Dobrý den,
před časem sem koupil i30 2018 1.4 t-gdi najeto 60xxx. Jediná prý závada byla na cívce 1. Válci ( majiteli to hůře startovalo a cukalo) následně ji vyměnil i svíčku a to přestalo pak sem vozidlo zakoupil ja.
Nyní se zase auto po studenem startu klepe jak drahej pes a i po zahřátí. Rozsvitila se kontrolka motoru (závada myslím “zapalovani” na 1. Válci ). Vyměnili jsme pro jistotu všechny svíčky, dávali se NGK. Smazali jsme chybu v diagnostice. Chvíli se mi zdálo ze to jde ok ale cukalo se to stejně.
Asi za 2 dny zase kontrolka motoru 1. Válec. Zkusili jsme měněnou cívku dat z 1. Válce na 2. Válec. Po čase zase oznámení závada na 1. Válci.
Shrnutí- svíčkou to není, cívkou taky ne tak už nás napadlo jedině přicpaný vstřik do 1. Válce
Děkuju moc všem za rady/zkušenosti s tím
Závada na 1. Válci
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Závada na 1. Válci
Alebo kompresné tlaky... začal by som ich meraním...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
-
- **
- Příspěvky: 205
- Registrován: 05 srp 2020, 09:03
Re: Závada na 1. Válci
A co kabely? A nebo když předchozí majtel hodlal to auto prodat, tak celou dobu tankoval šmejdy a tím se vstřik ucpal. Mohl bys pokusit chybu smazat, ihned do benzinky a před tankováním nalít čistič vstřiku, pak hodinu na dálnici.
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km