Zdravim všechny
mám malej problém na technicke me zjistily že me nebrzdi provozní brzda na levém zadním kole,ale ručka je ok po vyměně brzdových destiček a odvzdušnění se stav vubec nezměnil dnes jsem i navštívil jednoho technika aby mě to zved a ja moh zkontroloval všechny ty trubičky a hadičky a stejně jsme nic nezjistily vše viditelně ok jestli máte někdo zkušenost nebo jste to zažil prosim dejte vědět.
diky
Sonata 95 Brzdy problém pleas help
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
Re: Sonata 95 Brzdy problém pleas help
Koukat nestačí Musíte to prověřit zda to vůbec fungujesettty píše:Zdravim všechny
mám malej problém na technicke me zjistily že me nebrzdi provozní brzda na levém zadním kole,ale ručka je ok po vyměně brzdových destiček a odvzdušnění se stav vubec nezměnil dnes jsem i navštívil jednoho technika aby mě to zved a ja moh zkontroloval všechny ty trubičky a hadičky a stejně jsme nic nezjistily vše viditelně ok jestli máte někdo zkušenost nebo jste to zažil prosim dejte vědět.
diky
Nevím jaký máš typ a jaký druh brzd,ale jestli jako já ,tak při zatahnutí ručky Ti musí vyjet brzdový písek,který zatlačí vnitřní brzdovou destičku ke kotouči,pokud nevyjede,tak Ti nefunguje ta páka ,to je ta věc na konci toho lanka,rozebrat a vyčistit a mám dojem,že je tam vrtatná pružina ,tak zjistit jestli není unavená,to zjistíš až ta ručka bude funkční snad to takhle stačí
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
cauec
Ručka jela a jede ale jen to malo brzdí při sešlápnutí brzdovyho pedálu s nastartovaným motorem
Typ : Hyundai Sonata 2,0 16V r.v. :95
Brzdy: kotoučové ve předu chlazeny a vzadu normal plny
Jak sem už psal kotouče ok desky nove a odvzdušněno a stejně nic už dochází trpělivost
Dá se nějak po domácky zjistit zda li je v těch trubkach stejnej tlak?
Danke
Ručka jela a jede ale jen to malo brzdí při sešlápnutí brzdovyho pedálu s nastartovaným motorem
Typ : Hyundai Sonata 2,0 16V r.v. :95
Brzdy: kotoučové ve předu chlazeny a vzadu normal plny
Jak sem už psal kotouče ok desky nove a odvzdušněno a stejně nic už dochází trpělivost
Dá se nějak po domácky zjistit zda li je v těch trubkach stejnej tlak?
Danke
vytahnout brzdovy pístek pročisit, rozhejbat, mně to dělalo uplně stejně ručka malinkato brzdila, nevracelo se to rychle kolo jemně brzdilo při sešlapnuti pedalem ale bohužet tlak nebyl schopny pistek vytlačit, a tudiž nebrzdilo vůbec, pod manžetou byl bordel-jemna rez, blato, no nevím jak to popsat, vyčištěno a funguje
pozor brzdovy pistek vytahneš vyšroubovaním, ne abys to jen tahal přímo ven, nikam byses nedostal stejně
pozor brzdovy pistek vytahneš vyšroubovaním, ne abys to jen tahal přímo ven, nikam byses nedostal stejně
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
přesně tak jak říka cypísek, Ja vymeníl oba pístky na zadni nápravě. jeden mě vyšel na 318kč a za sadu gumiček na nápravu jsme dal 370Kč přimo od Hyundaie. Kola mě strašne pískaly a zadek skoro nebrzdil. Kotouče za pul roku pěkně zarezly, musel jsem je nechat o brousit..
po viměně pistku a gum si nemůžu stěžovat. Vyměn to co nejdřív ať mas klidek.
Jestli jsi kousek od Brna tak ti pošlu kontakt kde nakupuji dily na svou Sonatku.
prodejna@autostyl.cz
po viměně pistku a gum si nemůžu stěžovat. Vyměn to co nejdřív ať mas klidek.
Jestli jsi kousek od Brna tak ti pošlu kontakt kde nakupuji dily na svou Sonatku.
prodejna@autostyl.cz
a zase ty brzdy
Čauec
tak dneska byl ten skvěli den všechno rozebrane ( brzdič ) a složené a hurá na stk a výsledek nic vůbec zadná změna ba i horší rozdíl byl z původních 46% a ted 50% ruční brzda ok normalní brzda bez zaplého motoru 35% a se zaplím motorem těch uváděných 50% celou dobu mě technik s STK přesvědčoval o nějakém omezovači tlaku ale u kol jsme žádnej nenašly na autobus už si začínam zvykat ale auto je auto a kor když už mě to stálo tolik peněz ale fakt už nevím co dál
tak dneska byl ten skvěli den všechno rozebrane ( brzdič ) a složené a hurá na stk a výsledek nic vůbec zadná změna ba i horší rozdíl byl z původních 46% a ted 50% ruční brzda ok normalní brzda bez zaplého motoru 35% a se zaplím motorem těch uváděných 50% celou dobu mě technik s STK přesvědčoval o nějakém omezovači tlaku ale u kol jsme žádnej nenašly na autobus už si začínam zvykat ale auto je auto a kor když už mě to stálo tolik peněz ale fakt už nevím co dál