Ako to vyzera s tymto autickom?
U mna to vyzera co chvila na tretiu autosedacku, cize uvazujem o Trajete, Kia Carens, Carnival, resp. Xsara Picasso. Multiplu som uz vylucil.
Co by ste teda odporucili ? Resp. naco si dat pozor pri kupe ojazdeneho Trajetu?
Pocul som, ze Trajety su dost poruchove a pri dovoze z Nemecka sa vraj tazsie davaju na papiere (kvoli homologizacii).
Skusenosti, spolahlivost
Moderátor: Moderátoři
Skusenosti, spolahlivost
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
- Reklama
Ahoj,
ve firmě máme dva Tragédy (nemyslím to hanlivě ) v provedeni N1 s motory 2,7i V6 a automatickou převodovkou ( najeto 105 a 135 tis ).
S koncepcí spokojenost, motor lze ošálit za rozumný peníz na LPG, automat je vyhovující pro daný typ auta - pouze v kopcích očas neví který rychlostní stupeň je optimální a tak mu pomůžeme správnou volbou.
Zásadní problémy s kvalitou nebyly - jedna oprava na motoru, jinak klasická údržba.
Pohodové auto na zdolávání dlouhých tras - hlavně pro ty dva vpředu, // Cestující v dalších řadách nemohou podsunout nárt nohy pod sedačky před sebou, takže je tam trochu omezen pohyb - ale v případě dětí není co řešit// ale i ve městě nebo v serpentinách nemá zásadní nedostatek. Sám jsem s nám absolvoval několikrát cestu - Pardubice - Č.B. - Miláno - a pka zpět přes Alpy k Bodamskému jezeru a hurá Vávro na Plzeň a domů - byl jsem spokoje a pohodlí automatu mne tak oslovilo, že jsem si i Santa Fe vybral v automatu.
clay
ve firmě máme dva Tragédy (nemyslím to hanlivě ) v provedeni N1 s motory 2,7i V6 a automatickou převodovkou ( najeto 105 a 135 tis ).
S koncepcí spokojenost, motor lze ošálit za rozumný peníz na LPG, automat je vyhovující pro daný typ auta - pouze v kopcích očas neví který rychlostní stupeň je optimální a tak mu pomůžeme správnou volbou.
Zásadní problémy s kvalitou nebyly - jedna oprava na motoru, jinak klasická údržba.
Pohodové auto na zdolávání dlouhých tras - hlavně pro ty dva vpředu, // Cestující v dalších řadách nemohou podsunout nárt nohy pod sedačky před sebou, takže je tam trochu omezen pohyb - ale v případě dětí není co řešit// ale i ve městě nebo v serpentinách nemá zásadní nedostatek. Sám jsem s nám absolvoval několikrát cestu - Pardubice - Č.B. - Miláno - a pka zpět přes Alpy k Bodamskému jezeru a hurá Vávro na Plzeň a domů - byl jsem spokoje a pohodlí automatu mne tak oslovilo, že jsem si i Santa Fe vybral v automatu.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)