I 40 problem prevodovky ?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
disxtomas
Příspěvky: 4
Registrován: 24 zář 2020, 22:20

I 40 problem prevodovky ?

Příspěvek od disxtomas »

Dobrý deň, idem si k vám po radu lebo čo sa týka aut som úplný blbec. Mám I40 1.7 crdi automat a dnes po ceste z dovolenky mi začala blbnut prevodovka. Vynecháva stupne idu iba stupne : 1,3,5 a 7 a do kopca ledva podhradí do 5 a cítim ako motor trpi a auto doslova spomalí na 30...neviete v čom by mohol byť problem ? Do servisu sa uz dnes nedostanem a mam obavy aby mi niečo neodišlo, displej ziadnu chybu nehlási:/ za každú radu budem vďačný ďakujem.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Beri
**
Příspěvky: 260
Registrován: 26 led 2014, 09:30

Re: I 40 problem prevodovky ?

Příspěvek od Beri »

Naprosto stejný problém mají DSG převodovky u koncernu. Prý tam odchází mechatronika, resp. nějaká elektronika. Když zabrousíš do škodováckého fóra nebo na FB skupinu, tak tam to hojně řeší.
Takže bych to tipoval na obdobný problém. Do :hyu: servisu bych asi nejezdil nebo se člověk nedoplatí. Ale jsou servisy, které se zabývají jenom převodovkami a tam by to mohlo vyjít levněji.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Uživatelský avatar
zubmachine
*
Příspěvky: 60
Registrován: 09 led 2006, 19:02
Bydliště: slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: I 40 problem prevodovky ?

Příspěvek od zubmachine »

Zaujimave, poznam skor opacne pripady, ked sa zoderie spojka, ktora radi neparne stupne a predvodovka radi len parne. V zasade by ti ale malo hodit prevodovku do nudzoveho rezimu a nemal by si vediet tym padom radit manualne, toto je fakt zaujimave. Vacsinou sa derie "prva" spojka skrz jazdu v zapchach, pri nastartovani sa nasledne prevodovka pokusa zaradit 1ku (pocut tri buchnutia, resp preskocenia), potom zaradi 2ku a nasledne radi len 2,4,6.... v tvojom pripade to asi bude o mechatronike.... v kazdom pripade pocitaj s nie lacnou opravou. Na mojej 40tke som mal 1x. menemu spojku a dvojhmotu na zaruku pri 75000km gratis v zaruke. Dali tam udajne zosilnenu spojku (podla katalog cisla to sedelo), no pri 150000km sa to zopakovalo opat... a to uz na zaruku samozrejme nebude, takze hladam v SR niekoho, kto to vie opravit, lebo 3tis. eur v origo servise mi nepride ako dobra ponuka..
i40cw 1.7crdi 7dct.. 75000km
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“