sonata 3l v6 nejde nastartovat
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 lis 2007, 19:16
sonata 3l v6 nejde nastartovat
ahojte,
sonata nešla nastartovat, navině byl odvařený starter. Po jeho výměně nový startér točí, ale jako kdyby naprázdno. motor se ani nehne.
můžete mi prosím poradit co by to mohlo být.
sonata nešla nastartovat, navině byl odvařený starter. Po jeho výměně nový startér točí, ale jako kdyby naprázdno. motor se ani nehne.
můžete mi prosím poradit co by to mohlo být.
- Reklama
Než se Ti ten původní starter porouchal auto fungovalo normálně???
Pokud ano než úplně z kapal,tak bych to viděl na ten nový (nynější)startér Pravděpodobně točí pouze naprázdno a pastorek nevyjede na setrvák nebo nedej bože se utrhl drážkovaný věnec na samotném setrváku V tom sice starter naskočí a točí,ale pouze s vrchním věncem s drážkováním a ten prokluzuje V tom případě sundat převodovku a kouknout dovnitř,předpokládám,že máš automatickou převodovku mazec no
No jaké byli možnosti,vždycky nějaké jsou,takže nejprve bych otočil s motorem na klice s pomocí klíče,pokud se převalí ,tak je to dobré ,dále bych sundal startér a pomocí šroubováku pořádně se opřel o setrvák(velké zubaté kolo,po sundání startéru je vidět,popřípadě vyndat krycí plech mezi motorem a převodovkou ,tam je též vidět na setrvák! Pořádně se zapřít ozuby ,pokud to poskočí,tak je to jasné věnec se odtrhl od hlavního (vnitřního věnce,ten věnec je totiž za tepla mezi sebou nalisován!!!
Pokud drží a nic se nebude dít ,tak znova otočit motorem na klice a koukat jestli ten věnec se otáčí pokud ano,tak je vše vpořádku a je to startérem!!
Takže zaprvé spočítat počet zubů na tom startéru a porovnat jej s tím původním,dále změřit dráhu té osičky ,co po ní jezdí to malé zubaté kolečko a též porovnat s tím s původním s startérem,pokud bude vše souhlasit,tak startér zkusit přímo na baterce!! Aby bylo vidět jak funguje.
Já osobně ho přichytím na svěráku ,pak napojím kostru na svěrák,protože kostra(mínus 12Voltů) je celý startér,potom na cívce jsou dva šrouby ,ten dolni,nechat napokoji Na ten druhý(byl na něm přichycen na autě plusový kabel),takže z baterky natáhnout +12Voltů a z něho ještě jeden malý kabel a ten se dá na spojení kde to spíná spínací skřínka(malý klasický konektůrek) Upozornění jakmile to připojíš startér se roztočí a zároveň musí klapnout,tím pádem vyjede pastorek(to malé kolečko co otočí s motorem!! Pokud to funguje jak jsem výše popsal,tak startér je vpořádku,pokud to tat není ,tak ho tam ani nedávej
Jen ještě jedna poznámka startér kope tak aby jste ho pořádně přichytili pokud to budeš dělat sám,takže zkus tohle a uvidíš.
Pokud nebude klapat a případně se roztočí z tuha ,tak ho nech spravit nebo sežeň jiný,tak zatím
Ps:Hlava děravá hlavně autobaterie ať je vpořádku jinak ho neroztočíš,statér venku musí udělat pořádné klap(až Ti jak se říká vypadne z rukou )A pak se roztočí naplný kule takové bzííííííí Po odpojení též klapne ,ale již méně,tak zatím
Pokud ano než úplně z kapal,tak bych to viděl na ten nový (nynější)startér Pravděpodobně točí pouze naprázdno a pastorek nevyjede na setrvák nebo nedej bože se utrhl drážkovaný věnec na samotném setrváku V tom sice starter naskočí a točí,ale pouze s vrchním věncem s drážkováním a ten prokluzuje V tom případě sundat převodovku a kouknout dovnitř,předpokládám,že máš automatickou převodovku mazec no
No jaké byli možnosti,vždycky nějaké jsou,takže nejprve bych otočil s motorem na klice s pomocí klíče,pokud se převalí ,tak je to dobré ,dále bych sundal startér a pomocí šroubováku pořádně se opřel o setrvák(velké zubaté kolo,po sundání startéru je vidět,popřípadě vyndat krycí plech mezi motorem a převodovkou ,tam je též vidět na setrvák! Pořádně se zapřít ozuby ,pokud to poskočí,tak je to jasné věnec se odtrhl od hlavního (vnitřního věnce,ten věnec je totiž za tepla mezi sebou nalisován!!!
Pokud drží a nic se nebude dít ,tak znova otočit motorem na klice a koukat jestli ten věnec se otáčí pokud ano,tak je vše vpořádku a je to startérem!!
Takže zaprvé spočítat počet zubů na tom startéru a porovnat jej s tím původním,dále změřit dráhu té osičky ,co po ní jezdí to malé zubaté kolečko a též porovnat s tím s původním s startérem,pokud bude vše souhlasit,tak startér zkusit přímo na baterce!! Aby bylo vidět jak funguje.
Já osobně ho přichytím na svěráku ,pak napojím kostru na svěrák,protože kostra(mínus 12Voltů) je celý startér,potom na cívce jsou dva šrouby ,ten dolni,nechat napokoji Na ten druhý(byl na něm přichycen na autě plusový kabel),takže z baterky natáhnout +12Voltů a z něho ještě jeden malý kabel a ten se dá na spojení kde to spíná spínací skřínka(malý klasický konektůrek) Upozornění jakmile to připojíš startér se roztočí a zároveň musí klapnout,tím pádem vyjede pastorek(to malé kolečko co otočí s motorem!! Pokud to funguje jak jsem výše popsal,tak startér je vpořádku,pokud to tat není ,tak ho tam ani nedávej
Jen ještě jedna poznámka startér kope tak aby jste ho pořádně přichytili pokud to budeš dělat sám,takže zkus tohle a uvidíš.
Pokud nebude klapat a případně se roztočí z tuha ,tak ho nech spravit nebo sežeň jiný,tak zatím
Ps:Hlava děravá hlavně autobaterie ať je vpořádku jinak ho neroztočíš,statér venku musí udělat pořádné klap(až Ti jak se říká vypadne z rukou )A pak se roztočí naplný kule takové bzííííííí Po odpojení též klapne ,ale již méně,tak zatím
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 lis 2007, 19:16
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Nooooo,to je pěkná slohová práce od Ivana. Za tak dlouhý článek si zasloužíš zítra mimořádné prázdniny a ráno nemusíš do dílny.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Jasně budem se těšit ,jinak doufám,že zůstaneš v klubu a povíš nám Tvé poznatky o Sonatě V6 ,přeci to neni běžná motorizace v našich podmínkáchsonata 3.0 V6 píše:díky moc, podle toho co jsi popsal si myslím, že to bude pastorek, nejde slyšet, že by vyjel. zítra napíšu výsledek
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 lis 2007, 19:16
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi,pokud jste staré struktury tajné policie STB,tak to je v pořádku(a nečekejte radu ),pokud ne,TAK SI DO PR....E (to je první náznak sprostého slova ode mne tady za ty roky,ale už mě to utajování s... ) dopište typ auta,rok výr. a alespoň přibližně bydliště-JINAK NEČEKEJTE,ŽE VÁM BUDE NĚKDO RADIT.U nováčků je to stále dokola.ivan píše:Odkud jsi???sonata 3.0 V6 píše:tak nakonec je to volnoběžka, kde by se dala na netu sehnat za dobrou cenu?
když tak napište link, prosím, díky.
Mám pár typů typů i pro tebe,ale proč budu marně bušit do kláves,když napíšeš,že jsi z jihu Moravy. To stejné je u rad na svíčky,žárovky.....a my máme pátrat,co má dotyčný žadatel za auto.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 lis 2007, 19:16
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 lis 2007, 19:16
to je ten původní, je kompletně repasovaný a přeměřený. Jen je problém s tou volnoběžkou. týpek mi dal i výrobní číslo a na žádném eobchodu jsem nesehnal ani náznakivan píše:Ten původní startér kde ho máš??? A co s ním je??sonata 3.0 V6 píše:díky moc, podle toho co jsi popsal si myslím, že to bude pastorek, nejde slyšet, že by vyjel. zítra napíšu výsledek