AUTOMAT
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
AUTOMAT
Ahoj,jsem tu novej a určitě se to tu někde řešilo ale nějak se to nedořešilo,chtěl bych vědet co znamená OD na automatu,řadí jen do trojky ,podle toho co jsem našel jinde by to měl být městský režim a ne při použití z kopce .Nemám manuál,takže nevím ani co je za režim power a normal
Hyundai Lantra 1,6 16v.automat--rv1999 NA PRODEJ
- Reklama
Re: AUTOMAT
O manuál si řekni u kteréhokoliv prodejcekoláč píše:... Nemám manuál,takže nevím ani co je za režim power a normal
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... c&start=15
SF 2,2 CRDi VGT 4x4 A/T / H1 VAN6 2,5CRDi / iX35 2.0 GDi 4x4 / i20
Re: AUTOMAT
Power-sportovni jizda,automat de vytocit do vysich otacek.Doporucuje se pouzivat pri sportovni jizde,vysich rychlostech a v horskych terenech.koláč píše:Ahoj,jsem tu novej a určitě se to tu někde řešilo ale nějak se to nedořešilo,chtěl bych vědet co znamená OD na automatu,řadí jen do trojky ,podle toho co jsem našel jinde by to měl být městský režim a ne při použití z kopce .Nemám manuál,takže nevím ani co je za režim power a normal
Normal-standartni jizda,automat te nepusti do vysokych otacek.Pri rychlosti na 100km/h pojede automat na 4 rychlostni stupen a pri potrebe akcelerace prevodovka nepreradi na nisi rychlostni stupen.
OD-spinac rychlobehu.Pozapnuti spinace rychlobehu,bude prevodovka automaticky prerazovat po 2. a 3. prevodovem stupni na rychlobech.Ten je ekvivalentem 4. rych.stupne s prevodem do rychla.Jeli spinac vypnuty,potom k prerazeni na rychlobech nedojde.Za beznych jizdnych podminek by mela byt radici paka v poloze D a rychlobech zapnuty.Aby bylo mozno radici paku presunout do teto polohy,stisknete nejprve tlacitko na jeji rukojeti.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Po meste pri vyplim ti to pojede jen na 3 kvalty.Na dalnici a mimo obec si ho zapni a bude ti to radit 4ku.Ja osobne bych ho nechal zaplej nebo se muzes pak divit jakou mas spotrebu!koláč píše:Jsi dobrej Díky,takže je tlačítko OD v podstatě k ničemu? ,nebo když je to vypnuto tak to slouží jako městský režim,takhle to píšou na us cars,
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Pokial viem, tak OD okrem toho co sa tu popisalosposobi aj to, ze hydromenic v prevodovke zopne spojku premostenia a vytvori tak pevne spojenie kolies s motorom (ktore je inak "pruzne" ) a teda sa ti znizi spotreba a nepatrne zvysi vykon (pouzitie na dialniciach, na dlhe vzdialenosti, kde sa velmi neradia rychlosti)
vlastFR:
mas na mysli maly pocet prevodovych stupnov?
Ber to tak, ze automat ma ine prevodove pomery a aj tak tam nidky nie su otacky kolies pevne spojene s otackami hriadela (okrem toho 4. prev. stupna)...
Ale nove automaticke prevodovky ako napr. DSG od Mercedesu tusim, maju az 6 pr. stupnov a pocul som aj o 8 pr. stupnoch. Ale to je iny (novy) typ prevodovky.
mas na mysli maly pocet prevodovych stupnov?
Ber to tak, ze automat ma ine prevodove pomery a aj tak tam nidky nie su otacky kolies pevne spojene s otackami hriadela (okrem toho 4. prev. stupna)...
Ale nove automaticke prevodovky ako napr. DSG od Mercedesu tusim, maju az 6 pr. stupnov a pocul som aj o 8 pr. stupnoch. Ale to je iny (novy) typ prevodovky.