Špatně startuje

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tipo
*
Příspěvky: 18
Registrován: 14 bře 2007, 11:18

Špatně startuje

Příspěvek od tipo »

Mám podezření že je špatná hadička od čerpadla,ale chci se ujistit.Sonátu mám chvilku,tak se ptám vás.Když chci nastartovat,tak musím dlouho startovat a několikrát,parkrát to blafne,a až po dlouhém,několikaterém startování to chytne.Když to je nastartovaný,vypnu motor,tak chytne hned,po delším čase už ne.
Díky za rady.
Naposledy upravil(a) tipo dne 27 bře 2007, 13:07, celkem upraveno 1 x.
mr.tipotuning
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
Reklama
 

Uživatelský avatar
rbrodsky
**
Příspěvky: 197
Registrován: 14 úno 2007, 10:09
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rbrodsky »

Mám jednu radu která by ti možná mohla pomoct.Na Ponym když jmám míň jak půl nádrže tak to nechce chytnou.Chytne třeba až za 10 sekund točení.Ale přišel jsem na fígl, že když startuji poprvé tak necám motor jen dvakrát převalit a půstíím to, počkám pár sekund a pak chytné nadrc jak nic.Tak zkus tohle.Nevím čím to je.Zatím jsem po tom nepídíl a provozuji tenhle postup, a nastartoval jsme i při -25.
Naposledy upravil(a) rbrodsky dne 26 dub 2007, 14:07, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Uživatelský avatar
Comic
**
Příspěvky: 112
Registrován: 24 bře 2007, 16:42
Bydliště: Jeseníky

Příspěvek od Comic »

Další z možností může být čerpadlo nebo svíčky.Čerpadlo zjistíš celkem jednoduše.Otoč klíčkem startéru a musíš slišet plinulé naběhnutí čerpedla.Má tu většinou lehce slyšitelný zvuk v podobě zzzz.Většinou to po 2-3 sekundách přestane.(natlačí palivo do vstřikování).Čerpadlo je uložené v okolí nádrže.Dle modelu.U předchozího auta jsem ten problém řešil a byli pryč svíčky.Šlo,ale o Hondu.Mohu se ovšem plést.
Nic není takový jak vypadá.
Uživatelský avatar
tipo
*
Příspěvky: 18
Registrován: 14 bře 2007, 11:18

Příspěvek od tipo »

Jsem rád za každou radu.Jak se do toho pustím,tak chci vyzkoušet vše,právě proto se ptám.
mr.tipotuning
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
Uživatelský avatar
Comic
**
Příspěvky: 112
Registrován: 24 bře 2007, 16:42
Bydliště: Jeseníky

Příspěvek od Comic »

Dej pak vědět.Sám jsem zvědav co to dělá u Sonáty.Každá zkušenost se hodí. :) Hlavně at se ti to podaří odstranit.
Nic není takový jak vypadá.
Uživatelský avatar
Flex
*
Příspěvky: 38
Registrován: 31 led 2007, 14:09
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flex »

ja sem zvedavej taky mam stejnej problem u sonaty ...
Hyundai Sonata rv.98,2.0i GLS, AUT , 16v
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

rbrodsky píše:Mám jednu radu která by ti možná mohla pomoct.Na Ponym když jmám míň jak půl nádrže tak to nechce chytnou.Chytne třeba až za 10 sekund točení.Ale přišel jsem na fígl, že když startuji poprvé tak necám motor jen dvakrát převalit a půstíím to, počkám pár sekund a pak chytné nadrc jak nic.Tak zkus tohle.Nevím čím to je.Zatím jsem po tom nepídíl a provozuji tenhle postup, a nastartoval jsme i při -25.
Takovým startováním akorád doblbneš jednotku.... načte si to chyby a potom se nebudeš stačit divit.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukino »

to tipo: pokud se nepletu máš 92-jku. Já mám stejný model o rok mladší. Měl jsem podobný problém, taky jsem to šacoval na přívod paliva nebo zapalování. Studený start až na podruhé - zahřátý motor naskočil okamžitě. Shodou okolností mi odešla baterka, dle palubního voltmetru byla sice OK, ale byla "měkká" - nízký zkratový proud, tak jsem koupil novou a problém se studeným startem zmizel.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Uživatelský avatar
rbrodsky
**
Příspěvky: 197
Registrován: 14 úno 2007, 10:09
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rbrodsky »

Tak nic.
Naposledy upravil(a) rbrodsky dne 26 dub 2007, 14:06, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Uživatelský avatar
tipo
*
Příspěvky: 18
Registrován: 14 bře 2007, 11:18

Příspěvek od tipo »

Lukino píše:to tipo: pokud se nepletu máš 92-jku. Já mám stejný model o rok mladší. Měl jsem podobný problém, taky jsem to šacoval na přívod paliva nebo zapalování. Studený start až na podruhé - zahřátý motor naskočil okamžitě. Shodou okolností mi odešla baterka, dle palubního voltmetru byla sice OK, ale byla "měkká" - nízký zkratový proud, tak jsem koupil novou a problém se studeným startem zmizel.
Baterka je ok.Při zahřátým motoru,když ho vypnu a nechám 5min stát,tak už opět nenastartuju,až po delším točení(hodně dlouhým,a několikrát).
mr.tipotuning
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
Uživatelský avatar
Comic
**
Příspěvky: 112
Registrován: 24 bře 2007, 16:42
Bydliště: Jeseníky

Příspěvek od Comic »

tipo napsal:při zahřátým motoru,když ho vypnu a nechám 5min stát,tak už opět nenastartuju,až po delším točení(hodně dlouhým,a několikrát). :?:

To nebude moc dobrý řešení.Být tebou tak to tak dlouhu netrápím.Startér není stavěný na dlouhodobé zatížení.Je lepší řešit problém dejmetomu za pár stovek než za nějakou tisícovku. :lol:
Nic není takový jak vypadá.
Uživatelský avatar
tipo
*
Příspěvky: 18
Registrován: 14 bře 2007, 11:18

Příspěvek od tipo »

Comic píše:tipo napsal:při zahřátým motoru,když ho vypnu a nechám 5min stát,tak už opět nenastartuju,až po delším točení(hodně dlouhým,a několikrát). :?:

To nebude moc dobrý řešení.Být tebou tak to tak dlouhu netrápím.Startér není stavěný na dlouhodobé zatížení.Je lepší řešit problém dejmetomu za pár stovek než za nějakou tisícovku. :lol:
Tak jasně že to nenechám točit minutu,to dá rozum :roll: ,ale jinak když to nechtělo chytnout tak mě nic jinýho nezbylo.Ted s ní nejezdím :cry:
mr.tipotuning
HYUNDAI SONÁTA
FIAT TIPO 2,0 16V
db Drag,db Race
Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukino »

hmm, tak leda nechat zkusit v servisu změřit tlak paliv. čerpadla, nebo zkusit vyměnit palivový filtr. Jinak při jízdě jde motor dobře? Myslím jestli necuká, táhne apod.? Pokud je to jenom start, tak by to opravdu mohl být i krokový motorek, nebo zapalovací modul, ale to by se asi projevovalo i při jízdě, co volnoběh? Drží otáčky když zapneš klimu?
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Odpovědět

Zpět na „SONATA“