Pneumatiky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Pneumatiky
Dostanu na Accenta 2005 pneumatiky R14 175\80 jestli tam vyjde takhle vysoky profil...............
- Reklama
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ak prejdes z 185/60 R14 na 175/80 R14, tak:
Výsledky:
Polomer starého kolesa je 287 mm, polomer nového kolesa je 316 mm.
Podvozok sa zvýši o 29 mm.
Tachometer bude ukazovať o 9% nižšie rýchlosť, čo nie je v povolenej 5% tolerancii.
Sila prenášaná na vozovku bude pri zmene kolies tak isto o 9% nižšie.
To znamena, ze tvoje zrychlenie (pruznost) sa o tych 9% znizi, co nie je zanedbatelne. Odhliadnuc od toho sa ti tie kolesa asi ani nepojdu namontovat na zadnu napravu, lebo tanier tlmica (sedlo pre zadnu pruzinu) je velmi bllizko pneumatiky 185/60 a pri 175/80 to uz bude suchat (!!!!!!!!!!!!!! 29mm!!!!!!! )
Výsledky:
Polomer starého kolesa je 287 mm, polomer nového kolesa je 316 mm.
Podvozok sa zvýši o 29 mm.
Tachometer bude ukazovať o 9% nižšie rýchlosť, čo nie je v povolenej 5% tolerancii.
Sila prenášaná na vozovku bude pri zmene kolies tak isto o 9% nižšie.
To znamena, ze tvoje zrychlenie (pruznost) sa o tych 9% znizi, co nie je zanedbatelne. Odhliadnuc od toho sa ti tie kolesa asi ani nepojdu namontovat na zadnu napravu, lebo tanier tlmica (sedlo pre zadnu pruzinu) je velmi bllizko pneumatiky 185/60 a pri 175/80 to uz bude suchat (!!!!!!!!!!!!!! 29mm!!!!!!! )
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
Ono je hezký mít malej profil, ale bude to vypadat hrozně a jede to pomalejc. Možná to nepatrně líp sedí díky nižšímu těžišti ale to je tak vše. No a připrav se, že budeš často škrtat spodkem. Ono se to nezdá ale je to znát. Ta guma je o 9 mm nižší, takže cca půl cm níž auto. Já měl chvíli když jsem auto koupil místo 175/70R13 malé 175/65R13, to bylo hustý...No a myslím, že ani v toleranci to není, takže na technickej taky projít nemusíš
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
To je těžký. Dát sportovní podvozek ale nechat 13 kola podle mě nemá velkej efekt. Mám 14, auto je tvrdší, líp sedí díky 185 gumám...Jestli chceš nízkej profil sežeň 195/50/R15. Myslím že Accent je obecně dost nízký auto, nevím jestli bych ho snižoval..Možná sehnal tvrdší pružiny ale aby auto nešlo dolu. Ale třeba ti tu poradí někdo má auto snížený.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
Se sportovním podvozkem nemám zkušenost. Ale za sebe říkám, že nevím jestli bych ho tam dal.. Pružnost se u širších gum trochu zhorší, ale není to hrozný. Trošku asi stoupne i spotřeba max asi 0,5L/100km. Sedí to na 185/60 R14 podstatně líp, ale já mám kola o 2 cm ven..
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ako som uz pisal v inych prispevkoch: mam 195/50R15 (plechace z Toyoty Corolly poslednej generacie), spotreba sa nezmenila, lebo tie nove pneu su kvalitnejsie a maju mensi valivy odpor ako povodne 185/60R14, sportove pruziny znizili auto o cca 2.5 vpredu a 1.5 vzadu a je to na normalnych cestach v pohode. Celkova investicia na poriadne lepsie jazdne vlastnosti cca 29000Sk (komplet kolesa s pneu Uniroyal RainSport1 + pruziny H&R (Inter Alloy su o 30% lacnejsie)). Pri pouziti 15'' diskov je rozsirenie o 2cm na napravu. Tvrdsie pruziny bez znizenia sa mi nepodarilo nikde zohnat, preto som volil znizene sportove, inak by som bral tie neznizene.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX