… a tým nemyslím použitie nejakej čarovnej formulky…
Každá zmluva by mala mať vyhlásenie o technickom stave vozidla zo strany predávajúceho… túto časť treba rozšíriť a taxatívne vymenovať jednotlivé systémy vozidla. Pri každom systéme uviesť, že je opotrebený a vyžaduje opravu.
napr..
“Motor vozidla je opotrebený, má zníženú kompresiu, nadmernú spotrebu oleja…
Pohon ventilového rozvodu je hlučný a vyžaduje výmenu
….
emisný systém vozidla je nefunkčný…
……
elektroinštalácia vykazuje výpadky funkčnosti vrátane všetkých RJ…
….”
atď…
skrátka nebyť lenivý a pár večerov venovať ladeniu takéhoto zoznamu v rámci zmluvy a pri predaji trvať na podpise takejto zmluvy…
Každý aj vrak si kupcu nájde, za adekvátnu cenu….
Každá zmluva by mala mať vyhlásenie o technickom stave vozidla zo strany predávajúceho… túto časť treba rozšíriť a taxatívne vymenovať jednotlivé systémy vozidla. Pri každom systéme uviesť, že je opotrebený a vyžaduje opravu.
napr..
“Motor vozidla je opotrebený, má zníženú kompresiu, nadmernú spotrebu oleja…
Pohon ventilového rozvodu je hlučný a vyžaduje výmenu
….
emisný systém vozidla je nefunkčný…
……
elektroinštalácia vykazuje výpadky funkčnosti vrátane všetkých RJ…
….”
atď…
skrátka nebyť lenivý a pár večerov venovať ladeniu takéhoto zoznamu v rámci zmluvy a pri predaji trvať na podpise takejto zmluvy…
Každý aj vrak si kupcu nájde, za adekvátnu cenu….
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.