skackanie zadnej časti v zákrutách
Moderátoři: Martun, Moderátoři
skackanie zadnej časti v zákrutách
čítal som kdesi, že accentu poskakuje zadná náprava pri rýchlejšom prejazde zákrutami. včera som bol na predvádzacej jazde, keďže svojho dostanem až o týždeň. Trochu som prevetral toho accenta a ten zadok fakt trochu poskakoval. miestami som mal pocit, že predajkiňa si cvrkne do nohavičiek. ale otázka stojí takto: neviete či sa dá dostať k zadnému difúzoru - len takému nenápadnému, pre zlepšenie prítlaku zadnej nápravy?
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
EB trupo: nechapem preco novackovia proste nasilu musia zakladat nove tema ked jedno vlakno na tuto temu uz je
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=9068
staci hladat a clovek najde. BTW Accent nie je WRC special, difuzor ti nepomoze. Accent nema proste viacprvkovu napravu a tak ti vobec nepomoze ze tam budes mat kridlo velkosti snowboardu, je to v naladeni podvozku a faktoch:
- ze je to sedan
- ze to nema viacprvkovu zadnu napravu
- dlha draha tlmicov kvoli eventuenemu zatazeniu kufra
- ze to nie je WRC special
ak chces vymetat zakruty sposobom Loeba, kup si Fiestu ST, s Accentom len stracas cas
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=9068
staci hladat a clovek najde. BTW Accent nie je WRC special, difuzor ti nepomoze. Accent nema proste viacprvkovu napravu a tak ti vobec nepomoze ze tam budes mat kridlo velkosti snowboardu, je to v naladeni podvozku a faktoch:
- ze je to sedan
- ze to nema viacprvkovu zadnu napravu
- dlha draha tlmicov kvoli eventuenemu zatazeniu kufra
- ze to nie je WRC special
ak chces vymetat zakruty sposobom Loeba, kup si Fiestu ST, s Accentom len stracas cas
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
nechcem sa ta dotknut Mexican, ale tema na skackanie na zadnych sedadlach je cosi ine ako poskakovanie zadnej casti auta. som tu sice novacik, ale uz dva mesiace si to tu citam. viem ze kdesi som videl napisane, ze sa to da vyriesit zatazenim kufra - nejakou bagazou - tak preco by nepomohol difuzor (nie kridlo!) -to je ten plast pod naraznikom.....ktori zabezpecuje vacsiu pritlak k vozovke. a nejazdim ako fitipaldi, len ked na dialnici ides 140 pri Liptovskej mare v jednej z tych zakrut, tak ma az zmrazilo, ked citil ako mi uteka zadok - pretacavost (pritom accent je nedotacavy). chcel som tu riesit nieco z tuningu a nie vozenie vreca zemiakov v kufri - to nie je vychodisko....
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
EB trupo: pisal si zakruty... a to znamena proste zakruty nie obluky dialnic. Zadok k ceste proste neprilepis, preoze vpredu je tazky diesel a vzdadu lahky (prazdny kufor)... teda jedine co pomoze je zmenit charakteristiku pruzenia zadnej napravy, paplat sa s aerodynamikou by nikam neviedlo (asi doma nemas tunel na skusanie prudenia vzduchu)
ono to hadzanie j sposobne aj kvalitou nasich dialnic... na novo postavenom useku Zilina=Bytca som myslel ze mam zle vyvazene kolesa - pri 130km-h to nadhadzovalo, ale na memeckych dialniciach a cestach 1 triedy to slo vyborne... pri poslednej ceste z nemecka som dlhsie drzal 170-180 s asi 25 kg batozinou v kufri a nemal som pocit zeby zadok nejak odskakoval. Mam mozno oproti tebe ine pneu - 195-55-R15
ono to hadzanie j sposobne aj kvalitou nasich dialnic... na novo postavenom useku Zilina=Bytca som myslel ze mam zle vyvazene kolesa - pri 130km-h to nadhadzovalo, ale na memeckych dialniciach a cestach 1 triedy to slo vyborne... pri poslednej ceste z nemecka som dlhsie drzal 170-180 s asi 25 kg batozinou v kufri a nemal som pocit zeby zadok nejak odskakoval. Mam mozno oproti tebe ine pneu - 195-55-R15
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
len ked na dialnici ides 140 pri Liptovskej mare v jednej z tych zakrut, tak ma az zmrazilo, ked citil ako mi uteka zadok...
Nevím, ale mně se to právě líbí
Je to ten správný adrenalin
Nevím, ale mně se to právě líbí
Je to ten správný adrenalin
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
práve na ten zadný ľahký kufor narážam. difúzor spôsobí, že už pri rýchlosti okolo 90km/hod. aerodynamika vytvorí prítlak zadnej časti o niekoľko kg a na to nepotrebujem žiadny tunel. zvýšenie hmotnosti vďaka aerodynamickému prúdeniu vzduchu spod difúzora spôsobí, že kolesá zadnej nápravy bez ohľadu na nastavenie čohokoľvek na náprave sa budú viac tlačiť k vozovke. väčší prítlak=väčšia priľnavosť=väčší odpor pneumatiky v bočnom sklze=trošku väčšia spotreba.nechce sa mi voziť vrecko cementu v novom aute. a dokonca i ten pocit bezpečnosti bude o niečom inom. ja jazdím po slovenských dialniciach, čo vzápadnej európe znamená cesty 2. triedy s polomerom zákrut pre škody 120. otázku som nahodil o tom, či niekto nevie nejakú www adresu na šikovný tuning hyundaiov...Mexican píše:EB trupo: pisal si zakruty... a to znamena proste zakruty nie obluky dialnic. Zadok k ceste proste neprilepis, preoze vpredu je tazky diesel a vzdadu lahky (prazdny kufor)... teda jedine co pomoze je zmenit charakteristiku pruzenia zadnej napravy, paplat sa s aerodynamikou by nikam neviedlo (asi doma nemas tunel na skusanie prudenia vzduchu)
ono to hadzanie j sposobne aj kvalitou nasich dialnic... na novo postavenom useku Zilina=Bytca som myslel ze mam zle vyvazene kolesa - pri 130km-h to nadhadzovalo, ale na memeckych dialniciach a cestach 1 triedy to slo vyborne... pri poslednej ceste z nemecka som dlhsie drzal 170-180 s asi 25 kg batozinou v kufri a nemal som pocit zeby zadok nejak odskakoval. Mam mozno oproti tebe ine pneu - 195-55-R15
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
hmmm.. nějak se mě nezdá že bych cítíl nějaké problemy i při rychlejší jizdě v zatáčkách. mám 15 alu 195/55/15 tak nevím jak je to na 14 kolech. na 15 je podvozek příjemný. Mexican jezdíl dlouho na 14 a ted am dal 15 tak at napíše co a jak ?
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
pisal som to vo vlakne pneumatiky a disky.. skratene - auto je citlivejsie na rany od jam, ale vyrazne lepsie drzi stopu a najma nepiskaju pneu (P6000 piskali strasidelne), teraz mam Kleber Dynaxer HP2, spotreba sa nezvysila a ako som pisal aj pri 160-180 to nema tendenciu plavatDavid C3 píše:hmmm.. nějak se mě nezdá že bych cítíl nějaké problemy i při rychlejší jizdě v zatáčkách. mám 15 alu 195/55/15 tak nevím jak je to na 14 kolech. na 15 je podvozek příjemný. Mexican jezdíl dlouho na 14 a ted am dal 15 tak at napíše co a jak ?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: skackanie zadnej časti v zákrutách
no nevim jestli to difuzer by spravil ale urcite nato maj vliv zadni tlumice, ted jsem vymenil zadni -puvodni bambusy sly do kytek a ted mam KYB.
U me prvni priznaky s problemy s tlumici nastaly po prvni zime to u me bylo asi 7500 km kdy jsem na gumach zpozoroval plosky . navic auto v zatackach se chovalo hrozne a zadek nedrzel stopu,odskakoval, a melo se snahu pretacet.
ted mohu rict ze po vymene auto v zatackach sedi jak pribite a dovolim si zatacku projet i vic nez je zdravo a auto sedi,
takze problem s tlumici jde z vyroby kdy pani z koree precenili asi moznosti zadni napravy Kia Rio II a v ramci rodinnych uspor to nacpali na Acenta.
nevim ale kdesi jsem cetl ze po vymene novych tlumici Mando byl proveden test tlumicu a tlumice vykazovaly ucinnost kolem 50%. coz u noveho tlumice musi byt min 90%. takze problem je v dimenzi zadni napravy pro karoserie KIA Rio II kdy je dostacujici ale pro karoserie Accent ktery ma delsi kufr nez Kia je to nedostacujici. rozebirano v jinem tematu.
U me prvni priznaky s problemy s tlumici nastaly po prvni zime to u me bylo asi 7500 km kdy jsem na gumach zpozoroval plosky . navic auto v zatackach se chovalo hrozne a zadek nedrzel stopu,odskakoval, a melo se snahu pretacet.
ted mohu rict ze po vymene auto v zatackach sedi jak pribite a dovolim si zatacku projet i vic nez je zdravo a auto sedi,
takze problem s tlumici jde z vyroby kdy pani z koree precenili asi moznosti zadni napravy Kia Rio II a v ramci rodinnych uspor to nacpali na Acenta.
nevim ale kdesi jsem cetl ze po vymene novych tlumici Mando byl proveden test tlumicu a tlumice vykazovaly ucinnost kolem 50%. coz u noveho tlumice musi byt min 90%. takze problem je v dimenzi zadni napravy pro karoserie KIA Rio II kdy je dostacujici ale pro karoserie Accent ktery ma delsi kufr nez Kia je to nedostacujici. rozebirano v jinem tematu.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re:
... no pri liptowskej mare to tam mas riadne cool nie ? ... chodim tam asi 4 x do roka ale je to des ... a to ides len 130 km/h a je to pecka ... ... zadok sa ti zda ze ti uleti ... ...ZdeněkSvoboda píše:len ked na dialnici ides 140 pri Liptovskej mare v jednej z tych zakrut, tak ma az zmrazilo, ked citil ako mi uteka zadok...
Nevím, ale mně se to právě líbí
Je to ten správný adrenalin
Re: skackanie zadnej časti v zákrutách
prechadzal som to fabkou, 140 tacho, 3 ludia, no fabka sa drzala statocne )
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI