1,1 hydroštely
Moderátoři: vipe, Moderátoři
1,1 hydroštely
Chtěl bych se zeptat jestli Getz 1,1 má hydraulická zdvihátka na ventilech. Stalo se mi totiž to že v 14 tis. km auto začlo mít zvuk jak pěkně ojetej Favorit. Tedy takové chrastění v motoru. Když jsem to přivezl do servisu tak to hned vzali na dílnu a mechanik zhodnotil že jsou to hydraulická zdvihátka na ventilech. Doposud jsem měl za to že motor 1,1 tento mechanismus nemá a je třeba je pravidelně seřizovat (ventily). Výsledek je takový že teď budu čekat 3 týdny než si na mě v servisu udělaj čas. Díky za názory.
I30 1.6 mpi
- Reklama
Můžeš tu závadu ještě trochu více popsat? Já mám totiž podobnej problém, jen u motoru 1,4. Když za studena nastartuju a rozjedu se, tak při řazení (vyšlápnutí spojky) je při klesání otáček slyšet takový chrčivý zvuk. Když se motor zahřeje tak to už nedělá. Začal jsem to pozorovat přesně jako ty po ujetí asi 14 tis. km a po první garančce tedy po výměně oleje. Byl jsem s tím ve dvou servisech. V prvním mi řekli že nic neslyší:-), v druhém že je vše v pořádku a že to může být za studena hlučnější. Ale nikdo mi nedokázal vysvětlit proč to předtím nedělalo a toho bych si fakt všimnul...
Fanino, myslím že tvůj problém je zřejmě trochu jiný. Ten divný pazvuk, který vydává můj motor existuje jak při studeném tak při teplém motoru. Dokonce bych řekl že jsem ho měl skoro od novoty. Ale moc jsem mu nevěnoval pozornost protože příliš slyšet nebyl a když jsem zapnul rádio tak už vůbec ne. V asi 14 tis. km. zvuk natolik zintenzivnil, že je slyšet i při rádiu. V nízkých otáčkách moc znát není, s přibývajícíma otáčkama je slyšet stále více. Je to takové cvrlikání, tikání podobné šicímu stroji (motoru) který se dává do Fava popř. Feldy. Ozvývá se jako by z pravé strany přístrojové desky, ale z motorového prostoru protože zvuk je jasně slyšet zvenku při zvednuté kapotě a tůrování. Jestli se zvuk ozývá i při přeřazování tak jsem nezaregistroval. Pravda je že když jsem s tím zajel do servisu (Autolaros Ostrava), tak to bezokolku technik vzal do garáže a zvuk identifikovali jako špatná hydraulická zdvihátka na ventilech a hned díl obědnali. Tvůj projev je možná jiný, ale možná má stejnou příčinu, každopádně nejsem o moc chytřejší než ty. Myslel jsem že na ventilech žádná hydraulika není. Víc teď nevím.
I30 1.6 mpi
Re:
mám přesně to samé začlo to asi u 9000 km po 1 garančce 10000 km, výměna dleje to dělá to samífanina píše:Můžeš tu závadu ještě trochu více popsat? Já mám totiž podobnej problém, jen u motoru 1,4. Když za studena nastartuju a rozjedu se, tak při řazení (vyšlápnutí spojky) je při klesání otáček slyšet takový chrčivý zvuk. Když se motor zahřeje tak to už nedělá. Začal jsem to pozorovat přesně jako ty po ujetí asi 14 tis. km a po první garančce tedy po výměně oleje. Byl jsem s tím ve dvou servisech. V prvním mi řekli že nic neslyší:-), v druhém že je vše v pořádku a že to může být za studena hlučnější. Ale nikdo mi nedokázal vysvětlit proč to předtím nedělalo a toho bych si fakt všimnul...
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,1 hydroštely
U Getzu tento problém nemám, a wartburgu 1,3, čo bolo prvé soc. auto s hydroštelmi vraj to bolo bežné,ale ja som tento zvuk po naštarovaní počul u Matiza,čo nemal žiadne hydrostely . Normalne,občas pri naštartovaní klesli otáčky pekne v ňom zavzonilo,ako pri dvojtakte
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,