jakej sport filtr??
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
jakej sport filtr??
Jakej sport.filtr se da dat do accenta 1.3 62kw 1996 ...potrebuju trosku vice vykonu tak mi helpnete please...co se da udelat s motorem za 30tisic? poradi nekdo?
- Reklama
za 30tis........
koupil bych 4-1 svody za necelejch 9.000,-- i s dopravou z koreje. k tomu bych udělal komplet výfuk z nerezu průchozí jen s rezonátorem a nějakým koncovým tlumičem. Koupil si odlehčený řemenice a setrvák. Jestli to nepůjde sehnat, tak nechat udělat, ale jsou docela problémy s vyvážení setrváku vůči vyvážení kliky. Sání je samozřejmost, tím myslím sport. filtr odstíněnej a k němu přivedenej vzduch z nárazníku. Na něco přes pět tisíc vyjde větší škrtící klapka i s dopravou z koreje.Taky můžeš zvýšit kompresi snížením hlavy (lepší by bylo pístama, ale nevím jestli jdou sehnat a u zakázkový výroby třeba u wiseco počítej cca 4.000,-- za jeden) dále si jde pohrát s časováním sériových vaček viz: gsxr.wz.cz sekce vačky- změna časování, případně zkusit sehnat ostré vačky. Je toho fakt hodně, tohle byl jen takovej rychlej nástřel z hlavy toho, co se dá udělat.
Osobně si ale myslím, že když máš třicet tisíc, tak by asi bylo lepší vyměnit 1.3 za 1.5 a zbyde ti ještě na lehký upravení tý 1.5 a budeš rychlejší....To je cesta kterou se já chystám postupovat u svý lantry.
koupil bych 4-1 svody za necelejch 9.000,-- i s dopravou z koreje. k tomu bych udělal komplet výfuk z nerezu průchozí jen s rezonátorem a nějakým koncovým tlumičem. Koupil si odlehčený řemenice a setrvák. Jestli to nepůjde sehnat, tak nechat udělat, ale jsou docela problémy s vyvážení setrváku vůči vyvážení kliky. Sání je samozřejmost, tím myslím sport. filtr odstíněnej a k němu přivedenej vzduch z nárazníku. Na něco přes pět tisíc vyjde větší škrtící klapka i s dopravou z koreje.Taky můžeš zvýšit kompresi snížením hlavy (lepší by bylo pístama, ale nevím jestli jdou sehnat a u zakázkový výroby třeba u wiseco počítej cca 4.000,-- za jeden) dále si jde pohrát s časováním sériových vaček viz: gsxr.wz.cz sekce vačky- změna časování, případně zkusit sehnat ostré vačky. Je toho fakt hodně, tohle byl jen takovej rychlej nástřel z hlavy toho, co se dá udělat.
Osobně si ale myslím, že když máš třicet tisíc, tak by asi bylo lepší vyměnit 1.3 za 1.5 a zbyde ti ještě na lehký upravení tý 1.5 a budeš rychlejší....To je cesta kterou se já chystám postupovat u svý lantry.
Naposledy upravil(a) Joker dne 01 pro 2007, 22:14, celkem upraveno 1 x.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
A jestli chceš jít do extrému, tak amíci do toho dávaj 2.0 motory z Lanter J2 nebo Coupe(jsou oba stejný), ale to už nepůjde udělat legálně, kdežto ta 1.5 by měla jít, ale to je na delší diskuzi.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu