¨Běžně se používá 55Ah, ale osobně by jsem doporučoval silnější. Jak silnou zvolit záleží na tom kolika ampérovej je alternátor. Když koupíš moc silnou, tak se lehce stane že alternátor nebude stíhat dobíjet a bude se rvát co to jde a pak může nastat to že se přepálý. Jako nejlepší variantu by jsem ti doporučil 62Ah vzhledem k tomu že se svítí po celý den, auta jsou vybavena klinou a elektrikou

Altenátor s ní problém mít nebude. Dále jsou baterie klasické a pak bezúdržbové (nemusíš dolejvat destilku,ale jsou dražší). Poté je taky rozdíl ve startovacím proudu baterie (od 360-920A). Čím vyšší startovací proud tím lepší, ale dražší. Další důležitou věcí je rozměr baterie. Je potřeba si ji změřit abys nekoupil větší která by se ti nevešla na držák

Vše je závislé na tom jaká je představa o ceně a kvalitě (jak často se jezdí a jaké vzdálenosti). Pokud jezdíš hodně ale kratší vzdálenosti, tak kup nějakou levnou pač takto dost baterie trpěj. Pokud jezdíš delší vzdálenosti tak kup kvalitnější za více peněz. Na krátké popojíždění se totiž bateri moc nedobíjí. Moje volba by byla bezúdržbová baterie 62Ah a startovací proud těch 500A.
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94