Ahoj, začal se mi objevovat divný jev při maximálním zatížení "max. plynu" a to: cukání, ztráta výkonu, pocit tahaní někoho na laně a vyšší spotřeba. Motor 1.0 tříválec.
Auto má najedo 20 tisíc a tak bylo předem divné, že by se mělo jednat o vstřiky, svíčky a pod.
Vzhledem k tomu, že závadu se podařilo celkem rychle nalézt, tak se chci s Vámi o ni poděli, abyste nezoufali jako já, že motor je na 2 roky starém autě kaput.
Závada byla na zapalovací cívce na druhém válci. Oprava provedena v rámci záruky. Cena na faktuře 1000 Kč i s prací. Snad to někomu pomohlo. Zdruř
propad výkonu při max. plynu, cukání
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: propad výkonu při max. plynu, cukání
Díky za info! Postihlo mě to včera při cestě po dálnici. Rok výroby 2018, najeto 149 tis km, 1.0 T-GDi při plynu více než asi polovina. Myslel jsem, že jsem vzal nějaké hodně špatné palivo, ale to nejspíše ne, protože se to stalo až v půlce nádrže. Když jsem zkusil ignorovat tento problém a dal plyn až na podlahu, rozsvítila se žlutá kontrolka motoru a po několika minutách klidné jízdy zhasla. Zatím jsem v servisu nebyl.
Re: propad výkonu při max. plynu, cukání
Ahoj,
Díky za info! Mne sa niečo podobné deje na 1,5 TGDi MEHV - podrobnosti popisujem v tomto vlákne:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=42443
-zaf-
Díky za info! Mne sa niečo podobné deje na 1,5 TGDi MEHV - podrobnosti popisujem v tomto vlákne:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=42443
-zaf-
Re: propad výkonu při max. plynu, cukání
Zapalovací cívky jsou bolest tohohle motoru, bohužel.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: propad výkonu při max. plynu, cukání
a je extremne smutne, ze mechanici v autorizakoch s tymto faktom nie su oboznameni...
potom cloveka posielaju od dveri k dveram s magickym "na diagnostike nic nevidiet, takze vlastne neexistuje problem"
potom cloveka posielaju od dveri k dveram s magickym "na diagnostike nic nevidiet, takze vlastne neexistuje problem"
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023