Pri startovani se mi obcas stane, ze jakoby zatoci starter, ale najednou se chvilku tak vterinu nic nedeje, ale potom naskoci. Dela to jen obcas, a stalo se, ze i pri ty "minute ticha" se mi resetly hodiny, jakoby byla prazdna bateriem?, je fakt, ze jsem pri tech mrazech jednou startoval na kabely. Tak jsem si chtel vymenit baterii, minus ok, sel dolu, ale koukam a na plusku je sroub s matkou, jakoby zasroubovanej do baterky, primo na krytce, kde je pripojen cerveny plus kabel, zkousel jsem odsroubouvat, ale protaci se jak matka tak i bohuzel sroub.Vsimnul jsem si, ze sroub ma na vrchu takovy zobacky, snazil jsem se to podrzet klestema ale ani tuk. Setkal jste se s tim nekdo?
Dalsi vec, po astartovani jde od motoru takovy mirne klapavy zvuk, po zahrati ten zvuk zmizi.
startovani + pojistka autobaterie? + klepani
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
mně po startu to klepe (spíš cvaká než klepe) jen občas, někdy za studena, někdy za tepla...nevím. Olej kontroluji a případně dolejvám pravidelně (10w/40), motor (2,0 102kW). Myslel jsem, že při tom cvakání je malej tlak oleje v hydraulických zdvihátkách. Takle mi cvakaly zdvihátka na Renaultu 19 1,8 16V, jen při startu a když jsem ho prošlápl plynem, hned ztichl. Samozřejmně musel mít dostatek oleje. Ale u hyundaie prošlápnu a cvaká dál, takže tlakem oleje to není. Pak někam jedu a zas jede úplně potichu, jedno jestli za studena nebo za tepla. Tady to dělá asi spíš řetěz na vačce, jak je to tam s napínáním toho řetězu, neví někdo? Je to automatika nebo růčo fedro ?
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997